Mestská panička

Ahojte, cice! Už mesiac suším vo foťáku fotografie s outfitom, v ktorom som si vyskúšala kombinovanie dvoch trendových farieb tejto zimy. Jednu z nich som vám už ukázala v článku o všetkých farbách, ktoré sú práve in (článok TU). Teraz dám ďalšie obrášťoke. Téma dnes bude jednoduchá: ako sa dievka z dediny hrá na mestskú paničku.
Znovu dávam obrázok "ovocného holuba", podľa ktorého dostala názov jedna z trendových farbičiek, sýtoružová Fruit Dove.


Pohrala som sa s dvomi modernými odtieňmi, a síce v štýle "čo skriňa dala". Vedomá si skutočnosti, že takto spolu to nie sú priam "kóšer" farby pre mňa. Jednoducho sa mi to páčilo. Aj rozložené na posteli, aj na mne. Zverejnené fotky tohto outfitu na Inastagrame triumfovali ("Toto by si mala nosiť stále!"). Ani ma to veľmi neprekvapilo. Štekličky, suknička, klobúčik a žiarivé farby majú úspech vždy. Ale aj svoje úskalia...


Vyštafírovala som sa teda za paničku do pre mňa netypických farieb, prichystaná vyštartovať na Hradčany. Dcére Fairy sa outfit páčil, len... neveriacky zírala na moje nohy. Ty sa, mami, nepreobuješ? To ideš v týchto štekľoch?!

Haha. Prezradím malé tajomstvo väčšiny blogeriek. Na "pľac" sa chodí v pohodlných topánkach, lodičky s vysokými podpätkami sú pekne uložené v taške. Jednak, aby sa na dlažbe nezničili a druhák, chodiť sa v tom po Prahe vážne nedá.


Pozrela som sa na seba opäť v zkadle. Skontrolovala proporcie. K tomuto si nič iné obuť nemôžem! K takejto sukni jedine lodičky alebo čižmy zas len s vysokými podpätkami. Však budem svietiť na celú ulicu. Keď za dámu, tak dnes se vším všudy. Pre krásu treba trpieť, to ma učila už moja babička u nás na dedine 😀. Nuž, to je to úskalie, milé cice. Keď je žena oblečená nápadne, musí si dávať pozor na každučký detail.


A tak som šla a určite všetkých na Pohořelci a v Strahovskom kláštore načisto ohúrila. Veľká dáma z veľkomesta. 
Pritom som to len ja, maličká Baba Slováková z južného Slovenska😀.
Dala som to v tých topánkach úplne v pohode. Už sú rozchodené a navyše nejako zázračne dobre zkonštruované (táto značka zvyčajne pohodlné topánky nemáva). Čistá brnkačka to však nebola. V jednom kuse som cupitala, dávajúc si pozor na škáry v dlažbe.




Darmo som schovala hrdzavé vlasy pod klobúk, aby sa nebili s farebnou schémou oblečenia. Farebný typ sa totiž určuje najmä podľa farby pleti. Tá moja má neodpárateľný teplý tón. A ešte: tón pleti sa vekom mení. Pokožka žltne alebo sinavie. To sú tie radosti zrelého veku.

Make-up, dámy, veľmi nepomôže. Často len zvýrazní vrásky. Čo pomôže? Svetlé farby. A žiarivé odtiene. Na toto som prišla, kukajúc na vlastné fotky. Tejto tvári by však lepšie sadli svetlé odtiene teplé, akokoľvek sú obrázky krásne farebné.


Naspäť k lodičkám. Budem opäť citovať Annu Dello Russo (určite mala na mysli tie svoje štekliská):
Móda nikdy nie je pohodlná, musíte sa rozhodnúť, či sa chcete cítiť pohodlne, alebo vyzerať skvele.
Tak som sa teda radostne pohrala a teraz šup-šup naspäť k obľúbeným béžovým, tmavomodrým, smotanovým a škoricovým odtieňom, ku gatiam a iným strihom sukní, ku ktorým si môžem zobrať botičky pohodlné. Nejaké suknicové outfity s komfortnými topánkami vo foťáčiku už aj mám...  Nie sú to síce na štýl Anny looky omračujúce, aj tak si ale myslím, že v nich vyzerám dobre. Čo dobre, skvele, milá Anna 😉.

Outfit:

Sukňa: Coast
Pulóver: TU
Kabát: Zara
Šál: Tchibo
Náušnice: Tchibo
Klobúk: Tonak
Náhrelník: ko-ra-le
Kabelka: Zara
Lodičky: Zara

P.S. Vlnenú sukňu, pulóver v štýle osemdesiatok a vínové lodičky som vám pekne pospolu ukázala už vlani. To som outfit "riedila" aspoň škoricovou šiltovkou. Kuk na článok Bambino di Praga.





Baba Slováková

7 komentárov:

  1. Je to pastva pro oko, sluší Vám to tuze moc, davy domorodců i turistů po cestě jistě omdlévaly... a kdybych sem nechodila už dlouho, tak nemám co dodat. Takhle si dovolím napsat, že tohle nejste Vy. Ale vyladila jste to bravurně, a proč si občas taky nezahrát na někoho jiného, že? Však Vám tu modrou a krémovou nikdo zákonem nenařídil. Eva

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľmi som rada za tento komentár, lebo je to presne tak - toto nie som ja a veru napriek odporúčaniam takto oblečená ani chodiť nebudem. Toto je štýl mojej mamy, už som niečo podobné predviedla v článku Ľudia majú radi rozprávky. Tentokrát ani tak nejde o farby, ako o priveľa dámskych prvkov. Pre moju osobnosť priveľa. Inak sa mi outfit ozaj páčil.
      Ďakujem!

      Odstrániť
    2. Já to mám stejně, ale kdykoliv přijdu do práce za dámu, sklidím komplimenty, i když se líp cítím v méně formálním oblečení.

      Odstrániť
  2. Moc ti ta hra na městskou paničku sluší. A dík za barevnou inspiraci, jsou to totiž moje barvy, já jsem ten typ, který na stará kolena šedne :-).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hehe, jasné že toto je farebná kombinácia pre studené farebné typy. Ďakujem, Dášo!

      Odstrániť
  3. ....ďakujem za inšpiráciu - rada rozveselím jeseň aj zimu touto kombináciou príjemných farieb. V.A.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám všetkým za komentáre. Komentovať môžete i anonymne, bez google účtu. Pripojte však, prosím, aspoň krstné meno alebo pseudonym :)

Môžete sa prípadne pýtať i prostredníctvom e-mailu, rada vám zodopoviem na otázky: babieleta@gmail.com
Móda nemá vek! Zdraví Baba

TÉMY

TÉMY ČLÁNKOV:

Instagram