Milión návštev blogu Babie letá!

Nepredstaviteľné a vysnívané sa stalo skutočnosťou: môj blog navštívilo už vyše milióna ľudí. Ťažko sa mi opisujú pocity, ktoré prežívam... isteže mám obrovskú radosť! Viac sa ale cítim ako pozorovateľ úspechu niekoho iného. Predsa je len Baba Slováková iba moje alter ego...
Keď sa miliónová hranica už nezadržateľne blížila, obkľúčila ma dcéra Fairy s obligátnou otázkou, čo bombastického chystám. Toto moje dieťa matkino blogovanie prežíva najviac a najčastejšie ma aj fotografuje. Vždy, keď sa blíži nejaká významná udalosť, začína do mňa šťuchať. Napríklad, pred takou šesťdesiatkou ma trápila dobré tri mesiace, čo a ako vymyslím - a mne sa na ňu nechcelo ani len pomyslieť.


Zasnívala som sa teda. V čom by som sa ako čerstvá milionárka asi tak popretŕčala? Vyšli mi dlhé rozviate šaty, vysokánske podpätky a možno aj nejaká tá kytica, obrovská ako snop. Hehe, princezná. Nebol by to problém, stačilo by zavolať spoločnosti, s ktorou spolupracujem. Určite by mi hriešne drahé šaty požičali, v ich katalógu som si jedny s opuletnou nadýchanou sukňou v letku aj vyhliadla. Úplná pecka, navrhovala ich vychytená módna návrhárka.

Prehadzovala som mobil v ruke ako horúci krumpeľ a napokon ho odložila. Nikam som nevolala. Bola by to falošná prezentácia. Zbytočne okázalá. Moja radosť je intímna a nefalšovaná. Fotky princeznej ale priložím. Súkromné a ešte nepublikované, takto ma vidia moji najbližší. Bez šminiek a póz.

Princezná v myšom kožúšku. S dobre ukrytou zlatou hviezdou na čele... 😉


Fotografie sú z augusta 2016, z írskych útesov (články o Írsku TU) a svojím spôsobom predstavujú prelomové obdobie v mojom blogovaní. To som sa už pár mesiacov spamätávala z maminej náhlej smrti a doma nostalgicky hladkala jej klobúky a ďalšie serepetičky, ktoré som si z prázdneho rodičovského domu priniesla. V Írsku mi bolo s Fairy veselo a navyše som dostala nový foťák. Až po tomto lete som začala blog písať pravidelne. Áno, bola to mamina smrť a dcérina silná podpora, čo ma nakopli.

Keďže nič nie je náhoda, presne na deň, keď na počítadle zobrazenia blogu zasvietilo sedemciferné číslo, prišiel balíček od spoločnosti, ktorá ma oslovila na spoluprácu. Od samej radosti som sa rozhodla väčšinu produktov vložiť do súťaže na Instagrame, beží do nedele TU. Nech sa aj niekto iný poteší.


No, rozhodla som sa... to už zaúradovala Baba Slováková, tá je taká rozšafnica. Ona je dôkazom, že sa úspech môže dostaviť aj v šesťdesiatke. Nech sa toľko nenaparuje, stvorila som ju ja. A moja nebohá mama, trpezlivá dcéra a všetci príbuzní a priatelia, ktorí jej fandili, držali palce a neváhali vziať fotoaparát do rúk. Stvorili ju ale predovšetkým čitatelia blogu, bez ich záujmu by som to ja dávno vzdala a Baba by si mohla pískať. A tu mi už dochádzajú slová...
Ďakujem!
Veľmi súvisiaci článok: Háčkované rukavičky





Baba Slováková

35 komentárov:

  1. Jej, no tak to urcite blahozelam. :-)

    Mačka z blogu Kaviareň u mačky

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Gratulujem z celeho srdca. Som uz dlhsiu dobu pravidelny citatel, a kazdy novy clanok ma velmi potesi a uzasne mi zlepsi naladu. Martina

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne, Martinka, toto sú zase slová, ktoré potešia mňa.

      Odstrániť
  3. Aj keď ešte nemám 50-tku, iba sa blíži, ste pre mňa inšpiráciou a vzorom, ako elegantne a zaujímavo môže žena vyzerať v každom veku..
    Neviem, či sa k tomu niekedy priblížim (asi tú noblesnosť a štýl nemám v sebe), ale aspoň mi každý váš článok a fotka zlepší náladu a tak nejak pozdvihne sebavedomie, že ten vek nie je najdôležitejší pri tom, ako žena vyzerá a pôsobí na okolie...
    Dana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veru tak, vek nie je nijaká choroba, ba ani nie je nákazlivý, zostarne každý, kto bude mať vôbec to šťastie! Netreba nad starobou lamentovať. Isteže je riziko chorôb, ba i náhlej smrti vyššie ako u mladých, ale myslieť na to netreba. Nemá to totiž nijaký význam. Veselý dôchodca skôr zapadne do partie mladých ako ufrflaný a životom vláčený štyridsiatnik. Všetko je to o povahe, životnom optimizme a to počas celého života. Ďakujem za milý komentár.

      Odstrániť
  4. Gratuluji! Soutěžit nebudu, používám jinou kosmetiku, ale moc vám to přeju, tento blog miluju a zaslouží si to už dávno. Osobně vyhlížím každý nový příspěvek, váš styl je super. Eva

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za gratuláciu, aj za kompliment. Súťažiť ozaj nemusíte, aj tak je toľký záujem, že si už hlavu túrujem nad losovaním, nebude to nijaká sranda.
      Tá informácia, že moje písačky a fotečky milujete, je ako balzam na dušu. Ešte raz ďakujem!

      Odstrániť
  5. posílám velkou gratulaci... ráda sem nakukuji.... děkuji Sv.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Já děkuji Tobě, Evo, za to, že přinášíš radost, inspiraci a naději všem, že ten zralý věk není žádná hrůza.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja Ti ďakujem, Dášo, za vernosť blogu, Ty si hotová čitateľská stálica. Želám Ti všetko dobré, Baba.

      Odstrániť
  7. Zo srdca gratulujem, teším sa na každý článok, veľmi Vám fandim a teším sa na Vaše hlášky, nadhľad a sebaironiu. Pre mňa najlepší blog. ❤

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Wow, až tak, že najlepší blog?! Tak to je obrovský kompliment a povzbudenie. Zo srdca ďakujem a želám všetko dobré.

      Odstrániť
  8. Pametas, keď si začínala a moc som tomu neveril!!! Jozef D.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Milá Babo Slováková, čtu Vás už od začátku. Jste pro mne inspirací a potěšením, protože berete život tak, jak přichází. Přeju hodně tvořivých sil do dalších let. Dana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Od začiatku, keď tie moje články boli viac-menej o ničom, len takým rozpisovaním sa? Wow, tak toto si skutočne vážim a ďakujem Vám za toľkú priazeň. Ďakujem aj za gratuláciu!

      Odstrániť
  10. Gratulujem a plačem, že neoslavujeme spolu. Je to veľká vec a Ty si to dokázala! E.M.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Moja, nič neboj! Som už čerstvá dôchodkyňa, musím doraziť na Slovensko, ešte sa my spolu opijeme! Ďakujem a bozkávam!

      Odstrániť
  11. Milá Evo, i já se ráda připojuji ke gratulaci. Váš blog je jediný blog, který čtu. Nové příspěvky tu vyhlížím jak Rákosníček první hvězdu nad rybníkem a tajně tady s Vámi na dálku kamarádím. Je to tu (jistě nejen pro mne) velká radost pro oko i pro duši, náramně si užívám Váš nadhled, humor, přehled, i Vaši slovenštinu... Blíží se mi padesátka, díky tomuhle blogu už v ní nevidím bubáka. Přeji vše dobré a chystám se sem chodit ještě pěkných pár dekád; bude mi potěšením patřit k dalším miliónům. Eva

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Milá pani Eva, je to pre mňa veľká česť! Takéto slová sú ako balzam na moju dušu, zo srdca Vám ďakujem!!!

      Odstrániť
  12. Baba Eva, blahozelaaam! Velmi sa mi paci Vas postoj nielen k mode a architekture, ale aj k milionom ; ))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne! Hehe, ja som verila, že ten myší kožúšok bude viac cenený ako dajaká róba.

      Odstrániť
  13. Si skvelá, Evka. Klobúk dolu. Prešla si dlhú cestu. Gratulujem! J.J.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľmi pekne Ti ďakujem, Janka! Je to stále ťažká cesta a blog mi zaberá veľa času, nesmierne ma však baví. Pozdravujem z Prahy!

      Odstrániť
  14. Skvelé! Gratulujem! Ste odvážna a veselá "baba". Keď idem na net, vždy si poviem: Čo nové má dnes Baba Jagovatá? Neurazte sa, ale ja to myslím ako poklonu, silu, rozhodnosť, zmysel pre humor a nie zlú ježibabu z rozprávky. Tak veľa zdravia a tvorivých síl praje Alena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nielenže som sa neurazila, ale si s dovolením to meno požičiam pre budúci článok, veľmi sa mi páči! Ďakujem krásne!

      Odstrániť
  15. Gratuluji a přeji další milion návštěvníků. Vás blog čtu velmi ráda a vždy se těším na nový příspěvek. Jste pro mne inspirací jak v módě (i když mám úplně jinou postavu)tak i v postoji k tomu, co život přináší. Hodně sil a nápadů pro další roky!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľmi pekne ďakujem za gratuláciu, Jitko a želám všetko dobré!

      Odstrániť
  16. Evi,zo srdca,gratulujem, som Tvoja fanynka... mb

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Jsi šikovná, Evi, moc gratuluji! Marie R.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám všetkým za komentáre. Komentovať môžete i anonymne, bez google účtu. Pripojte však, prosím, aspoň krstné meno alebo pseudonym :)

Môžete sa prípadne pýtať i prostredníctvom e-mailu, rada vám zodopoviem na otázky: babieleta@gmail.com
Móda nemá vek! Zdraví Baba

TÉMY

TÉMY ČLÁNKOV:

Instagram