A zase mám narodeniny

Aj vám sa to tak zdá, že v posledných rokoch sú tie narodeniny každú chvíľu??? Veď len teraz som oslavovala šesťdesiatku, párkrát som sa vyspala a už mám šesťdesiatdva! To je strašné, ako ten čas letí...

Klídek, nejdem nariekať, aká som už stará, ba ani si falošne pochvaľovať, aké je to prekrásne mať šesťdesiat plus. Nie je na tom nič úžasného, vôbec si nemyslím, že vek je len číslo. Vek je vek. Roky. V mojom prípade už roky-rokúce 😄.




Pozerala som si svoje fotky z minulého storočia, jednu vám tu ukážem. Je z promócie v roku 1983. No, čo... aj ja som bola mladá a ani nie celkom mechom praštená. Krásne to boli roky, ale prišli ďalšie nemenej pekné.

 

Vidiac tie fotografie som sa dnes primaľovala, vlásky porobila, radosť si zrobila. Chcem vám ukázať svoje nové šaty, ktoré som potiahla nevestičke. Tá ich má rovno z Emeriky, mne idú ale lepšie. A už sú len moje.

Mala som ich prichystané na svadbu v Banskej Štiavnici. Veľmi sme sa tešili, chystali sme sa celá pražská família, ale v októbri sme sa už kvôli pandémii na Slovensko nedostali.


Šaty ste už s kabátom videli na Facebooku a na Instagrame. Ešte asi dlho budem fotografovať doma pri kredenci, v ulici pred domom a za domom...


 

A viac toho na dnes už nebude. Je noc a mňa poobede čaká oslava. Už som večer aj navarila, napiekla, pri krájaní cibule sa mi našminkované očká roztiekli a bolo po paráde.

Na záver ešte triková fotka. Keď chcem mať naspäť svoje pevné kontúry tváre, menej zvráskavený krk a trochu väčšie oči, nechávam sa odfotiť dole hlavou. Funguje to?

It's my birthday
I do what I want
Time to forget work day
The have my cake and eat it day
And if it rains, it won't be on my parade
Don't worry 'bout it
It's time to celebrate


Oslavujete ešte svoje narodeniny? Lebo už som sa stretla aj s takým názorom, že načo, veď som už stará. Ja si každý rok ten svoj deň užívam. November je pre mňa vždy ťažký, okrem hnusného hmlistého počasia mi v tomto mesiaci umrelo priveľa blízkych ľudí. Ale potom príde jeho koniec, môj sviatok a ja sa začínam tešiť na advent.

Outfit:

Šaty: neviem, majú odpáranú značku

Kabát: Primark

Topánky: Steve Madden

Kabelka: Parfois

 

 






Baba Slováková

16 komentárov:

  1. Si prekrásna a presne som ti vinsovala rano do messengeru a pisala ten isty pocit, ze pred par dnami som ti pisala k 60tke a nechápem, kde sa to podelo ze dalsie narodeninky. Na oktobrovu svadbu si bola vyčančana paraaadne, však vyzeraju take tenšie, ze môžu byt aj na júlovu svadobnu slávnosť. Eliska

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľmi pekne Ti ďakujem, Eliška. Nuž... čas letí. Verím, že sa nám v lete podarí stretnúť!

      Odstrániť
  2. Evicka uz som ti dnes pisala, ale tieto tvoje krasne fotky ma donutili aby som ti takto virtualne povedala, ze aj napriek veku, korone, starostiam vyzeras perfektne a ja ti to zo srdca prajem. Drahusa

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Milá Drahuška, zo srdca Ti ďakujem za priazeň, aj za pochvalu.

      Odstrániť
  3. Stále vám to sluší. Myslím, že jsem plus mínus stejně stará. Ale já vždy neměla ráda své narozeniny. Ne, proto, kolik mi je. Ale nejsem ráda středem pozornosti. Jinak se vším souhlasím. Ty narozeniny jsou stále častější. Ale musíme si užít každý den. Je to super, že žijem. Máme děti, vnoučata. A jsme (jakž takž) zdraví. Přeji k narozkám vše nej....

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za kompliment. Nemám rada svoje narodeniny kvôli oslave, tá býva ostatne obyčajne v iný deň. Ja si užívam ten konkrétny deň, aj keď som sama. Poviem si, že mám narodeniny a celý deň sa cítim sviatočne.

      Odstrániť
  4. Vše nejlepší! Sluší vám to moc moc moc. Ovšem ten bengálek je prostě bezkonkurenční. Aranka

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Gratuluji, já už mám 62 od ledna. Slušelo ti to a sluší pořád! Šaty a celý outfit perfektní, ani se nedivím, že jsi je zabavila nevěstě, studený typ (třeba já) v nich nemůže vypadat tak dobře.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, Dášo, za gratuláciu! Áno, šaty neveste nesvedčia farebne, ani strihovo. Ona potrebuje oblečenie, ktoré zvýrazňuje pás.

      Odstrániť
  6. Srdečná gratulácia Evička:))) Tá fotografia z promócie je tuším prvá zverejnená z mladosti na tomto blogu (ak sa teda nemýlim). A veľmi si sa ani nezmenila! Len trošku dozrela do krásy:)) A tých pár vrások sa Ti stráca pri očiach plných radosti zo života a pevná línia brady stále svedčí o charaktere a vôli zvládnuť všetko! Si ešte stále krásna zrelá a inšpirujúca dračica s úžasným vkusom, ktorá sa dokáže zladiť aj s kocúrom ha ha:)) Tak veľa zdravia a veľa šťastných rokov v kruhu tvojmu srdcu blízkych a drahých.
    Praje Sivet

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľmi pekne ďakujem za gratuláciu! Samozrejme, že som sa zmenila a veľmi, fotografie delí takmer 40 rokov. Som realistka, dobre viem, že nijakovsky nemôžem vyzerať tak, ako kedysi. Čo ma ale pobavilo, sú tie moje žilovaté ruky, rovnaké som ich mala aj ako mladá. Len som to vtedy neriešila :)

      Odstrániť
  7. Trochu neskoro, ale zo srdca prajem všetko najlepšie! Ja budem mať 62 v januári.
    Schuti som sa zasmiala. Používate suprový humor môjmu srdcu blízky. Takže s tým starnutím
    to nebude až také strašné. Len tak ďalej! Alena

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám všetkým za komentáre. Komentovať môžete i anonymne, bez google účtu. Pripojte však, prosím, aspoň krstné meno alebo pseudonym :)

Môžete sa prípadne pýtať i prostredníctvom e-mailu, rada vám zodopoviem na otázky: babieleta@gmail.com
Móda nemá vek! Zdraví Baba

TÉMY

TÉMY ČLÁNKOV:

Instagram