Jesenné vrstvenie

Sláva, babie leto je konečne tu! Nemusím siahodlho vykladať, prečo mám toto obdobie rada. Nielen kvôli názvu môjho blogu. Horúce leto mi prekáža čoraz viacej. Potím sa ako somár v kufri, slnku sa vyhýbam, ako môžem a už treba aj čoraz viacej zakrývať tú starú chúlostivú kožku. Kdeže sú tie časy, keď som pyšne otŕčala hnedé nôžky v kraťasoch?!
Babie leto je vážne fajn. Ešte je celkom teplo, ale už môžem konečne vrstviť, kamuflovať a baviť sa. Dnes vám ukážem jeden outfit s jesennou vínovočervenou farbičkou. Keďže som sa nevedela rozhodnúť, ktoré topánky si dám, dala som ho rovno na dva spôsoby.




1. look - tak trochu rebelský


Základom oboch outfitov je vínovočervené tielko s mojou storočnou čipkovanou sukňou. Na tielku je uviazaná košeľa, ktorá dokonale kamufluje nedostatky v oblasti pása a prípadný vydutý žalúdok. 

S krátkou oversize bundičkou v štýle 80-tok a s teniskami na hrubej platforme vznikol celkom príma voľnočasový look, už to chcelo len nejaké extravagantné okuľáre.




Horúcim trendom je nosenie viacerých prsteňov naraz. Vždy som pomyselne dvíhala obočie, keď som niekoho videla s prsteňmi na každom prste a ešte aj na oboch rukách: bóžinku, to je nevkus! Nuž ale trend je trend, vyskúšala som si ho. Keď sú tie prstene kúl, tak je to aj celkom kúl, či?



2. look - tak trochu elegantný


Niežeby bundička k lodičkám priam nešla, ale bez nej je tento outfit akosi čistejší. Ani celkom divoké okuliare k štekličkám nepasovali. A zmenili sme aj miesto fotografovania. Takúto nádhernú bránu má kláštor Loreta. Tam ma fotografovanie vážne bavilo.

Sukňu, tielko aj košeľu som postupne "zdedila" po dcére Fairy. Košeľu mám asi rok a ešte som ju nevytiahla. Je dosť tuhá a má taký blbý okrúhly mini stojáčik. Mám podobnú s dlhým rukávom, fajnú mäkkulinkú, nosím radšej tú. Opatrovala som však aj túto, lebo som si hovorila, že doba dobu nájde a košuľa sa ešte zíde. Takto na tričku je tuhý materiál skôr výhodou, drží "nadýchaný" tvar.







Dnešný článok je len o handričkách. Okrem bielej bundičky, ktorú som splašila v zľavách, je všetko staré (resp. väčšinu ste už videli), o to viac ma to bavilo. O Lorete som už písala pred mnohýýýýými rokmi TU.
Ktorý look sa vám páči viac?
Outfity som priebežne už pridala na Instagram a asi sa ľúbili, lebo dnes mi cinklo v správach toto:


Je zo mňa komiksová postavička! Inšpirovala som ilustrátorku, hehe. Tak mi to zdvihlo náladu, že som konečne dala dokopy aj tieto fotky a napísala článok. Želám vám príjemný začiatok nového týždňa, dievčence!

Autorka ilustrácie: Kristína zo Šurian, instagramový profil @devana.art

Outfit:
Sukňa: Zara
Tričko: Diesel
Košeľa: Zara
Lodičky: Zara
Tenisky: Vagabond
Bunda: Mango
Náhrdelník: ko-ra-le
Kabelka: Duki Daso (Socco.cz)







Baba Slováková

7 komentárov:

  1. Super obidva ,ale ja by som sa pre pohodlie priklonila k prvemu.Mas kvalitny satnik,preto sa da dobre kombinovat a ta komiksova postavicka je mila

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, Elenka! Šatník mám v posledných rokoch postavený na "nosných" farbách, hlavnou je tmavomodrá, ktorou som postupne ale cielene nahradila čiernu. Potom práve táto vínovočervená. Napokon je to béžová. K nim môžem pridať aj sýtejšie farby alebo farby kontrastné, mám rada najmä teplú smotanovobielu.

      Odstrániť
  2. Baba, ste taká úžasná... že je úplne nepochopiteľné, prečo sa dvíhate na špičky rovnako ako pätnásťročné nudné, nevyzreté blogeríny...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za kompliment a aj za sprdung v jednom :) Odpoveď je jednoduchá: existujú triky, ktoré pri fotografovaní robia malú postavu (meriam len 158 cm) vyššou, dvíhanie sa na špičky v obuvi bez podpätkov je jedným z nich. Skúste sa fotografovať a vyskúšajte aj tie špičky a pochopíte...

      Odstrániť
    2. Drahá Baba, ja viem, prečo to blogerky robia. Úprimne som však presvedčená, že vy to nepotrebujete. Vy ste skutočná, živá, nie nastajlovaná barbie, a "predĺženie nôh" (o tri centimetre? áno, na fotografii vidno aj tie tri centimetre) je u osobnosti Vášho formátu zbytočné. Teším sa na všetko, čo napíšete a čo si oblečiete. Ste pre mňa inšpiratívna, skrátka "desiata Múza".

      Odstrániť
  3. Tahle sukně se mi líbí ve všech tvých kombinacích, je to báječný základní kus. A ty dveře jsou nádherné, skvělé pozadí pro fotky.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sukňu Fairy vôbec nenosila a ja som nad ňou tiež ohŕňala nos, keď ju priniesla. Však očividne čipky vôbec nenosím. Ibaže farba je ozaj krásna a suknica mi padla ako uliata. Pred rokmi, keď som ju začala fotiť, bola trendy práve tá čipka. Dnes je zase aktuálna dĺžka a ešte stále plisé, toto je ozaj už šatníková stálica.

      Odstrániť

Ďakujem vám všetkým za komentáre. Komentovať môžete i anonymne, bez google účtu. Pripojte však, prosím, aspoň krstné meno alebo pseudonym :)

Môžete sa prípadne pýtať i prostredníctvom e-mailu, rada vám zodopoviem na otázky: babieleta@gmail.com
Móda nemá vek! Zdraví Baba

TÉMY

TÉMY ČLÁNKOV:

Instagram