Cicovské fotečky

Mám tu nejaké ďalšie fotky z konca januára, ktoré som na blogu ešte nepublikovala. Idem ich sem rýchlo šupnúť, veď mám pochystané nové - jarné. Už som to tu spomínala: dcéra Fairy sa chystala na dlhší čas do Thajska, naháňala ma ako zdutú kozu. Foťme, foťme čo najviac, potom ma už nebude mať kto.
Tu je teda ďalší outfit bez témy, tuším by som mala na módnom blogu asi konečne začať točiť aj o móde a či čo.



Outfit bez témy znamená, že sa vyštafírujem, zbehneme dole schodmi a fotografujeme v najbližšej ulici. Nijaký cestovateľský, objavovateľský či kultúrny zážitok sa nekoná, čo ma teda mrzí, ale aj za normálnych okolností býva zima jednoducho takáto. Veľa toho nenacestujem.


Možno ste si všimli, že nerada nosím šaty. Niektoré ženy na šaty nedajú dopustiť, lebo ich prostredníctvom sa dajú vytvoriť kúzelné a pritom jednoduché outfity: stačia šatôčky, vhodné topánky, kabelka, pár šperkov a hotovo.

Na základe tejto overenej schémy som šaty s leoparďou potlačou skombinovala na jeseň takto: TU. Som s tým outfitom stále spokojná, takže sa natíska otázka, prečo teda nie som fanúšičkou šiat? Lebo ma rýchlo omrzia. Najradšej mám "trojboj" - niečo dole, niečo hore a niečo ešte navrch. Nohavice a sukne v kombinácii s blúzkami, tričkami, pulóvrami a nejaké to sáčko alebo kabátik. Pri dobrej skladbe šatníka sa dá potom vytvárať nekonečné množstvo kombinácií a práve to spájanie rôznych kúskov dokopy ma na móde nesmierne baví.



Dnes je veľmi moderné skĺbenie zvieracích vzorov so vzormi inými, nuž som si to vyskúšala. Rebrovaný vzor, káro a ešte aj vzor na spôsob pepita. Tento vzorový miš-maš spája ladiaca farebnosť a myslím, že to celé spolu celkom dobre funguje.


Šaty som už odložila do kufra medzi jesenno-zimné veci. Zdá sa však, že ich čoskoro opäť vytiahnem, budú sa ešte hodiť...

Dlhé karanténne večery, počas ktorých sme už s deťmi od ponorky hrávali aj spoločenské hry a karty, akosi otupili moju ostražitosť. Decká ma ukecali na niečo, čo sa v tom čase javilo ako svetielko na konci tunela. Hrali sme totiž takú hru na sny. Kto si čo želá a zaobstará si, keď to všetko skončí. Nuž, syn s nevestou nezaváhali ani na sekundu, vyrukovali so staronovým želaním a ja som im naň tentokrát dosť nepríčetne kývla.

A keďže slovo robí chlapa, hehe, do domácnosti nám čoskoro pribudne nový člen, mladí si ho už na fest zabukovali. Bude sa volať Infante Dante Pantera el Gato Diablo (jeden celý večer sme strávili vymýšľaním tohto vznešeného mena), skrátene len Dante.
Kto uhádne, aký nový člen nám prikvitne do rodiny?
Šaty na fotečkách vám napovedia.

Outfit:
Šaty: Tu
Pulóver: Betty Barclay
Kabátik: Massimo Dutti
Topánky: Baťa
Kabelka: z Bali
Okuliare: Pagani
Čiapka: Zara
Náramok z perlete: už neviem, mám ho desaťročia 




Baba Slováková

12 komentárov:

  1. Outfit je pekný, páči sa mi ako je skombinovany. K tým šatam - ja patrim k tým čo šaty miluju, mám ich strašne vela... a ano v podstate je to tak, je to s nimi jednoduché, človek nahodi šaty a ide. Pritom ked si chce dat suknu, bluzku, pančušky, ak tu už treba trošku rozmýšlat, kombinovat, dá to viac práce... ale potom to može vyzerat aj takto skvelo a zaujimavo ako pri tychto leopardich šatach.
    Inak tipujem že vám pribudne domov mačička :-)
    Krásny den želam.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, bude to mačka domáca, ale aké plemeno???
      Ďakujem za pochvalu a tiež želám pekný deň.

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. To je skvele, taky jednoho mame a opravdu milacek. Chova se obcas jako pes - aportuje, lisa se. Chodi se mazlit, necha se nosit. Pritom selma, miluje skakani a chytani, hracky z peri. Je proste bajecny. Hodne stesti a radosti s novym clebem rodiny!

      Odstrániť
    2. No, miláček... verím. Už sa idú zblázniť od nedočkavosti. Doma je už aj pelíšek, krmivo, doska na záchod, ba aj tie hračky z peria. Už nám musí Dante len trošku podrásť, aby sme si ho mohli zobrať. Len... práve deti naťahujú sieť na terase. Celý ten môj nádherný výhľad bude prekrývať sieť. A všetky okná. Holt, piate poschodie. A ešte som strašne zvedavá, čo moja andulka. Pepíček je už síce starý pán, lietať sa mu veľmi nechce, už len podriemkava v klietke. Aj tak to bude kovbojka. Zatiaľ ho, chudáka, učíme cudzie reči. MŇAU :)

      Odstrániť
  3. Sit na terase mame take - urcite nutnost. Ui andulka :) ale ono to nejak pujde!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No práve, papagáj. Určite dostane zámok na klietku, lebo kocúr si ju otvorí ako nič. Prinajhoršom zavesíme klietku niekam vysoko, aj keď ešte neviem, kam. Nuž, budú si musieť chlapci na seba zvyknúť :)

      Odstrániť
  4. Hoci takáto kombinácia vzorov je veľmi módna, nie som si istá... ak sa na to pozorne zahľadíte, rozbíja sa to pred očami. Napriek tejto námietke vyzeráte skvele.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, práve ten psychedelický dojem je to pravé orechové! Ďakujem za kompliment.

      Odstrániť

Ďakujem vám všetkým za komentáre. Komentovať môžete i anonymne, bez google účtu. Pripojte však, prosím, aspoň krstné meno alebo pseudonym :)

Môžete sa prípadne pýtať i prostredníctvom e-mailu, rada vám zodopoviem na otázky: babieleta@gmail.com
Móda nemá vek! Zdraví Baba

TÉMY

TÉMY ČLÁNKOV:

Instagram