Pepito a kohútia stopa


Tento článok vznikol v spolupráci s Tchibo.cz.
Článok o pepite a kohútej stope je už dobré dva týždne na Tchibo blogu, fotky z neho svietia dávno na Instagrame a ja som ešte nestihla dať fotografie (niektoré ešte nikde nepublikové) na môj blog. V predchádzajúcom článku (TU) som vám predstavila jeden zo štyroch outfitov na túto tému, tu sú zvyšné tri. Trochu vám ich priblížim aj z hľadiska zrelého veku.
Čo je pepito a čo kohútia stopa? Dva veľmi podobné vzory sú to a ľudia si ich často mýlia. Tieto obrázky som už uverejnila v jednom staršom článku. Pre tých, čo vtedy neboli v škole, malé zopakovanie. Ak to, milé deti, opäť zabudnete, nevadí. Dnes už aj tak všetci oba vzory pomenúvajú rovnako - houndstooth check, teda kohútia stopa. V každom prípade ide o veľký tohtoročný hit.
houndstooth check
Více na: https://tchiboblog.sk/ako-nosit-kohutiu-stopu-a-pepito/

Kohútia stopa
Pepito
Poďme teda na outfity, v ktorých som použila tieto vzory. Pre prvý som vytiahla svoje staršie šaty. Nerada už nosím sukne v dĺžke nad kolená. Aj keď je tvar nôh ešte stále oukej, kolienka už veru nie sú nijako výstavné. S hrubými pančuchami, ktoré zakryjú úplne všetko vrátane kŕčových žíl, to však ešte uhrám.



K takýmto pančuchám sa lodičky na tenkom podpätku nehodia, ale hrubšie členkové ankle boots sú k nim celkom fajn. Podobne som sa s krátkou dĺžkou šiat popasovala v outfite z predchádzajúceho článku.


Ruky s výraznými žilami mám celý život, vekom sa to samozrejme zhoršilo.  Určite vyzerajú lepšie zakryté dlhými rukávmi, ibaže tie ja neznášam. Všetky hneď súkam nad lakeť ako správna rabótnica. Veď sú aj horšie veci.

Prečo mi moje špicaté, zvráskavené lakte a žilovaté ruky až tak neprekážajú ako špicaté kolená? Lebo ženský lakeť nikdy nebol takým sexuálnym symbolom ako ženské kolienko. Nuž a keď už to kolienko ani náhodou nie je chrumkavé, príde mi smiešne otŕčať ho. Čo si o tom myslíte? V hrubých pančuchách sa cítim takmer ako v nohaviciach.




Outfit:
Šaty: George
Svetrík: Tchibo
Šál: Tchibo
Pančuchy: Tchibo
Topánky: Vagabond
Kabelka: adzabags
Čiapka: Zara
Náušnice: Tchibo

Členky po šesťdesiatke chytajú už tiež kadejaké hrany. Pokiaľ však nie sú chorobne opuchnuté, skrývať ich ešte hádam netreba. Všímala som si členky a dolnú časť nôh mladých žien, sú často dosť podobné vrátane vystupujúcich žíl a kostí. Tak som dospela k záveru, že trošku rajcovný prvok v podobe odhalených členkov v lodičkách k celkom zahalenému telu nezaškodí.




Outfit:
Džínsy: Mango
Košeľa: Zara
Svetrík: Tchibo
Čiapka: Zara
Lodičky: Zara
Kabelka: adzabags
Dáždnik: Tchibo
Šál, uviazaný na mašľu: zo sekáča
Náušnice: Tchibo

Posledný outfit je taká športová klasika s prešívanou bundou a teplákoidnými gaťami. Aby to nebola celkom taká nuda bežnouličná, pohrala som sa trochu so vzormi. A najmä zacapila ľadvinku. Túto bordovú nosím často a rada. Viem, že mnohí ľudia nad ľadvinkami stále ohŕňajú nos, momentálne je to však módny prvok, ktorý nenosí každý. Akonáhle sa tak stane a všetci budú oľadvinkovaní, túto krásku odložím a vymyslím si niečo iné, ha!

Vínové topánky sú k hrubým pančuchám a ku krátkej sukni tiež vhodné. Neprišla som na to sama, zdali sa mi príliš "pánske". Potiahla mi ich hneď po tomto fotografovaní staršia dcéra Pragmatická a zakrátko sa mi predviedla vymódená: hrubé bordó štrimfle, tieto boty a kockovaná skladaná minisukňa. Super to bolo! Nuž, holka má dlhšie nohy a o dvadsať rokov menej 😉.




Outfit:
Bunda: Tchibo
Nohavice: Tchibo
Šál: Tchibo
Pulóver: Warehouse
Ľadvinka: Mango
Topánky: Zara

Séria outfitov bola fotografovaná pre môj článok na Tchibo blogu, tam sa o nich v slovenčine (TU) a v češtine (TU) dočítate viacej.





Baba Slováková

2 komentáre:

  1. Pepita? Rooster footprint ? Ach jaj... 🙂 Eva style !!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hä??? Len tipujem, že mi píše Dušan D., ale aj tak celkom nerozumiem :)

      Odstrániť

Ďakujem vám všetkým za komentáre. Komentovať môžete i anonymne, bez google účtu. Pripojte však, prosím, aspoň krstné meno alebo pseudonym :)

Môžete sa prípadne pýtať i prostredníctvom e-mailu, rada vám zodopoviem na otázky: babieleta@gmail.com
Móda nemá vek! Zdraví Baba

TÉMY

TÉMY ČLÁNKOV:

Instagram