Holubičia sivá - farba jari 2014

Foto 1: Pulóver Designual
Foto 2: Tričká G-Star
Tiež máte dospelú dcéru, ktorá vymetá značkové butiky? Ja mám, milé baby, dcéry dve. So staršou máme podobné postavy, od tej dostávam najmä doplnky do bytu, občas si nejaké veci zo šatníka len vymeníme. Zato mladšia ma kvalitne prerástla a v tomto fakte spočíva moje šťastie. 


 






Vysvetlím: buď si kúpi niečo, čo sa jej po prvom opraní zbehne, alebo sa jej nechce skúšať a kúpi si niečo tesné alebo krátke... ba dokonca kupuje rovno malé veci a odovzdáva mi ich so slovami: Hrozne sa mi to páčilo a nemali väčšie číslo!
Uhádli ste, dedím a dedím a dedím.



Foto 3: Jeans Zara, sako Divided
Takto sa nečakane dostali do môjho šatníka okrem iného i veci v holubičej sivej farbe, ktorú som nikdy zvlášť nepreferovala.  Kvalitné skinny jeans Zara s perleťovým leskom /boli jediné, očividne malé, dievka sa so skúšaním ani nenamáhla/, tričká G-Star /sú jej krátke a holý pupok sa už nenosí/, hodvábne sako Divided s veľkou typografiou /to jej je síce dobré, ale sa tak ohromne hodí ku tým jeansom!/ a tak podobne...

Holubičia sivá patrí ku trendovým farbám, no tak poďme kombinovať!

Foto 1:
- tmavosivé slimky Zara od dcéry, tieto sú jej vraj krátke,
- pulóver Designual som kúpila na pražskom letisku. Táto značka je na mňa priveľmi krikľavá, ale pokreslenému pulóvru som neodolala,
- mäkkučký šálik Made in China je z Dublinu, darček od dcéry /kúpila naraz dva aj pre seba/,
- prsteň je z avantgardnej dublinskej pasáže,
- náramok zo zlatého kovu Ungaro je z nejakej reklamnej kampane, darovala mi ho priateľka,
- nezničiteľné topánky Apepazza mám už niekoľko rokov

Foto 2:
- tričká G-Star sú neskutočné!!! Jedno má zvláštnu sivozelenú farbu... a ku nemu som fasovala aj ďalšie veci:
- sivo-zelené jeansy Diesel zo zváštnej džínsoviny. Vyzerá to ako menčester, ale nie je to menčester,
- kabelka Lacoste

Foto 3:
- a tu sú spomínané svetlulinko sivé Zara jeansy,
- sako Divided je tááááááááááááááák cool, gombík je z rohoviny,
- vintage kožená kabelka Heyraud je priamo z Paríža,
- náramky z pravej rohoviny sú z farmárskych trhov v Banskej Bystrici,
- "ray ban" okuľáre z imitácie korytnačiny sú od Vietnamcov z Břevnova...

Veľká škoda len, že dievky majú väčšie nohy ako ja. Topánky po nich nezdedím. Ale aj tak super, že mám dcéry. Po synovi som zdedila akurát tak lyžiarsku vetrovku...



Koláž: http://leileiclavey.com/2013/11/23/pantone/

Súvisiaci článok:
Farby roku 2014

Baba Slováková

1 komentár:

  1. "sivo šedá" je fajn a tie džíny na foto č.1 so zipsom naspodku sú top!

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám všetkým za komentáre. Komentovať môžete i anonymne, bez google účtu. Pripojte však, prosím, aspoň krstné meno alebo pseudonym :)

Môžete sa prípadne pýtať i prostredníctvom e-mailu, rada vám zodopoviem na otázky: babieleta@gmail.com
Móda nemá vek! Zdraví Baba

TÉMY

TÉMY ČLÁNKOV:

Instagram