Smola na druhú

Outfit v elegantnej kombinácii tmavomodrej s béžovou som chcela odfotografovať už na výlete v Plzni. Statočne som cestovala v nohaviciach aj v blúzke, sako s klobúkom v ruke a lodičky v taške. Nevydalo. Tak bolo horúco, že sa mi to sako ani len naoko na seba natiahnuť nechcelo a tričko som po príchode do hotela okamžite vymenila za čisté. Druhý pokus sa teda konal až v Prahe pri príležitosti Dyzajn marketu podzim.
Kým sme však električkou dotrajkali k Národnímu divadlu, hrozivo sa zatiahlo. Fotili sme teda rýchlosťou blesku v predbúrkovom surrealistickom svetle a napokon aj zmokli.


Tento článok bude veľmi krátky, zážitky nijaké. Na Dyzajn markete sme sa od rozčarovania z dažďa a zo samotného trhu ulakomili aspoň na stánkové víno a hneď sme ho aj vyliali, nanič bolo. Obe s dcérou sme boli sklamané a mladá mi dokonca navrhla, že outfit nafotíme inokedy a pri inej príležitosti. Ešte raz. Ibaže ja rada robím veci spontánne, myslím, že do tretice by ma to už vážne nebavilo.




Už sa zleje, alebo to ešte chvíľu vydrží?



Neviem, či to bolo tým počasím a že som bola dosť otrávená, ale fotografovať na trhu veľmi nebolo čo. Mala som pocit, že väčšina stánkov bola tohto roku len s občerstvením. Nuž a to, čo sa mi páčilo, som už na blogu dávno zverejnila. TU je článok o Dyzajn markete z roku 2017 a TU z roku 2016.

Socha Josefa Malejovského na Náměstí Václava Havla s názvom Znovuzrození sa tentokrát zmenila na Fridu Kahlo.



Predsa len nejaký úlovok. Objavila som minimalistické šperky autorky s minimalistickým menom OVÁ. Tak som si tvorkyňu odfotila a kúpila si jeden z náhrdelníkov. Už ste ho videli v minulom článku.



Pôvodne som vlastne chcela dosť kriticky písať o klesajúcej úrovni tohto populárneho podujatia. Časom sa však vyjasnilo nielen na nebi ale aj v mojej hlave. Vo výstavníctve som roky pracovala a dobre viem, že to nie je med lízať. Často práve stánky s občerstvením zachraňujú situáciu a vďaka nim sa pri nedostatku relevantných vystavovateľov môže podujatie konať.
Želám teda všetkým tvorcom originálneho dizajnu, aby sa im viac darilo a organizátorom Dyzajn marketu, aby bolo tých kreatívcov čo najviacej.

Outfit:

Nohavice: Massimo Dutti
Sako: Pietro Filipi
Blúzka: Zara
Kabelka: Zara
Klobúk: Tonak
Lodičky: Rockport
Zlaté náušnice: dedičstvo po mame
Zlaté hodinky na krku: dedičstvo po dedovi

Náhradný outfit v Plzni TU. Človek musí byť flexibilný. Si viete predstaviť tento dnešný s tými zlatými fontánami??? Ale tak, aj Národní divadlo sa celkom hodí 😉. Koniec-koncov, v Plzni sme tiež zmokli. Tak veru, smola na druhú.




Baba Slováková

2 komentáre:

  1. pěkně napsáno,mrzí mě, že i jarmarky už nejsou takové ty pravé....jen čínské zboží a jídlo..Sv.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je to všetko otázka peňazí. Organizátor musí obyčajne mestu zaplatiť poplatky za prenájom plochy, vstupné sa nevyberá, takže ak chce dačo aj zarobiť, zvýši poplatky vystavovateľom. Takže si účasť mnohí s dobrými výrobkami nemôžu dovoliť.
      No a je to aj na návštevníkoch. A zase o peniazoch. Ak aj je trh pre vystavovateľov zadarmo, návštevníci si radšej kúpia klobásu a pivo, lebo na viac už nemajú. To si taký výrobca nabudúce premyslí, či niekam pôjde, lebo má náklady na dopravu, stratí čas a tak podobne... Škoda, no.

      Odstrániť

Ďakujem vám všetkým za komentáre. Komentovať môžete i anonymne, bez google účtu. Pripojte však, prosím, aspoň krstné meno alebo pseudonym :)

Môžete sa prípadne pýtať i prostredníctvom e-mailu, rada vám zodopoviem na otázky: babieleta@gmail.com
Móda nemá vek! Zdraví Baba

TÉMY

TÉMY ČLÁNKOV:

Instagram