Sangria + Aluminium, trendové farby jesene 2014

Trendy tuším treba sledovať. Nikdy som nebola ich otrokom, ale mať prehľad nezaškodí, napadnú vám totiž úplne nové a neobyčajné kombinácie.



Moja írska dcéra vytiahla vrece s handrami na vyhodenie. Ako som už spomínala, často sa jej mnohé kúsky po opraní zrazia, alebo ju jednoducho omrzia. Pozorne som sa zadívala na tú väčšinovo čiernu zmes a začala som vyťahovať farby.

Toto je úplne trendy kombinácia na túto jeseň - sangria + alumínium, čiže vínovočervená so stredne tmavou sivou. Stačilo dokúpiť hipsterské vínovočervené topánky.

Ako doplnky sa núkajú industriálne šperky alebo náhrdelník s pierkami. Uvidím podľa nálady... Fashion has no age!!!

Sangria skinny: H&M
Aluminium skinny: Stradivarius
Tričko s dierami: Religion
Šatka: No Name
Hodinky: HI-TEK Designs London /Alexander Tasou/
Náhrdelník "pružina": Penneys Dublin
Topánky: Zara Trafaluc

Súvisiaci článok /všetky trendové farby jesene 2014/: Farby jesene 2014 podľa Pantone



Baba Slováková

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem vám všetkým za komentáre. Komentovať môžete i anonymne, bez google účtu. Pripojte však, prosím, aspoň krstné meno alebo pseudonym :)

Môžete sa prípadne pýtať i prostredníctvom e-mailu, rada vám zodopoviem na otázky: babieleta@gmail.com
Móda nemá vek! Zdraví Baba

TÉMY

TÉMY ČLÁNKOV:

Instagram