Ponožkový článok

 
Tento článok vznikol v spolupráci s redakciou Tchibo blog.

Milé cice, pre tie z vás, ktoré nie ste na sociálnych sieťach, mám tu dnes odkaz na môj najnovší článok, napísaný pre Tchibo blog. Tentokrát mi zadali zaujímavú a najmä kontroverznú tému: ponožky ako módna záležitosť.

Na facebookových stránkach Tchibo Česká republika a Tchibo Slovensko sa strhla búrlivá diskusia, aj vďaka tomu, že sa v sprievodnom texte k odkazu na článok spomenuli len ponožky v sandáloch. Vraj aké sandále, keď mám na titulnej fotografii poltopánky?! Mám. Nemôžem poslúžiť názornými fotografiami, pretože si ponožky do sandálov nikdy nedám. Nepáči sa mi to. Treba si prečítať celý článok, píšem najmä o tom, že sa dnes v móde venuje nápadným ponožkám jednoducho väčšia pozornosť a aké ponožky práve letia.


Prečo sa mi ponožky (a najmä biele) v sandáloch nepáčia? Sama som si to nevedela presne zadefinovať. Hneď sa zašpinia, jasné. Brrr. A dosť sa mi protiví dívať sa aj na čisté cudzie ponožkové špice a päty. Zaujímavý a možno vysvetľujúci názor mi pristal v komentároch na Instagrame. Vraj je táto kombinácia vulgárna. Nuž, niečo na tom bude. Odhalené ponožky mi veru evokujú spodné prádlo. A tak trochu... ehm, smrad.




V spomínaných komentároch na Facebooku zazneli aj argumenty, že je predsa zdravotné hľadisko najdôležitejšie. To bez debaty. Keď idem v horúcom lete na dlhšiu dobu behať po meste, samozrejme, že si dám bavlnené ponožky. Ibaže do plátených tenisiek. Samotné tenisky putujú následne do pračky. Šlapky a sandály nosím len naboso a nie na dlhú dobu.

Nebudem sa tu veľmi vypytovať na váš názor, veď nech si každý naozaj nosí to, čo chce. Len som práve vysvetlila, prečo som k článku na sebe neodfotografovala najhorúcejší trend - ponožky v sandáloch alebo v lodičkách. Lebo to nie je nič pre mňa.

Článok nájdete v slovenčine TU a v češtine TU.

Pre Tchibo blog môžem použiť len autorské fotografie, tak vám aspoň tie horúce ponožkové trendy ukážem tu. Mne osobne sa páči len ten obrázok v strede s červenými ponožkami v poltopánkach, je to veľmi svieži outfit. A vám?

Obrázky pre koláž: Pinterest






Baba Slováková

2 komentáre:

  1. Ahoj Evo, tak ten prostřední outfit s červenými položkami je fakt nejlepší, ale já bych brala i ty černé podkolenky s fialovými botami. Jasně, že dneska už to nosit nebudu, ale líbí se mi to. Jako mladá holka jsem nosila bílé vlněné podkolenky, šněrovací polobotky a kostkovaný kabát.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne sa to páči jednoznačne len k topánkam so zatvorenou špičkou s výnimkou špicatých lodičiek. Tie fialové boty môžu byť. Dokonca aj tie béžové sandálky so zatvorenou špičkou. K tým retro tvarom ponožky celkom sedia.

      Odstrániť

Ďakujem vám všetkým za komentáre. Komentovať môžete i anonymne, bez google účtu. Pripojte však, prosím, aspoň krstné meno alebo pseudonym :)

Môžete sa prípadne pýtať i prostredníctvom e-mailu, rada vám zodopoviem na otázky: babieleta@gmail.com
Móda nemá vek! Zdraví Baba

TÉMY

TÉMY ČLÁNKOV:

Instagram