Zimné vrstvenie

Nový klobúk som vám v minulom článku radostne predstavila, aj sa vyznala, ako som sa z neho pár dní náramne tešila... a potom mi to došlo. Parádna pokrývka hlavy mi síce pasuje ku všetkým mojim vlneným nepodšitým kabátom, ibaže ide zima. A mne bude v tých prechodných kabátoch jednoducho zima, zimenka, kosa! Juj.

Niežeby som dajakú teplú zimnú odedzu nemala, mám. Ibaže kalap sa najviac hodí práve k tým elegantným kabátom. To ma už začali mrle žrať, chytila som sa pátrať po e-shopoch a vyhutovať: ako to šikovne vymyslieť, aby som jesenné kabáty mohla nosiť aj v zime.




Vyhútala som. Našla som prešívanú spodnú vetrovku. Asi to výrobca celkom ako spodnú vetrovku nevyrobil, ja som sa však rozhodla, že tento kus oblečenia budem nosiť pod kabát a basta. Zaujali ma úzke pletené rukávy a zateplený prešívaný chrbát, lebo práve na chrbát mi býva zima najväčšia. 

 
Keďže mám zvyk kupovať veci s príbuzenstvom, rovno som si k bomberu objednala v rovnakej farbe aj teplú košeľu zo zmesi viskózy a vlny. Na jar to môžem nosiť takto samostatne: košeľa + bunda + klobúk + nohavice akejkoľvek farby.


Oblečenie som objednávala cez internet, takže som sa len spoľahla na fotky a popis farby. A stŕpala, čo príde. Podarilo sa. Farba presne ide nielen ku klobúku a ku kabátu vo farbe "nutria", ale aj k mojej staršej pončo-veste. Toto sa mi, myslím, podarilo.



Moje dlhé ručne šité jesenné kabáty: starší škoricový (Zara), nový vo farbe ťavej srsti (Mango), vlaňajší vo farbe nutria (Zara). Spodnú vetrovku môžem obliecť pod všetky tri, má veľmi univerzálnu farbu. Ba dokonca pod tiež ručne šitý kabát tmavomodrý.

Prečo tak milujem tieto nepodšité kabáty? Lebo sú ľahké, mäkkučké, dobre padnú na telo a čo je pre mňa najpodstatnejšie: dajú sa na nich ohrnúť rukávy. Malé ženy vedia, o čom točím.


Z kombinácie kabát + spodná vetrovka mám, bohužiaľ, len jednu ostrú fotku. Kým som sa vyzvŕtala v predchádzajúcich outfitoch, začalo pršať a zotmelo sa. Zima nám však ešte pár mesiacov potrvá, dajaké tie inakšie výmysly určite dodám.

 

Na záver ešte srdečne pozdravujem moju fanúšičku z Instagramu, pani Martu H., ktorá si hneď po zverejnení fotiek mojich slávnych teplákov bežala kúpiť rovno dvoje a zaobstarala si aj túto spodnú vetrovku, vraj v čiernej farbe. Mám z toho vážne radosť, asi celkom somariny nevymýšľam 😉. A vám ostatným sa ospravedlňujem, že sú mnohé outfity najskôr na tom Instáči a až po dlhom čase tu na blogu. Jednoducho postnutie fotky na sociálnu sieť nevyžaduje toľko času, ako napísanie článku.

Do konca roka je však ešte pár dní, niečo hádam ešte napísať stihnem...

Outfity:

Bomber + košeľa: Massimo Dutti

Džínsy: Warehouse

Vlnená vesta: Kara

Čižmičky: Jana Shoes

Strieborná kabelka: Zara

Hnedá kabelka: Nová kabelka

Klobúk: Tonak

 

 




Baba Slováková

2 komentáre:

  1. Já jsem si zase podle tebe koupila tu pončo vestu. Moje dcera letos přijela z Francie s právě takovým nepodšitým kabátem (vlna, kašmír). Má k němu prošívaný tenký, ale teplý lehký peřový kabát, něco jako ta tvoje bunda, ale delší. Myslím, že to super řešení pro chladné dny a elegantní kabáty.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Túto konkrétnu vestu, čo je na fotkách??? Ja odpadnem :) Potešila si ma.
      No a s tým prešívaným kabátom pod iným kabátom: jasné, že som neobjavila Ameriku. Pánske kabáty mávajú dokonca takúto vnútornú "vetrovku" rovno všitú. Pre mňa to dobrodružstvo spočívalo hlavne v tej objednávke cez internet, nevedela som bez skúšania, ako to spolu bude sedieť a mám radosť, že vyšlo.

      Odstrániť

Ďakujem vám všetkým za komentáre. Komentovať môžete i anonymne, bez google účtu. Pripojte však, prosím, aspoň krstné meno alebo pseudonym :)

Môžete sa prípadne pýtať i prostredníctvom e-mailu, rada vám zodopoviem na otázky: babieleta@gmail.com
Móda nemá vek! Zdraví Baba

TÉMY

TÉMY ČLÁNKOV:

Instagram