Kto nemá kožúška, zima mu bude

Závideli sme s Magdou Evičke novú bielu chlpatú bundu, závideli veru (TU). Nám dvom strih nesadol, ona v nej odišla ako cica preukrutná. Už mám ale aj ja! Bundičku o chĺpoček subtílnejšiu, ale i tak chlpatinu.


 

Trendy kožuchy v zime 2019


Do módy sa nám vrátili "slovenské kožuchy", ej bisťu. Na vonkajšej strane semiš, vo vnútri barančina. Pochybujem, že svetoví módni návrhári tušia, čo slovenský kožuch vôbec je, napokon: Slovensko nie je jediná krajina, kde sa pasú ovce. Barančina a najmä tá umelá je jednoducho hit. Ak máte, noste, keď udrie tuhá zima. Alebo si zadovážte kožuch umelý, je omnoho ľahší.

Ešte väčšou vychytávkou je však barančina nosená na vonkajšej strane - tzv. Teddy Bear Look, po našom vzhľad plyšového medvedíka.

Strihy sú rôzne - od klasických vyštíhlených, cez oversize objemy až po krátke bomberky. Inšpirujte sa.

Dior, Zimmermann, Dior
Altuzarra, Zara, Coach
Tod´s, Pinterest, Tod´s
Ja som si vybrala kožúšok umelý od tradičnej českej značky Kara Trutnov, rovného štíhleho strihu s dĺžkou pod zadok. Je obojstranný, takže sa dá nosiť na oba spomínané spôsoby. Je ozaj zložité nájsť pre malú postavu vhodný strih. Tento je v bokoch úzky, čo vyvažujú dva bežce na zipse. Pri sadnutí sa dá zips v spodnej časti povoliť a je to.






Kabelka je už zánovná, ale presná. A inak sa doplnkov vo vlnovej bielej nájde v mojom šatníku hafo.


Takto vyzerá kožúšok prevrátený. Tuším mám nejaké ovečkovské obdobie.

Prečo pobieham v decembrovom dni s bukrétou? Lebo je meninová, čerstvo prinesená. Nie je to bohvieaká výhra mať meniny rovno na Štedrý deň. To sa prípadné darčeky akosi stratia v záplave tých vianočných (zopár je ich i v tomto outfite 😏). Kvety však potešia vždy najviac!

Outfit:
Kožušinová bunda: KARA
Pulóver: s.Oliver
Nohavice: Zara
Prsteň: Zara
Kabelka: Parfois
Šál: Lancôme
Okuliare: Pagani
Topánky: Vagabond





Baba Slováková

4 komentáre:

  1. Kabátek je moc hezký, ale zajímalo by mě, jestli neprofoukne. Kdysi jsem měla umělý kožíšek, ale bylo v něm zima. Ten pravý byl zase moc těžký a nakonec ho sežrali moli. Tvůj vypadá na tobě báječně.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Testovala som ho v nočnej studenej Prahe (minulý článok). Mohlo byť tak okolo nuly a pofukovalo. Obliekla som si termo tielko, bavlnené tričko s dlhým rukávom a pulóver normálnej hrúbky. Zima mi nebola, ale po nejakých troch hodinách tárania sa vonku som už cítila chlad v oblasti pliec, tam som najcitlivejšia. Takže do väčšej zimy oblečiem buď hrubší pulóver alebo hrubý šál cez plecia. Inak som ale ocenila kapucňu, zišla sa, hoci som mala čiapku.
      Pravý biely Teddy Bear Coat som dostala na 15. narodeniny, nenávidela som ho. Dnes by som bola za hviezdu, vtedy sa mi zdal strašne nemoderný. Ťažký bol a tiež ho mole zožrali... :)

      Odstrániť
  2. Dobra volba,krasne ladi aj s farbou krasnych hustych vlasov... Jola

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám všetkým za komentáre. Komentovať môžete i anonymne, bez google účtu. Pripojte však, prosím, aspoň krstné meno alebo pseudonym :)

Môžete sa prípadne pýtať i prostredníctvom e-mailu, rada vám zodopoviem na otázky: babieleta@gmail.com
Móda nemá vek! Zdraví Baba

TÉMY

TÉMY ČLÁNKOV:

Instagram