Horúci trend 2018 - ľadvinka

Ľadvinka - hlavný symbol buranstva - je späť! Určite si na ňu pamätáte. Krásnu polyesterovú, prepásanú cez šuštiakovú súpravu. Ak sa vám teraz oči stĺpkom prevrátili, hamujte! Po prvé: je to celkom praktický doplnok a po druhé: dnešné ľadvinky sú predsa len trochu iné, než tie z nejakých 80-tych rokov.
Malé taštičky, pripnuté na páse, sa nosia už odpradávna. Vrchol elegancie dosiahli vo viktoriánskom období, kedy sa tieto malé vrecúška šili z drahých látok a čipiek (fotografie TU).




Dnešné ľadvinky sú veľmi šik a nosia sa nielen ku športovému ale i ku elegantnému oblečeniu. Často ide o zmenšeniny normálnych kabeliek a ich tvar nemusí vždy pripomínať obličku. Materiály sú rôzne, i z pravej kože, farebnosť pestrá a veľmi moderné sú tie so zvieracou potlačou. Ak sa vám ľadvinku kupovať nechce, ľahko si ju vyrobíte i z menšej listovej kabelky. No, z menšej... nosia sa i ľadvinky XXL, záleží len na odvahe a telesných proporciách. Vyskúšať môžete i kombináciu ľadvinky s normálnou kabelkou resp. s nákupnou taškou.

Pokiaľ je bývalý štíhly pás už dlho len bývalý, môžete si ľadvinku zavesiť krížom cez trup ako crossbody kabelku. Na obrázku dole sú ľadvinky z Manga, tá posledná z pravej kože je zo Zary.


Koniec prázdnin


Veľké plány na toto leto sme s Otesánkom mali! Mal prísť ku mne na celý týždeň, ale chyba lávky, nevydalo. Vnuk sa s rodičmi máchal v mori, potom mal kadejaké tábory a sústredenia a kým doputoval ku mne, začali mu futbalové tréningy. Vyfasovala som ho s tým, že každé poobedie odchod na Strahov. To sa nedá naplánovať nič poriadne.

Tak sme aspoň pred tréningom zabehli na zmrzku. Jeden parádny výlet sme však stihli, budú aj fotky a fotografoval vnúčik osobne. Splnili sme si spoločný sen, zreferujem v nasledujúcom článku.


Taká ľadvinka je príma vec. To síce natiahnete staré handry, ale outfit vyzerá hneď inak!





„Ach, babičko, proč máš tak velké oči?“
„Aby som ťa lepšie videla.“
„Ach, babičko, proč máš tak velké ruce?“
„Aby som ťa lepšie objala.“
„Ach, babičko, proč máš tak strašlivou tlamu?!“

Moje nadšenie pre nový trend je z tohto článku úplne jasné. Cítim sa tak... ehm, mladistvo. Nadchla som vás pre ľadvinky, či?

Outfit
Košeľa: Zara
Nohavice: Zara
Šlapky: Joop!
Ľadvinka: Mango
Prsteň: TündeR





Baba Slováková

7 komentárov:

  1. Ahoj, Evi, kde si kúpila okuliare? Zišli by sa mi práve také �� Mala som veľmi podobné a venovala som a kde som kúpila, viac už nemajú. Pozdravujem. E.K.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, Evi. Tak to netuším, preto ani nepíšem, odkiaľ sú. Zobrala som ich mladšej dcére, takže sú z Dublinu. Ale aký obchod, neviem.

      Odstrániť
  2. Mám dvě ledvinky na běžky, z toho jednu historickou, která pamatuje ještě zlatou éru ledvinek, ale ty se hodí fakt jenom na sport. Možná, že je načase pořídit si nějakou elegantní, když kabelek není nikdy dost. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mňa už tie kabelky hádam aj zožerú, toľko ich mám. A veru nikdy nemám dosť :D Celkom som sa potešila, že dorazil nový trend.

      Odstrániť
  3. Evička,zase ste nám predviedli super vohoz :-)...ja Vás mám tak rada,ďakujem,že rozdávate túto Vašu energiu,charizmu a tým potešíte a inšpirujete nás,Vaše čitateľky (faninky ;-) )...vyzeráte veľmi mladistvo a sviežo a to,že sa tak aj cítite,je úžasný bonus! ❤..želám Vám veľa síl,dobrých nápadov a dobrej nálady aj naďalej..ďakujem,s pozdravom a želaním všetkého dobrého Monika. ��

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sama mávam radosť, keď sa mi ku nejakej novej veci v šatníku podarí vyskladať niečo aj pre mňa nové a neobvyklé i zo starých handier. Veľmi pekne Vám ďakujem za krásny komentár!!! Takéto milé slová ma naozaj veľmi potešia.

      Odstrániť
  4. Potešenie na oboch stranách :-)
    Monika

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám všetkým za komentáre. Komentovať môžete i anonymne, bez google účtu. Pripojte však, prosím, aspoň krstné meno alebo pseudonym :)

Môžete sa prípadne pýtať i prostredníctvom e-mailu, rada vám zodopoviem na otázky: babieleta@gmail.com
Móda nemá vek! Zdraví Baba

TÉMY

TÉMY ČLÁNKOV:

Instagram