Móda je hra!

Niekedy sa to tak stane, že ma náhodne inšpiruje niekto úplne cudzí a kúpim niečo, o čo by som inak ani bicykel neoprela. Jedného dňa som tak dosť bezprízorne obsmŕdala v mojom obľúbenom sekáči (pred letnými "sekáčovými prázdninami" boli už všetky dobré kúsky vypredané), keď moja inšpirácia vlietla dnu ako veľký farebný motýľ.
Pani bola v mojom veku, možno o nejaký ten rôčik mladšia. Sršala energiou a hneď sa pustila vyťahovať tie najneuveriteľnejšie handričky. Pestrofarebné, extravagantné, iba som oči pučila. Skúšala, vybiehala z kabínky a my dve s pani predavačkou sme ju nahlas a spontánne hodnotili ako také kofy na trhu. Bola som ňou úplne očarená.



Keď vybehla v tomto batikovanom tope so strapcami, už som lapala po dychu. Strapce trendové, batika je späť, ako to, že som toto prehliadla?! Musím povedať, že dáma bola najmenej o hlavu odo mňa vyššia a top jej siahal kamsi pod prsia. Obliekla si ho na nahé telo len tak k džínsom, vyzeralo to vážne super. "Kam to ale budete nosiť?" opáčila som.
Na Slapy přece! 
No jasné! Hravý dovolenkový, festivalový top. Nijaká nuda. Posmutnela som. Ach, jaj. Priehrady, letné tábory, festivaly... kde tie lanské snehy sú???


Pani Inšpirácia si však tiež povzdychla: top jej je malý, príliš obopnutý, škoda. "Skúsim ho teda ja", šepla som. Obe ženy sa srdečne rozosmiali. Tuším som mala na nose napísané, ako veľmi ho chcem.


Doma som pod top vyskúšala čierne tričko a zostala som načisto spokojná. Už som vedela, že tento voľnočasový outfit zaradím medzi dámičkovské outfity do seriózneho článku pre Tchibo blog (článok TU). Celkom na drzovku. Dobre viem, že sukničky a štekličky mávajú najväčší úspech, pre mňa je to ale nuda. Prezentovať len elegantný štýl. Obliekame sa predsa na rôzne príležitosti a potom... dáma Inšpirácia mi to názorne predviedla: móda je v prvom rade hra!


Hravosť sa týka aj trendových kosoštvorcových okuliarov. Kým sa stihnú presadiť v našich končinách, aj vyjdú z módy. Dotrepala ich Fairy z Emeriky a k ničomu sa mi nehodili. Pokým som nezostavila tento outfit, k nemu sú ako stvorené!


Ak sa vám nepáčia, musím celkom neskromne povedať, že mi je to tentokrát jedno. Na Instagrame ich má na nose uznávaná a veľmi štýlová módna návrhárka Ivana Mentlová a ja tu skackám od radosti, lebo som našla tú odvahu skôr!


K tejto téme už len zopakujem skvelé verše Pabla Nerudu:
Začnete pomalu umírat, pokud se stanete otrokem svých zvyků,
kráčejíce každý den po stejné cestě;
pokud nezměníte svůj stereotyp,
pokud nenosíte jiné barvy nebo nemluvíte s těmi, které neznáte.
Celá báseň TU.

Outfit:
Tričko: neviem, Fairy mi ho rovno znárodnila. Tiež kvičala nadšením. Bude ho vraj nosiť na holom pupku. Kúpený v secondhande STYLE na Bělohorskej ulici.
Nohavice: Bodyflirt
Kabelka: Tchibo
Okuliare: no name, z nejakého amerického stánku na rohu
Tenisky: Converse
Náhrdelník: Zara




Baba Slováková

7 komentárov:

  1. Sekne Vám to veľmi...V sekáčoch sa skryvaju poklady... len mať oči dokoran a fantaziu... Mirka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Báseň jsem si s dovolením okopírovala, je nádherná. Vám to moc sluší. Jana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za kompliment a báseň pokojne kopírujte, veď patrí Pablovi Nerudovi. Je naozaj prekrásna, skoro ako modlitba vekom pokročilých.

      Odstrániť
  3. Super, pútavo napísane, super! a pristane vám to :)
    www.thenoela.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Keď zbadám obrázok, už sa teším na príbeh. Pri niektorých hláškach mi aj slzy vybehnú od smiechu . Hoci nedávno ma dostal vznik malých čiernych z aj z tej druhej strany. Ale boli veľmi pekne doplnené béžovým kalapom ,vyzerá to tak skvele, že mám potrebu to napodobniť. Jana K.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám všetkým za komentáre. Komentovať môžete i anonymne, bez google účtu. Pripojte však, prosím, aspoň krstné meno alebo pseudonym :)

Môžete sa prípadne pýtať i prostredníctvom e-mailu, rada vám zodopoviem na otázky: babieleta@gmail.com
Móda nemá vek! Zdraví Baba

TÉMY

TÉMY ČLÁNKOV:

Instagram