Dried Herb

Sledovať najnovšie módne trendy je pre mňa nielen zábava, ale aj ohromné šetrenie peňazí. Toto je skvelý príklad: pokukala som trendové farby sezóny jeseň/zima 2015/16 i nové strihy a usmievala som sa od ucha k uchu.
Jednou z horúcich trendových farieb je Dried Hreb, voľne preložené - farba sušených rozdrvených byliniek. Pre jasnejšiu predstavu je to tmavá sivozelená.
Hneď ma osvietilo, že nestal čas pre slávny návrat môjho vlneného kabátika s voľným minimalistickým strihom presne v tejto farbe. Nosila som ho približne pred osemnástimi rokmi! Potom prišli do módy vypasované saká a krátke bundičky, kabátik mi prišiel nemoderný, tetkovský... čerta starého, dnes sú kúskami tohto strihu plné butiky.






Nevyhodila som ho, bol drahý a vlnená látka je na omak veľmi kvalitná, mäkkulinká. Pri prehadzovaní z kufra do kufra som si ho vždy aspoň pohladkala.



Slimky z tenkého menčestru s lampasmi z pravej kože som zdedila po dcére. Rovnako zelenooká a červenovlasá dievka tiež istého času inklinovala ku jesenným farbám a potom ju akosi prestali baviť. Ku nohaviciam prihodila i kabelku, joj, či je len zlatá.

Novšieho dáta sú len čižmičky, pulóver a šál. Všetko sa mi podarilo "splašiť" vo výpredajoch za polovičnú cenu.


Takže šup-šup do jesenných farieb a do jesenného parku!



Vlnený kabátik: Betty Barclay
Nohavice: Diesel
Kabelka: Lacoste
Pulóver: Promod
Čižmy: bpc
Šál: Fraas


Baba Slováková

1 komentár:

  1. Móda sa vždy zdala byť niečo drahé. Prial by som si, aby to bol spôsob, ako ušetriť peniaze. Pokiaľ ide o mňa, jediným riešením je mať nejaké ďalšie zdroje príjmu. Len pre prípad, že som sa tu začal učiť obchodovať: https://www.instaforex.com/reviews_forex_traders

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám všetkým za komentáre. Komentovať môžete i anonymne, bez google účtu. Pripojte však, prosím, aspoň krstné meno alebo pseudonym :)

Môžete sa prípadne pýtať i prostredníctvom e-mailu, rada vám zodopoviem na otázky: babieleta@gmail.com
Móda nemá vek! Zdraví Baba

TÉMY

TÉMY ČLÁNKOV:

Instagram