Trendová šiltovka

Trend "kapitánskych" šiltoviek stále pretrváva, a tak ja tú svoju mienim nosiť do aleluja, pokým teda trvá. Čiapka je to veľmi špecifická, mne neustále evokuje uniformy.



Stačilo veľmi jednoduchý "úradnícky" outfit s úzkou sukňou ozvláštniť čiapkou a hneď som vyčarila uniformu skoro policajnú. Chcelo by to ešte pištoľ, obušok, želiezka na ruky... ajáj, už viete, o čom točím. Policajtky a zdravotné sestričky sú najobľúbenejšie ženské kostýmy u mužov, ktorí sa radi dajú spútať, alebo sa hrajú na doktora.

Koniec tárania. Jednoducho cítim, že toto oblečenie by malo byť veľmi ženské a ku outfitu treba niečo pridať. Primiešam náušnice, osadené v ružovom "zlate".





V uliciach pod Stahovom budím náležitý rešpekt. Ozaj... tie fotky, na ktorých salutujem ľavou rukou, nie sú zrkadlovo obrátené. To som ja, teliatko, skutočne zdvihla na pozdrav ľavačku. Nebude zo psa slanina a ani zo mňa príslušníčka zboru 😉



Tu je štylizácia na námorníčku a policajtku. Kombinácia esterházy kára s prúžkom je pomerne bezpečná. Ak by som obliekla ku sukni ten kabát vľavo s dvojradovýn zapínaním, dal by sa z toho s inou košeľou vykúzliť i military look. So šiltovkou mám vymyslený ešte jeden outfit, súvisiaci s nejakým uniformovaným povolaním, to však nemôžem len tak mírnyx-týrnyx hliadkovať v břevnovských uliciach. Musím sa presunúť na "miesto činu" a ak to vyjde tak, ako mám naplánované, bude to trošku prekvapenie. 


Ktorá kombinácia so šiltovkou sa vám páči viac? Tá voľnočasová, či tá elegantná?

Outfit:
Kabát: Zara
Sukňa: Orsay
Košeľa: Mango
Kabelka: Mango
Čiapka: Zara
Náušnice: Tosh
Topánky: Apepazza

Súvisiaci článok (námornícky outfit so šiltovkou): V Londýne je len jedna Kate 





Baba Slováková

6 komentárov:

  1. Obojí je super, ale kombinace se sukni mi připadá vtipnějsi, je to bebzva narušení "přísného" formálního vzhledu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Děkuji, Dášo! Asi to tak bude, z outfitu som mala radosť. Aj keď ja sa, samozrejme, lepšie cítim v džínsoch :D

      Odstrániť
  2. Dnešný outfit super! Takýto mám rada. Ja tu klepem kosatku a Ty v topánočkách už ťaháš jar za nohy! A čepička - pomedzi tie gunáre by sa Ti blbo stepovalo v lodičkách, takže aj, aj. Z.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ci pana. Fotené cez víkend. A dneska tu máme zas sňah!

      Odstrániť
  3. Obě kombinace jsou bezvadné a moc Vám sluší! Anežka

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám všetkým za komentáre. Komentovať môžete i anonymne, bez google účtu. Pripojte však, prosím, aspoň krstné meno alebo pseudonym :)

Môžete sa prípadne pýtať i prostredníctvom e-mailu, rada vám zodopoviem na otázky: babieleta@gmail.com
Móda nemá vek! Zdraví Baba

TÉMY

TÉMY ČLÁNKOV:

Instagram