Kedy, keď nie teraz?!

Sedím si tak v električke, fľočím do foťáku, okolie nevnímam. Bola som u dcéry na obede, niečo sme narýchlo aj pofotili, prehliadam si teda fotky. Zvedavá, či sa nejaké podarili. "Máte moc hezký prsten!" prihovorí sa mi odrazu spolusediaca pani.
Pochvala ma prekvapí. Zodvihnem zrak. Koho to môj dosť extravagantný prsteň zaujal? Pohrúžená do prezerania som totiž ani nezaregistrovala, kto si ku mne vlastne prisadol.


Vysmiata dáma môže byť o nejakých desať rokov staršia odo mňa. Polichotená jej vysvetľujem, že je to cetka, kúpená v reťazci v zľavách. Ale že som akurát dnes objavila suprový dizajnový prsteň na trhovisku, tmavomodrý k oblečeniu, hrooozne by sa mi hodil, ibaže smola, nedal sa zaplatiť kartou...


Pani sa smeje. Je presvedčená, že skôr či neskôr po prsteň pobežím. Vraj pozná tie muky. Až vtedy sa zadívam na jej ruky. Má tiež len jeden-jediný, zato obrovský a očividne autorský strieborný prstenisko. Wow. Som očarená.

Vystupujeme obe na rovnakej zastávke. Stojíme pri dverách a vyškierame sa radostne jedna na druhú. Sedemdesiatročná dáma má na sebe prúžkované gate, pulóvrik, skvelú tašku a... tenisky! Fajnovučké biele kožené. "Teniskyyyy!" hulákam od radosti na celú električku. Už sa obe nahlas smejeme.
No jasně!!! Kdy budem nosit mladistvé kousky, když ne teď?!

Neprezradila som o sebe, že som blogerka. Nepredstavili sme sa navzájom, nevymenili si telefónne čísla. Stretnutie s podobne vystajlovanou babou nám obom zvihlo náladu, vylepšilo deň. Keď dve robia to isté, je to to isté! S úsmevom sme sa rozlúčili a pani rovno vplávala do predajnej galérie. Vraj tam mávajú ohromné šperky, stihla ešte sprisahanecky žmurknúť. 

Ak chcete tip, tak je to Dee Live pri kaviarni Slavia (pri Národním divadle).


Outfit


Musela som sa dcére pochváliť s novými úlovkami do šatníka. Pulóvrik som splašila v sekáči a zase som mala šťastie na úplne nový s visačkou. Tá zásterka vzadu je v ňom všitá, ten fór sa mi veľmi zapáčil.

Hlavnou novinkou je však kabelka z priesvitného plastu s vnútorným bavlneným vreckom. Trendová, uletená, mladistvá. Nijaký solídny kúsok na večné časy. Také som si kupovala v štyridsiatke. Dnes sa rozhodne nemienim zaoberať tým, či mi doplnok vydrží ešte desiatky rokov. Chcem byť moderná dnes!
Na zdravie, cice! Urobte si radosť. Hocičím, nemusí to byť priam prírastok do šatníka. Len to neodkladajte, že raz... Teraz!


Outfit:

Nohavice: Massimo Dutti
Pulóver: COS
Tenisky: Gant
Kabelka: Haily´s (Zoot.cz)
Brošnička: autorský šperk  od absolventa Akadémie umenia v Banskej Bystrici, Juraja Jaroša
Prsteň: Zara
Náramky: no name, rohovina
Čiapka: Zara





Baba Slováková

5 komentárov:

  1. ...máš peknú brošňu...loď do neznáma... mb

    OdpovedaťOdstrániť
  2. moc ti to sluší..je vidět, že si věk užíváš...Sv.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc prima, modrá je taky moje barva. A focení před betonovou zdí je super nápad. Mladistvé oblečení opravdu omlazuje.
    P.s. Taky jsem si dnes udělala radost v sekáči, ulovila jsem kabát s vlnou a alpakou úplně "za hubičku".

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja tak rada čítam Váš blog. Každý deň ráno vždy mrknem, či nie je nový príspevok a ak je - mám sviatok :-) Veľa šťastia, radosti a nových nápadov prajem. Danka

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Skvělý článek,neméně skvělý outfit! Kdo umí,ten umí!!! Anežka

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám všetkým za komentáre. Komentovať môžete i anonymne, bez google účtu. Pripojte však, prosím, aspoň krstné meno alebo pseudonym :)

Môžete sa prípadne pýtať i prostredníctvom e-mailu, rada vám zodopoviem na otázky: babieleta@gmail.com
Móda nemá vek! Zdraví Baba

TÉMY

TÉMY ČLÁNKOV:

Instagram