Lovec dizajnu: Tvorba Store


Tento článok vznikol v spolupráci s českou značkou ko-ra-le.
Tvorba Store je zdieľaný showroom, ktorý nájdete v Prahe - Holešoviciach. Ja som ho objavila vďaka spolupráci s českou značkou ko-ra-le, má v spomínanom showroome svoj pestrofarebný kút plný dizajnérskych šperkov. Okrem nich však v Tvorba Store nájdete aj iné fajnoviny od viacerých českých dizajnérov. Keď som tam už raz bola, prizrela som sa lepšie aj im.

Tvorba Store


Predajná galéria oslávila začiatkom tohto mesiaca rok od svojho otvorenia. Jej filozofiou je podpora pôvodnej českej tvorby v milom, komornom prostredí. Priestor tu dostali najmä značky z mimopražských regiónov, ktoré v Prahe nemajú väčšie zastúpenie.






Na showroome je veľmi sympatická aj tá skutočnosť, že sa nezameriava len na prezentáciu a predaj dizajnérskych výrobkov, ale pravidelne tiež usporadúva wokshopy (napríklad maľovanie na porcelán, tkanie šperkov a doplnkov...), prednášky a iné akcie.

Nájdete ho v Holešoviciach na Veverkovej ulici 28, neďaleko Veletržního paláce.


V showroome môžete vidieť autorskú módu, šperky, úžitkový dizajn (naparíklad porcelán, hračky...) a rôzne doplnky. Fotografie vám napovedia viac.

Odevy od Daniely Ettlerovej (DAYA).


Ateliér Artery sa zameriava na strojnú výšivku s originálnymi motívmi. Ponúka nažehľovacie nášivky, vyšívané tašky z organickej bavlny a slow-fashion.
 

Eliška Hejdová a Jana Kunderová založili značku slow-fashion SUTU.


Značka Akari má motto "Ukažte nohy!" a špecializuje sa predovšetkým na sukne.



Dobré tipy na darčeky:

Šál od Anny Batistovej (ANNINÉ).
Minimalistická kabelka od Jiřího Fikara a Veroniky Fikarovej (FI-JI). 
Detský kufrík od spoločnosti PIKLE, vyrábajúcej hračky. Založili ju dvě mámy, každá od dvou dětí, Jana Rucká a Jitka Plevová.  
Porcelán od Blanky Hovorkovej (BLAHO).

Tvorcov, ktorí v Tvorba Store vystavujú, je však omnoho viac, než som vám tu ukázala ja. Všetkých nájdete na stránkach showroomu tu: Tvorba Store


V článku, v ktorom som vám predstavila šperkársku spoločnosť ko-ra-le (TU), som vám sľúbila predviesť slávnostný náhrdelník, ktorý som si vybrala ku svojim strieborným koktejlovým šatám. Tu je:





Nevedela som si vybrať medzi "dúhovou guľôčkou" a bohatším náhrdelníkom so striebornými drôtikmi. Mám teda oba a guľôčku ste už videli vo viacerých outfitoch. 
Ktorý náhrdelník sa vám páči viac?

Outfit:

Šaty: Vince Camuto
Topánky: Caprice
Kabelka: Zara
Náhrdelníky: Ko-ra-le

Súvisiaci článok: Lovec dizajnu: Ko-ra-le

P.S. Aj ten slávnostnejší náhrdelník nosím pomerne bežne. Tu je malá ukážka z jesenného outfitu, v ktorom šperk hrá opäť hlavnú úlohu.







Baba Slováková

2 komentáre:

  1. Moc ti to sluší, Evo. Já hlasuji pro ten bohatší náhrdelník, ale oba jsou moc pěkné.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Ti, Dášo. Guľôčka je "civilnejšia", nosím ju aj k tričkám. Ten bohatší náhrdelník si pýta veľmi elegantné oblečenie.

      Odstrániť

Ďakujem vám všetkým za komentáre. Komentovať môžete i anonymne, bez google účtu. Pripojte však, prosím, aspoň krstné meno alebo pseudonym :)

Môžete sa prípadne pýtať i prostredníctvom e-mailu, rada vám zodopoviem na otázky: babieleta@gmail.com
Móda nemá vek! Zdraví Baba

TÉMY

TÉMY ČLÁNKOV:

Instagram