Šanca pre staré handry

Už sa mi ani nechce písať špeciálny článok o tom, že zvieracie vzory opäť masívne nastúpili v túto jar a budú veru in aj v nasledujúcej sezóne jeseň/zima 2018. Bo nič nového pod slnkom. Niektoré budú v klasickom vyhotovení, viaceré však v šialených farebných kombináciách. Sú načisto nesmrteľné, zvery jedny.






Ponechala som šaleniny šaleninami a vybrala som ako inšpiráciu pár nositeľných vecí. Zebrový vzor sa mi zo všetkých animal prints páči tuším najviac. Zvlášť, keď ide o kombináciu čiernej so smotanovou - ale i s karamelovou to vôbec nie je márne.

Balenciaga F/W 2018, ostatné modely Roberto Cavalli Spring 2018
Vyhrabala som svoje zánovné ľanové sako a ešte zánovnejšie (minimálne dvadsaťročné) šaty z viskózy a poďho sekať parádu na Břevnove!

Jednoduché čierne šaty bez rukávov sú mi stále dobré, prečo ich vlastne vôbec nenosím?


Šaty sú síce bez rukávov, ale vpredu i vzadu sú hore lichotivo strihané. Môžem si ku nim navyše dať sandálky s hrubou platformou, ktoré ku inej dĺžke sukní nosiť nemôžem, bo nohy tenkie mám.


Kdeže zebra, na toľkých štekľoch som ako žirafa, úžasný pocit!



Aj šlic v dolnej časti je celkom decentný. Outfit fotíme na Bělohorskej ulici pred kúlovou krčmou Bernard Pub, ktorej nápis sa mi odjakživa ohromne páčil a stále som rozmýšľala, ku čomu by sa mi tak hodil. Ajhľa - ku zebre ako stvorený.



Hodina pravdy nastala, až keď som sa posadila. Viem ja už presne, prečo šaty ležali na dne môjho kufra s názvom "Raz sa možno zíde..."! Nijako nevpracem nohy pod sukňu. V štyridsiatke som bola v týchto šatách za hviezdu, čo s nimi ale teraz?! 

Sú len dve možnosti. Buď poputujú ku štyridsaťročnej dcére, nech ešte pootŕča kolienka, alebo budem pohoršovať cnostných obyvateľov Břevnova mojimi hnátmi. Opýtam sa mladej. Inak chúdence opäť skončia v kufri. Či?


Outfit:
Šaty: Pietro Filipi
Sako: CC Petite
Topánky: Rainbow
Klobúk: Pull&Bear
Taška: Department Twórczosci
Náušnice: Mango
Náramky: neviem, mám ich už roky-rokúce
Okuliare: Mr. Boho





Baba Slováková

7 komentárov:

  1. Jáááááj, šaty kráááásne, hneď by som brala, akurát že nemám na ne postavu (aj keď nožičky celkom dobrie, tenkie - v rámci mojej jablkovej postavy asi jediný klad, ale pomáham im častou pešou chôdzou). A ešte aj materiál aj farba úplne skvelá. Myslím, že keby ste tu vytvorili niečo ako aukciu, tak by ich hodnota prudko vyletela. To len keby ich dcéra nechcela, samozrejme...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aukciu na dvadsaťročné šaty??? To by bola vážne sranda. Mnohé blogerky svoje veci predávajú, no neviem, neviem...

      Odstrániť
  2. Šaty klidně nos a nohy ukazuj, jsou pořád k světu. Já jsem si z nutnosti minulý týden pořídila také zvířecí vzor - leopardí gumáky - holinky na fesťák, lilo jako z konve a stály jen 99 Kč. Posloužily výborně.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Leopardie gumáky musia byť kúúúúúúl!
      Nohy nerada ukazujem, vidno na nich, že majú šesťdesiat rokov. Aj keď teraz v lete, v týchto horúčavách mi to začína byť srdečne jedno. Dnes som sa pobrala polievať bráchovi záhradu v krátkych šortkách, nemala som ich vonku na sebe už desať rokov. Som si povedala, že sa nohy cestou aspoň opália.

      Odstrániť
  3. S takými nôžkami noženkami by som tie šaty kliďopiďo nosila. Nikam neposúvať! Eva K.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám všetkým za komentáre. Komentovať môžete i anonymne, bez google účtu. Pripojte však, prosím, aspoň krstné meno alebo pseudonym :)

Môžete sa prípadne pýtať i prostredníctvom e-mailu, rada vám zodopoviem na otázky: babieleta@gmail.com
Móda nemá vek! Zdraví Baba

TÉMY

TÉMY ČLÁNKOV:

Instagram