Veselú Veľkú noc!

Dobré ráno, milé cice! Privstala som si dnes o piatej, aby som zvrtla tento článok. Doma hrozná hektika..., a tak si tu len predstavujem, ako ste vy kdesi v pohodičke na chalupách, na výletoch alebo doma vo vygruntovaných a vyzdobených domácnostiach. U mňa bordel ako v tanku, finišujem s projektami. Keď horia termíny, klientov nijaké tie sviatky nezaujímajú.
Nemusela som sa ani veľmi premáhať, aby som skoro vstala. Večer som odkväcla už so sliepkami, úplne som bola odrovnaná. Bodaj by nie: Veľká noc sa v mojej rodine slávi u mňa doma, časť famílie už dorazila, to bolo samé behanie po nákupoch, okolo hrncov a prievrat v byte sa len znásobil.


Nie je ušetrená ani moja izba. To sa takto vždy na sviatky moje dávno dospelé deti večer spolu nasáčkujú do mojej postele, pozerajú rozprávky (!), jedia, pijú a rozhojňujú neporiadok. Učinené "Pelíšky", aj pohár s kyslými uhorkami zvykne do vyvoňaných perín zavítať. Keď je prítomný aj vnuk Otesánek, prispieva radostne do sviatočnej výzdoby prázdnymi obalmi z cukríkov. Bývajú všade okolo postele. U babičky môže sladkosti konzumovať do sýtosti, to sú aj prísni rodičia ticho. Však kukajú rozprávky a ništ neriešia.

Natíska sa (správna) otázka, čo s nimi všetkými nenarobím poriadok?! Odpoveď je zrejmá: tá ich pohodička a radosť, že sa zase vidia, je mi prednejšia ako naleštený byt. Ten môžem mať, keď tu nikoho niet. Hehe, aj tak nikdy akosi nemám 😃

Včera som sa teda utisla na krajíček okupovanej postele a keďže som hneď tvrdo zaspala, hodokvas rýchlo skončil a okupanti zaliezli do svojich pelechov. Ráno ma zobudilo slniečko a spev vtákov, paráda. Reku - idem ja rovno na blog, kým je tu pokoj. Bo fotky mám čerstvé, ešte horúce. Zo včerajších nákupov.



No, áno: idem aj ja zdobiť a čančať. Dcéra Fairy sa mi sľúbila, že mi pomôže. Zajtra sa totiž dostaví zvyšok famílie a zasadne rovno ku slávnostnej tabuli.
Veselú Veľkú noc vám všetkým želá Baba. Blogerka, pracujúca žena, upratovačka, kuchárka, fúkačka všetkých boliestok... v jednej úlohe. Mama a babička. Viem dobre, že nie som jediná. Užite si cez sviatky to najdôležitejšie. Rodinný kruh.










Outfit

Pre túto jar som si dožičila dva základné, trochu drahšie kúsky: béžovú suknicu a ozaj pohodlné sandálky na polovysokom podpätku. Už ste ich spolu videli v minulom outfite. K týmto neutrálom môžem nosiť skutočne všetky možné farby a nemusia to vôbec byť drahé veci. Pulóvrik vo farbe roka 2019 - Living Coral - som ukoristila v sekáči. K nemu rovno aj hodvábnu šatku. S vajíčkami!

Outfit:
Sukňa: Massimo Dutti
Pulóver: Per Una (v sekáči STYLE na Bělohorskej)
Šál: Pull&Bear
Košík: H&M (v oddelení bytových doplnkov)
Šatka: Kreier (v sekáči STYLE na Bělohorskej)
Okuliare: Mango
Topánky: Geox (ZOOT)




Baba Slováková

6 komentárov:

  1. Krásne sviatky v kruhu Vašich najmilších prajem a ďakujem za Váš super blog , ešte stále objavujem staršie články, cítiť z nich človečinu a originalitu. Ste pre mňa inšpirácia, Mirka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľmi pekne ďakujem, Mirka, za Váš vinš! Tohtoročná Veľká noc bola riadne hektická /najmä pracovne/, ale doma bola pohodička. Vďaka i za Vašu priazeň, želám Vám všetko dobré, Baba.

      Odstrániť
  2. Moc ti to sluší, učiněné vtělení jjara.Ta korálová je nádherná a sukně opět super!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, Dášo. Veľmi sa mi páči to spojenie korálovej s béžovou, nie je na mne tak krikľavé ako napr. s čiernou. Sukňu budem tuším nosiť do roztrhania, mám z nej stále radosť.

      Odstrániť
  3. Letos jsme se ženou mého bratrance mimoděk vyrobily dokonce korálově červené kraslice (vosková batika), koupila jsem totiž nějaké podivné barvy, které moc nechytly :-).

    OdpovedaťOdstrániť
  4. V tejto kombinácii tá kytica viac pristane ako kabelka, celé jarné čerstvé. Jana

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám všetkým za komentáre. Komentovať môžete i anonymne, bez google účtu. Pripojte však, prosím, aspoň krstné meno alebo pseudonym :)

Môžete sa prípadne pýtať i prostredníctvom e-mailu, rada vám zodopoviem na otázky: babieleta@gmail.com
Móda nemá vek! Zdraví Baba

TÉMY

TÉMY ČLÁNKOV:

Instagram