Ľudia majú radi rozprávky

Vytvorila som outfit na počesť mojej mamy. Všimnite si, že má výlučne ženské prvky. Všetko, čo má pravá dáma na sebe mať, v ňom je: aj suknička nadýchaná, aj volániky premnohé, podpätôčky, šperky, veľký dámsky klobúk. Uvidela ma Fairy a spľasla rukami: vyzeráš celkom ako Superstar! Už len tie rukavičky chýbajú.
Outfit sa nám obom páčil, aj sme ho odfotografovali, len raz neviem, kam by som ja v tomto šla?! 
V nedeľu do kostolíka, ako chodievala mama?


Zopár fotiek som už dala na Instagram, samozrejme veľký úspech. Prečo sa ľuďom najviac páčia tie outfity, ktoré normálne nikto nikam nenosí?! Klobúky, rozviata sukna, štekle zaberú vždy. Prečo toto ženy tak hrozne žerú, keď sa aj tak nikdy takto neoblečú? Ja teda aspoň také nestretávam.
"Lebo ľudia majú radi rozprávky", poučila ma dcéra.

Na rovinu poviem: necítila som sa v tom ako vo svojej koži. Toto je moja mama, nie som to ja! Všetko, čo mám na sebe, síce moje je, ale nosím to inak. Ležérnejšie, súčasnejšie. Volánovú blúzku najradšej s nohavicami alebo rovno s džínsami, širokú sukňu s tričkami a tak podobne.

Nestačí, že človeku odev sadne a pristane. Mal by vystihovať aj jeho osobnosť. Znie to ako blbé prikázanie zo ženského magazínu, ale skutočnosť je taká, že sa všetci akosi inuitívne obliekame podľa toho, akí sme. V tomto ohľade je vlastne dnešná móda veľmi tolerantná, vo svete módneho dizajnu sa neustále priestor pre vyjadrenie ľudskej individuality zväčšuje.


Zdá sa, že obliekanie sa je vlastne pátranie po tom správnom pocite. Mám nejaký zámer, túžbu či predstavu a skúšam celú škálu oblečenia dovtedy, pokým sa neodostaví.

Móda je teda znakom symbolizujúcim určitú osobnosť, jej individálny pocit... a momentálny stav duše.

Na maminku som posledné dni intenzívne myslela (škoda, že sa úspechu blogu nedožila!). Tak som si ju privolala.
Ľudia majú radi rozprávky. Aj ja.



Nabudúce vám predvediem outfit s touto istou sukňou, v ktorom sa cítim byť dokonale sama sebou. Napokon, sukňa už na blogu niekoľkokrát bola, bude to len ďalšia ukážka jej nekonečného využitia.

Outfit:

Sukňa: Pepe Jeans
Blúzka: Trucco
Kabelka: Zara
Okuliare: Mango
Topánky: Geox
Klobúk: no name






Baba Slováková

10 komentárov:

  1. Hoc by som videla maminu... Lýdia Poláková

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, presne! Na jednej fotke dokonca rovnako špúlim pery a nebol to zámer!

      Odstrániť
    2. Áno presne aj držanie rúk

      Odstrániť
    3. Tak to som si veru vôbec nevšimla... Aj to???

      Odstrániť
  2. Ja by som takto veru vyrazila. Vrátane klobúka, samozrejme ❤️

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Však jasné, toto je Tvoj štýl. Je to v poriadku, ľudia sme rôzni a osobný štýl je priesečníkom medzi svetom módy a psychikou človeka. Tento outfit sa mi veľmi páči, ale ja by som v ňom pravdepodobne nešla nikam...

      Odstrániť
  3. Mamina bola elegantná dáma, je s nej na nebi hviezdička. Určite je na svoju dcéru hrdá. Evka zdedila eleganciu po nej. Vlasta Gazdikova Imrovicova

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Cítím to přesně jako ty, Evo, k romantické žlutobílé sukni s krajkovým lemem nosím námořnicky pruhované tričko. Ale stejně ti to i "za dámu" moc sluší!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, Dášo. Jaj, sluší mi to, čo by mi neslušalo, keď som na fotkách celá moja mama... Ale Ty mi rozumieš, dúfam.

      Odstrániť

Ďakujem vám všetkým za komentáre. Komentovať môžete i anonymne, bez google účtu. Pripojte však, prosím, aspoň krstné meno alebo pseudonym :)

Môžete sa prípadne pýtať i prostredníctvom e-mailu, rada vám zodopoviem na otázky: babieleta@gmail.com
Móda nemá vek! Zdraví Baba

TÉMY

TÉMY ČLÁNKOV:

Instagram