Mestská cica

Dnes tu máme sekáčový úlovok. Keď vlani vo veľkom a vo všetkých obchodoch s handrami zaskučali leopardy, chytila som na ne ale že poriadnu slinu. A napokon som kúpila so zvieracím vzorom len jediný šál. Prečo? Lebo tie handry boli v drvivej väčšine hnusné. Keď je zvieracia potlač na nekvalitnej umelohmotnej látke, nevyzerá vôbec šik, vyzerá fakt hnusne a ordinárne.
Na prívalovú vlnu zvieracích vzorov som sa teda vyhupla len s doplnkami. A ešte jeden svetrík bavlnený bordový animálne potlačený som si zaopatrila.



Šaty v dobrej kvalite som napokon našla v našom sekáči. Nové, s visačkami, zmes bavlny a elastanu a sadli mi ako uliate. Len... odrazu som sa tej záľahy škvŕn zľakla. Nie je toho vzoru na mne akosi priveľa? Ani pani predavačka, ktorá ma vždy šacuje a na rovinu povie, či mi niečo svedčí, mi nepomohla. Ona vraj tieto zvieracie vzory nemusí, takže nevie...



Nuž ale za 180,- kačiek, nekúp to! Sukňa je fajná, dlhá, prinajhoršom dám na to pulóver. Vždy som chcela sukňu so zvieracím vzorom. Napokon to ale zjemnil kabát.


K takýmto šatám by som si na rozdiel od predchádzajúceho outfitu (TU) lodičky radšej nedala. Prečo nie? Nuž... ten vzor. Je cicovský až-až. Mám svoje roky a či čo. Namiesto dámičkovských prvkov som teda zvolila doplnky trošku pánske a trošku drzé: šiltovku a opasok z hrubej kože, na ktorý som si pripla peňaženku. Čierne hrubé pančuchy a fajné kožené čižmy na pohodlnom širokom podpätku a cica, ideš!


Nosíte trendové zvieracie vzory, či ani náhodou?

Outfit:

Šaty: Tu
Kabát: Zara
Čižmičky: Jana
Kabelka: je poriadne zánovná z pravej krokodílej kože. Podobnú som videla v jednom reťazci, moooc sa mi ľúbila, ale naživo to bol taký šunt. A tak som si spomenula, že podobnú mám dávno doma.
Okuliare: Pagani
Šiltovka: M&S
Opasok: G-Star Raw
Peňaženka: Diesel (hľadala som opasok s trendovo pripnutou peňaženkou a veruže som nič pekné=kvalitné nenašla. Tak mám módny doplnok DIY 😏)





Baba Slováková

6 komentárov:

  1. Pekne,mam saty takeho vzoru a nosim ku nim aj lodicky.Ale vkus u Teba vidiet,ze je vytribeny. Elena

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nenapísala som, že sa k tomuto lodičiky nehodia. Len, že mne sa žiadala menej "sexi" obuv. Ďakujem!

      Odstrániť
  2. Šaty v této kombinaci jsou naprosto perfektní!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja som zimný typ, takže hnedá a béžová je problém. Ale Vám ten outfit neskutočne sekne...ako všetky doteraz, Pozdravujem z Brezna, Alena Kvačkajová

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne za pochvalu. Kuknite outfit predchádzajúci, to sú farby, vhodné pre studené farebné typy...

      Odstrániť

Ďakujem vám všetkým za komentáre. Komentovať môžete i anonymne, bez google účtu. Pripojte však, prosím, aspoň krstné meno alebo pseudonym :)

Môžete sa prípadne pýtať i prostredníctvom e-mailu, rada vám zodopoviem na otázky: babieleta@gmail.com
Móda nemá vek! Zdraví Baba

TÉMY

TÉMY ČLÁNKOV:

Instagram