Krátka správa pre nákupné maniačky

Poslušne hlásim, že výber zo šperkov českej dizajnérky Veroniky Vysloužilovej práve cestuje rýchlikom Praha-Žilina na Slovensko.
Dizajnové drevené ručne brúsené šperky nájdete v Galérii Teo v Banskej Bystrici (Národná ulica) ako súčasť predvianočnej ponuky spolu s ďalšími autorskými šperkami od slovenských výtvarníkov.




Za toto očividné reklamné hlásenie mi majiteľka galérie Magdaléna nielenže nezaplatila, ale mi ešte aj vyjedla a vypila dom. Zatiaľ o ňom nemá ani potuchy, bo so šperkami sedí v spomínanom rýchliku i s ďalšou mojou spriaznenou dušou Evou. Osobne som obe baby dnes ráno do vlaku naložila a skontrolovala, že nevystúpili a nevrátia sa ku mne naspäť 😎

Moje dve najlepšie šesťdesiatročné priateľky zo starej vlasti, Evička a Magduška, pricestovali do Prahy špeciálne len preto, aby sa vytešili, že už i ja mám (konečne) šesťdesiat. A aby mi milo pripomenuli, že sa mám pomaly hotovať na dôchodok. Tri šesťdesiatničky tri dni v jednom byte a na potulkách Prahou, to vám je dielo! Mám kopec fotiek, vydalo to na sériu článkov, prvý už čoskoro!
Viac o autorke šperkov: Lovec dizajnu - Veronika Vysloužilová
Širšiu ponuku Galérie Teo si môžete pozrieť na Facebooku TU.




Baba Slováková

5 komentárov:

  1. ...rehocem sa ako blázon, spolu s prísediacou kamoškou....si nás parádne natrela...už sa neviem dočkať nových článkov...ešte raz , Ti Evi, veľmi krásne ďakujeme; bol to a bude nezabudnuteľný výlet....a Tvoje sprievodcovstvo, nemalo chybu.....pútavé a s takou fešandou...Ďakujem za všetko a teším sa keď sa ukážeš a zopakujeme niečo v BB...pa, mb

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja ďakujem za návštevu, darčeky, skvelú náladu. Veď ste moja rodina! Objímam.

      Odstrániť
  2. Ahoj Evka, ja som tiež Eva, kamoška Evky, teba poznám len z rozprávania, ale naša spoločná priateľka je suprová baba, tak ako si ju opísala. Magdu nepoznám osobne. Pobavila som sa a viem si predstaviť 3 super baby.v Prahe!!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Eva je živel, prírodný úkaz, hotový zázrak. Tá má optimizmu na rozdávanie. Ako jej priateľka viem, že to má niekedy naozaj ťažké, o to viac je obdivuhodná!

      Odstrániť
    2. Môj Ty Bože, veď niekto vás musí držať nad vodou, kočky moje zlaté :) E.

      Odstrániť

Ďakujem vám všetkým za komentáre. Komentovať môžete i anonymne, bez google účtu. Pripojte však, prosím, aspoň krstné meno alebo pseudonym :)

Môžete sa prípadne pýtať i prostredníctvom e-mailu, rada vám zodopoviem na otázky: babieleta@gmail.com
Móda nemá vek! Zdraví Baba

TÉMY

TÉMY ČLÁNKOV:

Instagram