50 plus? Obdobie krátke ale slnečné...

Ahojte, cice! Pre tie, ktoré netrajdajú na sociálnych sieťach, tu mám odkaz na rozhovor, ktorý so mnou urobila pani Martina Valachová pre portál 40+.
Rozhovor
pod názvom Baba Slováková: 50 plus? Obdobie krátke ale slnečné. Ako babie leto nájdete TU a inak vám v každom prípade tento internetový magazín odporúčam, nájdete na ňom príbehy zrelých ľudí a rozhovory s inšpiratívnymi štyridsiatnikmi+++.




Magazín sa tiež intenzívne venuje najvážnejšiemu problému väčšiny ľudí po 45-ke: odsunu do starého železa v prípade straty práce. Zažila som to na vlastnej koži v 55-ke, keď som si naivne začala v Prahe hľadať kvalifikovanú prácu. Holt, stará a prekvalifikovaná, vysvitlo. Našťastie sa dá moja práca vykonávať aj na voľnej nohe, musela som si poradiť sama. Keď som do magazínu 40+ nakukla, zistila som, že veru ani zďaleka nie som jediná... Veď sa dočítate v početných článkoch.

Úryvok z rozhovoru:

Babie letá je super názov. Ako ste k nemu „prišli?“ Prisnil sa?
Babie leto je pravidelne opakujúce sa krátke obdobie počas jesene, kedy je počasie bezveterné, slnečné a teplé. Paralela s obdobím skorej staroby, keď sú dni ešte zaliate slnkom a nehlásia sa nijaké choroby, je tu zrejmá. Obdobie babieho leta v ľudskom živote už nie je jarná mladosť, ba ani letná zrelosť, ale ešte ani sychravá jeseň veru nie. S ústupom rôznych povinností, spojených najmä s materstvom a prácou, je dopriate zrelým ženám relatívne bezstarostné obdobie plné slobody. Krátke ale slnečné. Ako babie leto.
Titulná fotka, ktorú si pani Valachová vybrala, je z roku 2017. Tento outfit ma v horúcom lete vážne bavil, nájdete ho v článku Kráľovstvo krivých zrkadiel.

Pekný víkend!
Baba


Baba Slováková

3 komentáre:

  1. Obdivuhodny optimizmus,iskra v ociach,vyborny vyzor,myslou mlada..a to je velka deviza.Rada citam tieto blogy,dodavaju optimizmus ale aj skusenosti a vedomosti.Prajem len tak dalej😊

    OdpovedaťOdstrániť
  2. píšete ještě blog?

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám všetkým za komentáre. Komentovať môžete i anonymne, bez google účtu. Pripojte však, prosím, aspoň krstné meno alebo pseudonym :)

Môžete sa prípadne pýtať i prostredníctvom e-mailu, rada vám zodopoviem na otázky: babieleta@gmail.com
Móda nemá vek! Zdraví Baba

TÉMY

TÉMY ČLÁNKOV:

Instagram