Fotoreportáž, ktorá sa nekonala

Mala som to vymyslené úplne dokonale: zasnežená záhrada, chumeliaci sa sneh, biely kožúšok a kŕdeľ bielych pávov. To by boli fotkyyyy! Nezabudni zobrať aj ovečku, prízvukovala mi Zuzana, keď sme sa dohadovali, kam pôjdeme a ako to nafotíme. Cieľom bola Valdštejnská záhrada v zime a keď sme spolu telefonovali, v Prahe husto snežilo.
Sneh do rána zmizol, ovečku som, samozrejme, zabudla doma a záhrada zatvorená až do apríla. Biele pávy v nej úplne nerušene pobiehajú, majú veget, davy sa tam nevalia. Na rozdiel od Vojanových sadov (o nich minulý článok TU) je Valdštejnská záhrada totiž navštevovaná dosť husto.




Mimochodom: pred Valdštejnskou jízdárnou skrútený had. Ľudský rad siahal až ku vstupnej bráne, slávna výstava obrazov Františka Kupku (písala som o nej TU) zakrátko končí. Mnohí sa zbadali až teraz, hotová davová psychóza. Zuzka s Danom pricestovali do Prahy tiež len kvôli nej. Ale pozor! Už ju raz videli. Išli si ju pozrieť po druhýkrát, takí z nej boli nadšení. Ta to šaleňaci.


Chcela som vám predviesť môj kožúšok z opačnej strany, prevrátený naruby. Ako sa nosí normálne, som ukázala TU. Keď ale je tu už ten trend plyšových medvedíkov, prečo nie aj naopak?!

Ta predvediem, Dano pofotil. Miesto činu skoro na zastávke Malostranská, kde sme sa stretli. Totálne nezaujímavý pľac. Fotenie bez konceptu, bez témy, toto nemám rada, tak musíte kukať len na totu bundu a na mňa, keď som sa už vystajlovala. Zuzana ma zabije, bo aj na ňu. Ibaže mne sa ten jej kožuch a ona v ňom tak ľúbia!


Tak si už len predstavte, ako sa okolo mňa všetko belie a sniežik sa nám chumelí.


Fotografie vznikli pod Hradom, neďaleko zastávky Malostranská a my sa nachádzame rovno pred budovou Muzea Kouzlo starých časů. Reportáž napokon predsa len bude. V nasledujúcom článku z jeho aktuálnej výstavy. Posledné fotky sú z dvora múzea, ideme na to!



Outfit:
Umelý kožuch: Kara
Nohavice: Zara
Šál: Mango
Okuliare: Pagani
Topánky: Vagabond
Kabelka: je pravý krokodíl, neznačkový z Ázie. Kým letia zvieracie vzory, s radosťou vynosím.

Zuzkin kožuch je pravý, šitý na mieru.

Ešte prikladám fotku z aktuálnej úpravy stola v mojom babinci (byte), farebne sa mi sem akosi hodí. Porcelánová súprava je hádam štyridsaťročná a inak milujem rustikálne materiály, napr. hrubý ľan, drevo, keramiku... Viac obrázkov TU.





Baba Slováková

4 komentáre:

  1. Pekné. Tá posledná v bunde je krásna a veselá fotka. jana

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Teprve teď jsem se podívala pořádně na všechny fotky z tvého babince a moc se mi to líbí. Já sama jsem příliš velký funkcionalista, abych zvládla takové dekorace, ale obdivuji je. Připomnělo mi to moji tetu, která těsně po válce vystudovala interiérový design v USA. Ta taky uměla z malého bytu vykouzlit úžasné místo.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, Dášo. Keby som si mohla vybrať, bývala by som v minimalistickom byte, všetko by bolo v krémovo-bielej /matnej/ farbe, samé zatvorené skrine a len sem-tam nejaká nika na vystavenie tých mojich etno doplnkov. Ku tomu stolíky z hrubo kartáčovaného dreva... betón, zhrdzavená oceľ. Že to v skutočnosti vyzerá inak, je z núdze cnosť... a napokon i jeden z dnešných veľkých trendov. Časom by som chcela niektoré veci vymeniť, ale to nehorí. Vaktuálnom záchvate kreativity som aspoň vytiahla všetky svoje dlho nepoužívané obrusy, poriadne vyprala a vyžehlila :)

      Odstrániť

Ďakujem vám všetkým za komentáre. Komentovať môžete i anonymne, bez google účtu. Pripojte však, prosím, aspoň krstné meno alebo pseudonym :)

Môžete sa prípadne pýtať i prostredníctvom e-mailu, rada vám zodopoviem na otázky: babieleta@gmail.com
Móda nemá vek! Zdraví Baba

TÉMY

TÉMY ČLÁNKOV:

Instagram