Zvieracie vzory pre jar 2019

Už som si myslela, že nechám džungľu džungľou - o zvieracích vzoroch som toho popísala už pred dvomi rokmi požehnane. Tomuto trendu však nielen že nie je nijakovsky koniec, pribúdajú zvieracie potlače nové a nové. Aké sa teda budú nosiť na jar 2019?
Musím sa priznať, že ma načisto odrovnala kolekcia Burberry Spring 2019 Ready-to-Wear. Kreatívny riaditeľ módneho domu, Riccardo Tisci, predstavil veľmi sofistikovanú kolekciu, v ktorej sa snúbili tradičné prvky britskej kultúry s punkom. Kolekcia začína klasickými béžovými trenčkotmi a vlnenými pánskymi oblekmi (ako sa na túto značku aj patrí), pokračuje však nositeľnými a veru veľmi elegantnými modelmi so zvieracou potlačou. Až mi zrak prechádzal, s týmto sa musím s vami podeliť.



Leopardia, zebria, ba ani kravská "srsť" či hadia koža na tenkých látkach ma už nešokujú a veru ani tá skutočnosť nie, že sa budú nosiť aj v nasledujúcich sezónach. Tu však pochoduje aj srnčiatko, voľajaké karakulské barančiatko (pripomína mi to perzián alebo astrachán), dalmatínec a ak sa nemýlim a dobre vidím, tak aj hranostaj!

Najviac sa mi ľúbia tie biele bodkované šaty, ktoré sú kombináciou leoparda, dalmatínca, hranostaja a ešte aj kára na manžetách (detail na titulnej fotografii). Niečo nevídané, a predsa krásne, čo poviete?


Niekoľko detailov z kolekcie dokazuje, že zvieracie potlače neminuli ani mužov. Mimochodom - modely v kolekcii sú určené všetkým vekovým kategóriám, pričom tie pre mladých sú zábavnejšie. Nápis na bunde "prečo zabili Bambiho?" odkazuje na song od Sex Pistols.


Ako to vždy zvyknem, aj teraz som pošmírovala, či sa niečo podobné dá kúpiť už aj u nás a aké sú vlastne v ponuke zvieracie vzory pre túto jar. Hurá, dalmatínec dorazil aj do našich končín (obr.4)!  Šaty Mango sú však prikrátke a bez rukávov, dali by sa ale nosiť k nohaviciam ako tunika (majú ich do veľkosti XL). Zloženie látky - 100% polyester - z môjho nadšenia mohutne ubralo.

Zato tunika  na obr. 5 značky Lascana  je zo 100% viskózy a aj rukávy má dlhšie (do veľ. 44/46).  Sukňa Mango (obr. 2, do veľ. L) je tiež zo 100% viskózy, v lete je tento materiál skutočne suprový.

Dobré kabelky má tentokrát Zara, ušité sú zo 100% hovädzej kože so srsťou (obr. 1 + 3).


Keď si spomeniem, že som ešte pred tromi rokmi krútila hlavou nad kvantom zvieracích potlačí v maminej skrini (TU)!!!

Sa len pozrite na ten môj terajší zverinec. Šál a kabelku som zdedila po mame, sako z čistého ľanu a viskózovú sukňu ulovila v sekáči, za hrubý šál tejto jesene zaplatila plnú cenu. Nečakala som do zliav, bála som sa, že potom aždaj nebude. Až takto ma to postihlo, ba sa mi vidí, že mám toho ešte primálo. Aká matka, taká Katka.


Na záver malá návnada na budúci článok. Bude to outfit v boho štýle. Niekedy stačí len taký malý zvierací detail...


Obrázky: Vogue, Mango, Lascana, Zara





Baba Slováková

5 komentárov:

  1. Tak ty šaty se mi líbily hned na prvním obrázku, myslela jsem, že je to halenka. Ty bych brala hned! Některé zvířecí motivy jsou vtipné, třeba ty kombinace se mi moc líbí.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak som to začala googliť. Podrž sa, je to halenka! So sukňou. Halenka stojí 25.500,- Kč a sukňa rovnako, takže celý look za rovných 51.000,- Kč. Vôbec som netušila, že má Burberry e-shop aj pre ČR. Stačí hodiť do vyhľadávača...

      Odstrániť
    2. P.S. Plus ešte ten leopardí vzor, čo sa črtá pod blúzkou. To je ďalších 24.000,- Kč, sú to strečové minišaty. Dalmatínske botičky som však v e-shope nenašla.

      Odstrániť
  2. Asi to není pro mou příjmovou skupinu, ale moc hezké. V e-shopu jsem viděla "hadí" botičky, taky byly pěkné.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Všetko som videla! Ach, jaj, nemala som tam páchnuť. Najlacnejšia vec bol šálik. Z jednej strany dalmatínec a z druhej tuším leoprad. Cena dajakých 3.500,- kačiek. Pre mňa je aj to priveľa, nie to tie šaty.

      Odstrániť

Ďakujem vám všetkým za komentáre. Komentovať môžete i anonymne, bez google účtu. Pripojte však, prosím, aspoň krstné meno alebo pseudonym :)

Môžete sa prípadne pýtať i prostredníctvom e-mailu, rada vám zodopoviem na otázky: babieleta@gmail.com
Móda nemá vek! Zdraví Baba

TÉMY

TÉMY ČLÁNKOV:

Instagram