Tri cice z Bystrice

Neuveriteľné, ako ten čas rýchlo letí! Rok ubehol ako voda a kamošky z Banskej Bystrice, Eva s Magdou, sa opäť prihlásili na gratulačnú návštevu do Prahy. Už sa tá ich predvianočná cesta stala akousi tradíciou.
Vlani sa mi tesne pred ich príchodom pokazil bojler (aká to bola hrozná psina, sa dočítate v článku Dievčenský internát). Tentokrát prestala voda tiecť úplne. Havária kdesi v strede sídliska, 4500 domácností bez vody a pod mojimi oknami pristavená cisterna s pitnou vodou.



To som mala vlastne šťastie v nešťastí. Väčšina postihnutých sa musela ťahať s plnými vedrami aj cez niekoľko ulíc. Takže ja: brnkačka. Horúčka, antibiotiká a od cisterny len na štvrté poschodie bez výťahu. Chápete toto? Celý rok sa nič nedeje, ale keď sa cice zberajú do Prahy, vybuchujú bojlery a driapajú sa vodovodné potrubia. Bosorky sú to!

Aby toho nebolo málo, bombardovala ma Magda, už postihnutá cestovnou horúčkou, požiadavkami na zabezpečenie úchvatných kultúrnych zážitkov. Teraz?! Kdeže ja už zoženiem na najbližšie dni lístky do divadla???

Kým baby dorazili, voda začala tiecť, uff. Od zháňania vstupeniek ma zachránil významný sviatok všetkých nákupných maniačok, Black Friday. O tomto šťastí som ja nemala ani len potuchy, až sa tu ako módna blogerka prepadám od hanby. 

Dva dni sme statočne obrážali butiky. Tri šesťdesiatročné cice z Bystrice. Jazda to bola zbesilá, zľavy skutočne príjemné. Pózujem v kabáte, ktorý sa mi veľmi ľúbil, ale v zľave ešte nebol. Buď ma počká za tretinovú cenu v januári alebo teda nič. Vidíte ten smutný úsmev?


Magda si kúpila zlacnené kabáty rovno dva, Eva prďácke šnurovacie čižmy a okrem toho obe kopec srepetičiek. V Prahe sa akurát konal aj Dyzajn Market, o vianočných trhoch na každom kroku ani nehovoriac.

Ja som si kúpila len túto baretku, asi mám málo vecí  s leopardíkom 😀.



Outfit


Dobre viete, že len čo sa v mojej blízkosti ocitne niekto, kto nemá obe ruky zlámané, už mu hrozí, že sa stane fotografom. Na výjazd do mesta som mala samozrejme prichystaný aj outfit na fotenie. Keďže bola fakt hrozná zima, natiahla som naň logicky bundu a pončo k nemu som celý čas vláčila v taške.

Fotografovanie v zime nie je nijaká sranda. Poobede sa veľmi rýchlo stmieva, keď je pod mrakom, treba to stihnúť do nejakej tretej, inak je nanič svetlo. Bola som už dosť nervózna. Tie dve sa na trhu motkali od stánku k stánku, furt hladné po nových veciach, svetlo sa pomaličky kazilo a ja som stále nevedela, kde ten outfit vlastne odfotografujeme. Všade ľudí ako hadov.


Napokon som rovno za trhoviskom objavila úplne prázdnu terasu. Veď kto by aj v toľkej zime sedel na pive? Tak sme to predsa len stihli.


Dievky mali úlohy presne rozdelené. Eva mala fotiť a Magda kontrolovať, či je v outfite všetko oukej a či som vystretá a brucho zatiahnuté a tak. Evička teda cvakala... a čo myslíte, že robila Magduška?! Neplnila si pridelenú funkciu. Celý čas strážila tie ich početné nákupné tašky, z oka ich nespustila. A tak sa stalo, že mám pončosveter akosi šrégom a už mi nič iné nezostáva, len sa dorábať, že to tak malo byť 😏. A že mi je príjemne teplo a som zdravá ako repa.


Mám nové biele botičky, dlho mi trvalo, kým som sa definitívne rozhodla, že biele veru chcem. Vlani žhavý trend, tuším som už sto rokov za opicami. Radosť mi to ale nijako nekazí.


Čo myslíte, je biela ozaj vhodnou farbou pre vyše šesťdesiatročnú babičku?


Outfit:

Pončo: Kara
Pulóver: Mango 
Nohavice: Bodyflirt
Čiapka: Zara
Kabela: Liebeskind
Okuliare: Mr. Boho
Topánky: Jana Shoes





Baba Slováková

2 komentáre:

  1. Bude mi 65 a koupila jsem si letos kožené batovky až nad kolena.Co takové bílé botičky pro šedesátnici. At žijí babičky. No vnučka asi řekne, že je babi jako kocour v botách. Budu je nosit k pletené minisukni nebo úzké rifle do nich. Už se těším

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Obe ruky zlamane ☺ Ano, presne tak to, az sa hanbim. Ale, sluzi mi ku cti, ze som v mojom okoli objavila skryte fotograficke talenty, takže je to vlastne služba ľudstvu, no nie? ☺

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám všetkým za komentáre. Komentovať môžete i anonymne, bez google účtu. Pripojte však, prosím, aspoň krstné meno alebo pseudonym :)

Môžete sa prípadne pýtať i prostredníctvom e-mailu, rada vám zodopoviem na otázky: babieleta@gmail.com
Móda nemá vek! Zdraví Baba

TÉMY

TÉMY ČLÁNKOV:

Instagram