Všetky chcú byť manekýnky!

Moje cice z Bystrice mi dali zabrať. Prišli len na štyri dni aj s cestou, vidieť ale chceli všetko. Magda ešte nebola na Vyšehrade, no výborne, ideme teda aj tam. Medzi nami - veď je to skvelé miesto na fotografovanie...
Stále som ešte nebola celkom vyliečená, veľké outfitovanie neprichádzalo do úvahy. Hrubé štrimfle pod džíny, teplý pulóver a bunda. Zakrútila som sa ešte aj do hrubého šálu, ale to sa chválim cudzím perím. Šál si kúpila predo dňom Magda. Vlani sme si obe kúpili rovnaké šály dva, tohto roku som už poučená. Načo dva rovnaké, keď sa môžem odfotiť aj v tom jej?!


Prechádzajúc električkou cez most Legií sa nám naskytol takýto úchvatný pohľad na slnkom zaliaty Hrad. Nechali sme na chvíľu Vyšehrad Vyšehradom a poďho na most.


Kým som sa však naštelovala, slnko zašlo za mrak, a tak mám zase len sivé fotky. Zimné, hnusné, ponuré. Picne ma.


A aby toho nebolo málo, pchali sa mi kamošky raz jedna, zas druhá do záberu. Na titulnej fotke je Magduška a tuto dole Evička. Jajáj, nijaké fešn fotky nečakajte, toto sú fotky turistické, moje nervy do konzervy.


Tak teda kukajte na jedinú módnu fotku a hlavnú hviezdu dňa! Magda má nový kabát, novučičkú kabelku a vysmiata je ako lečo.


Na Vyšehrade som opäť urobila chabý pokus o pózovanie, no nevydalo. Veľmi vidno, že mi je zima a už sa teším na horúci guláš v reštaurácii v centre komplexu.



Zato Magduške už ide pózovanie ako po masle. A ani zima jej nie je, radosť z nového umelého barančeka hádam hreje viac ako on sám.



Po vyšehradskom cintoríne sme sa motkali nekonečne dlho. Lebo čo hrob, to známe meno, to významná česká osobnosť.


Aj som tie hroby fotografovala, aj som sa rozhodla, že všetky fotky nedám. Je ich strašne veľa. Mnohé sú zdobené sochami od nemenej slávnych sochárov. Jedna plastika sa mi však mimoriadne páčila. Poznávate tie ruky?


O Vyšehrade som už podrobnejšie písala TU. Pozrela som ten starý článok a musela som sa zasmiať, lebo na starých fotografiách mám rovnako zmrznutý úsmev ako na týchto nových. Že sa ja na ten bájny kopec neviem vyštverať v lete?!


Vyšehradské dobrodružstvo tohto roku skončilo takto: kapucňa šup na hlavu a umne vyaranžovaný šál tuho uviazaný pod krkom. Baby ma už aj šanovali, že taká chorá kade-tade s nimi krky lomím...


... a hneď ma aj ubezpečili, že na ten druh antibiotík, ktoré beriem, si pohár červeného kľudne dať môžem. Toto je Obecní dům a jeho Plzeňská restaurace v čase adventu.



Epilóg:

Cicušky odjachali domov do Banskej Bystrice a ja som padla za vlasť. Naspäť do perín. Zakrátko mi v pošte pristala táto fotografia:
Kukaj, ako pózujeme, v Prahe sme sa priučili!!! Jupíííííííí!
Všetkým vám želám krásny adventný čas. Baba
Outfity:

Kabát Eva: Mango (kúpila vlani v Prahe😀) Šnurovacie čižmy kúpila teraz, značku neviem, dajaké fajné talianske.
Kabát Magda: Zara

Ja: 
Bunda: Kara
Šál: Zara
Džínsy: My Haily´s
Ľadvinka: Mango
Čižmy: Jana Shoes 

Súvisiace články: Tri cice z Bystrice a O priateľstve zrelých žien





Baba Slováková

4 komentáre:

  1. krásné..usměvavé..pohodové..hezký advent.Sv.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vďaka, bolo nám krásne... mb

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc vám to, holky, sluší. Mně se líbí hlavně boty a kalhoty stejné barvy, s černou to není žádný problém, ale ta vínová, ta je!

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám všetkým za komentáre. Komentovať môžete i anonymne, bez google účtu. Pripojte však, prosím, aspoň krstné meno alebo pseudonym :)

Môžete sa prípadne pýtať i prostredníctvom e-mailu, rada vám zodopoviem na otázky: babieleta@gmail.com
Móda nemá vek! Zdraví Baba

TÉMY

TÉMY ČLÁNKOV:

Instagram