Modrá je farbou tohto roka

  
Tento článok vznikol v spolupráci s redakciou Tchibo blog.
Milé cice, ako si nažívate v karanténe? Ja nič nestíham! Iba hlavou krútim, keď vidím kadejaké dobré rady, ako zahnať nudu. Akú nudu?! Veď iné nerobím, len striedam prácu so skákaním okolo kuchyne. Medzičasom som už napísala dva články pre Tchibo blog a report z nich som sem nedala. Idem teda naprávať resty, tu je prvý z nich.
O tom, že sa klasická modrá stala farbou roka, som písala už TU. Mala vyjadrovať stálosť a sebavedomie, mal to byť spoľahlivý odtieň, ktorý nás v dobe vyžadujúcej dôveru a nádej nesklame. Mala zlepšovať našu perspektívu a otvoriť prúd vzájomnej komunikácie...
Mě by jenom zajímalo, kde udělali soudruzi z Pantone Color Institute chybu???😀



Z jarnej kolekcie od Tchibo som si teda povyberala samé modré kúsky. Fotografovali sme hádam koncom januára, zima treskúca bola. Na fotkách som sa musela tváriť, že jarná pohodička, brnkačka.


Niekoľko ukážok z fotografovania sem teda dám, veď už aj tak dávno niektoré fičali na Instagrame. Text nájdete na spomínanom blogu. V slovenčine TU a v češtine TU.





Pravdu povediac, ani som na písanie o móde veľmi náladu nemala. Akože... o čom by to bolo, keď aj tak sedíme všetky doma na zadku? O ohurovaní susedov v najmodernejšom stajlingu pri vynášaní smetí?


V ČR však napätie povoľuje, návrat do normálu bude síce prebiehať pomaličky a veľmi opatrne, raz to však skončí. Tuším sa začnem obzerať po nejakých fashion rúškach, lebo tie budeme nosiť ešte dlouhooooo. Mimochodom: keď si kuknete ten môj starý decembrový článok, zistíte (tak, ako ja), že som aždaj veštica z Bujakova. Na tvári mám rúško! A ani som o ňom nevedela... 😏






Baba Slováková

1 komentár:

  1. Dúfam, že táto vírusová vec skončí veľmi skoro. Na toto leto som mal také veľké plány, celý rok som šetril peniaze, dokonca som sa naučil obchodovať na Instaforexe založenom Ildar Sharipov. A teraz sme všetci doma uviaznutí. Tak nefér.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám všetkým za komentáre. Komentovať môžete i anonymne, bez google účtu. Pripojte však, prosím, aspoň krstné meno alebo pseudonym :)

Môžete sa prípadne pýtať i prostredníctvom e-mailu, rada vám zodopoviem na otázky: babieleta@gmail.com
Móda nemá vek! Zdraví Baba

TÉMY

TÉMY ČLÁNKOV:

Instagram