Neuchopiteľná krása

Niekedy ma dosť mrzí, že nemám lepší foťák. Mám malé, inak skutočne veľmi kvalitné SONY-tko, ale na niektoré zábery nestačí. Nič s tým asi nenarobím, fotoaparát potrebujem mať pri sebe neustále a nejaké ťažké delo sa mi skutočne vláčiť nechce. Niekedy je to ale problém. Zaumienila som si totiž, že ku denným fotografiám, ktoré sme nafotili v areáli Strahovského kláštora, vám dodám krajšie, priam magické zábery. Nočné.
Kláštor je mojím milovaným miestom, navštevujem ho najmä večer a to aj niekoľkokrát do mesiaca. O histórii tejto jednej z najvýznamnejších architektonických pamiatok Českej republiky som už písala TU. Akokoľvek je cez deň kláštor skutočne prekrásny, s jeho nočným vzhľadom sa to nedá ani porovnať.



Jednak je tu už minimum ľudí a druhák - kláštor je fantasticky nasvietený. Pokúšala som sa túto nočnú atmosféru zachytiť už mnohokokrát, táto krása je fotoaparátom jednoducho nezachytiteľná. Teda... aspoň tým mojím nie.

Kostel sv. Rocha.


Večerná pokojná atmosféra v areáli kláštora.



Kostel Nanebevzetí Panny Marie má tyrkysovou medenkou pokryté barokové strechy veží. Tie tajomné svietiace lucerničky sa aj v architektonickej terminológii skutočne volajú lucerny a majú ich všetky barokové pražské veže i kupoly.




Tak som sa teda o večerné fotky aspoň pokúsila. Keď navštívite Prahu, príďte si túto idylickú atmosféru určite vychutnať. Kláštorný pivovar býva otvorený do desiatej večer.


Často sa stane aj to, že oko fotoaparátu verne nezachytí ani oblečenie. Odev nemusí byť stále prudko nápadný, mnohokrát je jeho hlavnou devízou kvalita materiálu.

Tento outfit nezožal na Instagrame nejaký veľký ohlas, však len púdrové čosi s púdrovým čímsi. Pritom ide o skutočne fajný pulóvrik, ku ktorému už netreba veľa pridávať. Fotografovali sme pre Tchibo blog (článok TU).





Outfit:
Pulóvrik: Allsaints
Nohavice: BodyFlirt
Topánky: Geox
Kabelka: Tchibo
Náhrdelník: Mango

Keď som už pri tej neuchopiteľnej kráse... v ten samý večer, keď som fotografovala Strahovský kláštor, sa nám doma z terasy naskytlo ďalšie úchvatné svetelné divadlo. Severne od Prahy, niekde nad Mělníkom zúrila obrovská búrka. Musela byť skutočne ďaleko, lebo nebolo počuť hromy a ani blesky nebolo vidno. Len takéto mohutné záblesky v úplnom tichu. Predstavenie trvalo asi hodinu a mohla som svoj foťáčik aj predrapiť...






Baba Slováková

4 komentáre:

  1. Tak se zdá, že váš foťák nebude vůbec špatný, fotky jsou opravdu nádherné, klášter je krásně nasvícený a vám to také moc sluší. V těchto vedrech je púdrové čosi (vůbec jsem to neuměla napsat)to nejlepší řešení. To je super, že máte tak blízko krásný cíl vašich procházek. Já to miluji na Vyšehradě, také jsem zkoušela dělat večerní osvětlené snímky, nepovedlo se a tak jsem si nakonec koupila pár pohlednic a mám z nich radost.
    Tak se mějte fajn, přeji pěkné léto i když už se těším, až se trochu ochladí. Zdraví Jindra

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za komentár, Jindro. A mňa veru mrzí, že mám práve Vyšehrad tak ďaleko, je to najmagickejšie miesto v Prahe. Večer sa mi tam už cestovať dopravou nechce a cez deň... veď viete - kopec ľudí. Želám tiež krásne leto!

      Odstrániť
  2. Ďakujem Vám za pekné zábery,stále sa teším na Vaše články,fotky a outfity,na takej postave všetko sadne super. Szusza

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľmi pekne ďakujem za kompliment, ale nie je to tak, že mi všetko pristane. Som malá a mám veru tiež nedostatky postavy. Šaty to ale dokážu kamuflovať...

      Odstrániť

Ďakujem vám všetkým za komentáre. Komentovať môžete i anonymne, bez google účtu. Pripojte však, prosím, aspoň krstné meno alebo pseudonym :)

Môžete sa prípadne pýtať i prostredníctvom e-mailu, rada vám zodopoviem na otázky: babieleta@gmail.com
Móda nemá vek! Zdraví Baba

TÉMY

TÉMY ČLÁNKOV:

Instagram