Matka nevesty

výzdoba svadobného stola
Vždy som túžila po velikánskom klobúku. Snívam o tom, ako aspoň raz v živote vplávam do spoločnosti v neprehliadnuteľnej najlepšie krémovej sisalovej nádhere. Párkrát som zhrešila a nádheru kúpila. Vytešila sa pred zrkadlom. Odložila do škatule a napokon podarovala mojej matke.

Vďaka tomu má moja mama perfektné dizajnérske kúsky, ktorými pohoršuje každú nedeľu osadenstvo kostola. Klobúky nosí s noblesou a nesmierne rada, ohromne jej pristanú.

Mne nie. Som malá. Tým je povedané všetko. S klobúkom sa okamžite mením na hríbik, menovite dubáčik. To je fakt životná smola!

výzdoba svadobného stola
Všetko vyzeralo tak, že moja chvíľa predsa len príde. Na svadbe mojej dcéry. Dám si kostýmik a klobúúúúčik!





Dopadlo to celkom inak. Dcéra vymyslela, že svadba bude v retro štýle dvadsiatych a tridsiatych rokov, predpísala svadobným hosťom dress code a mne priniesla pančuchy samodržky so švíkom! Čierne. 

Hlavnou farbou oblečenia svadobných hostí mala byť práve čierna...


Zabudla som teda na kostým, nahodila ľahulinké čierne šatôčky, spomínané štrimfle a do hlavy ružovo-krémovú kvetinovú ozdobu z rajčieho peria. Naďabili sme na ňu s Vešticou z Bujakova na Václaváku. Hučala do mňa, kým som si ju nekúpila. Že keď teda nebudem mať klobúk, aspoň niečo do vlasov, preboha!

Moje tri deti. Som šťastná žena!

Medzi svadobných hostí som zapadla s gráciou.

Najnápadnejší outfit mala moja skvelá matka.

Všetky prítomné dámy boli v čiernom a v klobúkoch, dobových čelenkách, nechýbalo perie, boa na pleciach a more šnúr z falošných perál. Dcéra to vymyslela prefektne. Navzájom sme sa na sebe smiali, aké sme dorichtované. Ako zo starého filmu.

pánsky kútik v bare
dámsky kútik v bare

Bola to nezabudnuteľná svadba! 


Popíjalo sa šampanské, muži fajčili cigary, hrala swingová hudba. Ženích mal sivý prúžkovaný oblek, traky a hodvábnu šatku namiesto kravaty.


Nevesta bola v bielom. Šaty slonovinovej farby zdobila starožitná čipka a secesný šperk.  Vydávala sa už ako matka, panenský závoj nebol. Vymyslela to dobre, dievka moja malá! Žiarila medzi ostatnými ako biela labuť.




A takto vyzerala Baba, matka nevesty. Mám ešte aj vejár z čierneho peria, dcérine priateľky pozháňali rôzne dobové rekvizity, v ktorých sme sa nielenže všetci radostne fotografovali, ale aj promenádovali na terase.


Netreba sa brať vážne. Ani len na svadbe dcéry nie.

svadobná kytica






Baba Slováková

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem vám všetkým za komentáre. Komentovať môžete i anonymne, bez google účtu. Pripojte však, prosím, aspoň krstné meno alebo pseudonym :)

Môžete sa prípadne pýtať i prostredníctvom e-mailu, rada vám zodopoviem na otázky: babieleta@gmail.com
Móda nemá vek! Zdraví Baba

TÉMY

TÉMY ČLÁNKOV:

Instagram