Snehulienka


Milé matky synov, ako ste si predstavovali ženu, ktorú vám raz synátor predstaví ako svoju nastávajúcu? Ja som si vážne myslela, že mi Salámista privedie domov voľačo premilene malé a blonďavé alebo hrdzavé. Sám je blonďáčik nižšej postavy a ja skalopevne presvedčená, že si muži svoje ženy zásadne vyberajú podľa vlastnej matere.
Veľké teda bolo moje prekvapenie, keď si vybral dievča nielen tmavovlasé ale aj neskutočne vysoké. Až tak urastené, že v kruhu našej nevysokej rodiny vyzerá ako Snehulienka medzi siedmimi trpaslíkmi.



Láske však neporučíš, aj keď mi toto hlava nebrala. Predstavujem vám teda moju nevestu. Vlastne synovu nevestu. Keďže tu na blogu majú všetci členovia rodiny svoje pseudonymy, opýtala som sa Salámistu, ako mám tú jeho nazývať. Kočíča, prehlásil a slastne zamrkal.


Čím viac som Kočíču spoznávala, tým viac mi dochádzalo, že ako mi je veľmi nepodobná fyzicky, tak mi je neskutočne podobná povahovo. Jedného večera som to už nevydržala a s týmto mojím objavom som pred mladými vyrukovala. Akože som najprv len krútila hlavou, ale napokon sa náramne uspokojila. Predsa si len synček vybral podľa mamičky! Bingo!

Od samej radosti sme si s mojou novou dcérou otvorili fľašu červeného. Trošku spoločne popili a každá sme sa pobrali po svojej robote. Po nejakej chvíli som si na nedopitú fľašku spomenula, ibaže fľaša prázdna. Ty si ju dorazila? Celkom sklamane som sa opýtala nevesty.
"Mami, čomu sa ty čuduješ? Veď je celá ty!" odpovedal miesto nej Salámista. Sa mi videlo, že načisto pobavene 😀.

OK, tá povahová zhoda rozhodne nespočíva v tom, že by sme spolu s Kočíčou prvú ligu chľastali. Je toho veľa, čo máme spoločné, nebudem sa však o tom príliš rozpisovať, sú to naše intímne veci. Teším sa, že mám dobrú dcéru a som šťastná, keď vidím, ako sa mladí majú radi.

Farebný typ Snehulienka


Sme na módnom blogu, idem teda točiť o móde. Posledná kolekcia, ktorá mi z Tchiba dorazila, mi farebne zúfalo nepristala. Najmä ostrá malinovo červená farba ma načisto prevalcovala, pôsobila som v nej priam chorobne. Navliekla som teda do handričiek Kočíču. Moje nervy, vo všetkom vyzerala fantasticky!

Nafotíme celú kolekciu na tebe, opáčila som. Veľmi opatrne. Ani jedna z mojich biologických dcér by mi na toto neskočila. Kočíča nezaváhala ani len na sekundu, hehe. Bohužiaľ, stihli sme len tento jeden outfit, na druhý deň nečakane skončila dievka v nemocnici a do zvyšku som sa musela nasúkať ja. Výsledok nájdete na Tchibo blogu v slovenčine TU a v češtine TU. Viac fotiek dám ešte v budúcom článku. Moje outfity nie sú zlé, dodnes však ľutujem, že sme to nestihli, na dievčati studeného zimného typu vyzerali oveľa lepšie.


Zimných farebných typov je niekoľko, v zásade ide ale o podtypy dvoch najhlavnejších:

1. Snehulienka - jej pleť je veľmi svetlá, pôsobí takmer priesvitne a má modrastý nádych. Zle sa opaľuje a po opálení získa len jemný olivovohnedý tón.

2. Južanka - má tmavší a studený olivový odtieň pleti, ktorý je podobný pleti teplých jesenných typov. Na rozdiel od nich má však pokožka zimného typu schopnosť výraznej pigmentácie. Na slnku veľmi rýchlo stmavne do hneda.

Zimné typy ľahko rozoznáte aj podľa tmavých mihalníc a obočia. Prirodzená farba vlasov býva popolavohnedá, tmavohnedá, čiernohnedá a čierna s modrastým nádychom.


Ak ste studený zimný typ a chcete si farbiť alebo melírovať vlasy, musíte dávať sakramentský pozor, aby nový odtieň rozhodne patril do škály studených farieb. Červené vlasy vyzerajú na týchto typoch žien strašne, horšia je už len žltá blond.

Pre radikálnu zmenu farby vlasov sú vhodné strieborná blond, modrá, modrofialová, z červených odtieňov len tzv. baklažánová (tmavá červeno-hnedo-fialová farba). A áno, presne tieto studené zimné typy sú tie šťastné ženy, ktoré sa v zrelom veku môžu pýšiť spravidla veľmi hustými nádhernými striebornými vlasmi, ktoré im ešte aj svedčia.


Aké farby oblečenia pristanú zimným typom?


Nijakému farebnému typu tak ohromujúco nepristane jednoduchá kombinácia žiarivej bielej a čiernej. Výborné sú aj primárne farby: červená, modrá, žltá. Z pastelových sú to všetky studené, napríklad cukríkovoružová, ľadová modrá, citrónovožltá. Zo zelených studená jedľovozelená, modrozelené odtiene a tmavá čiernozelená.

Zaujímavé je, že tak teplá farba, akou je signálna oranžová, pristane výlučne tomuto typu. Všetky ostatné farebné typy by mali na veľkých plochách nosiť radšej jej tlmenejšie odtiene. Jar napríklad marhuľovú, jeseň škoricovú...

Prírodné odtiene pre zimu (hnedá a béžová) majú mať vždy chladný podtón. Často sivý alebo dokonca modrastý. Najpoužívanejšími sú čiernohnedá a sivo-krémovobiela.


Ak ste si pozorne prezreli fotografie, určite ste prišli na to, že je Kočíča mojím absolútnym protikladom nielen čo sa týka veku, výšky a farebného typu. Máme aj úplne iné typy postáv. Ja som jablko (väčšie brucho, väčšie prsia, mohutnejšia horná časť tela, končatiny tenké ako pavúk, nevýrazný pás). Ona je hruška (väčší zadok, boky a mohutné stehná, menšie prsia a výrazne štíhly driek).

Už sa tešíme, ako sa odfotíme spolu, aby ste videli tie rozdiely. Ani jedna nemáme postavu dokonalú, veď ale takú má málokto. Kočíča je tanečnica, to jej telo je vyšportované. S istými vrodenými proporciami ale nehne nič, ani každodenné tréningy. Ešte som však dievku ani raz nepočula lamentovať pred zrkadlom. Tak to má tiež po mne, hehe. 
Zrkadlo je tu na to, aby poradilo, ako dobre vyzerať a nie na to, aby sme pred ním nariekali.
Outfit:
Tričko, džínska a taštička sú z Tchiba a pochopiteľne rovno putovali mladej do šatníka.

Ešte vám sem priložím farebné kombinácie pre zimný typ priamo od Tchiba. Outfity sú inšpiratívne, ale ani jeden nie pre mňa. Červená bundička z fotografií je v looku č, 1, tričko v looku č.2.





Baba Slováková

4 komentáre:

  1. Taky mám snachu Sněhurku, ale ne tak vysokou. Kromě toho, že je moc hezká, je i milá a chytrá. Stejné štěstí mám i se zetěm, vlastně jsem bezpracně přišla k dalším dvěma skvělým dětem.
    Z červenomodré kolekce Tchibo jsem také neodolala některým kouskům a ani mně ta ostře malinově červená moc nesedí, musím triko kombinovat s něčím jiným u krku. Možná taky skončí u té naší Sněhurky.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já jsem Sněhurka :) díky a prosím víc outfitů pro Sněhurky :D Sedmi

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám všetkým za komentáre. Komentovať môžete i anonymne, bez google účtu. Pripojte však, prosím, aspoň krstné meno alebo pseudonym :)

Môžete sa prípadne pýtať i prostredníctvom e-mailu, rada vám zodopoviem na otázky: babieleta@gmail.com
Móda nemá vek! Zdraví Baba

TÉMY

TÉMY ČLÁNKOV:

Instagram