Ako nosiť minisukňu po šesťdesiatke?

Máte ešte štíhle a pekne tvarované nohy? Ukazovali ste ich na obdiv roky-rokúce a včuľ neviete, či sa to ešte hodí? Možno vôbec v zrelom veku nosiť minisukňu???
Odvážne ženy ich ešte nosia. Keď sú nohy fakt pekné, prečo nie?! Ja mám na otázku "Ako nosiť minisukňu po šesťdesiatke?" dve odpovede:
1. Nijako
2. Rafinovane



Keď už máte šesť krížikov, nastupujú také veci, o ktorých sa vám v mladosti ani len nesnívalo. Buď sa telo začne nekontrolovane zaguľatievať, alebo ak nie, dejú sa iné čudá. Kolená a lakte sú odrazu špicaté, prapodivne začnú vystupovať hánky prstov. Rastú uši a nos. Čo sa nosa a uší týka, podarilo sa mi vypátrať, že rastú preto, lebo chrupavka v nich sa neregeneruje (nemá cievy, ani nervy), časom popraská, hrubne a je menej elastická. Samotné orgány teda nerastú, mení sa iba veľkosť chrupavky v nich - a to v dôsledku degenerácie.

Prečo ale začínajú z tela vytŕčať všetky kĺby, sa mi vypátrať zatiaľ nepodarilo. Vie to niekto???


Sukne nad kolená ja už teda nenosím. Obkratné minisukničky už vôbec nie.

Spomínala som, že som si od začiatku pandémie nič na seba nekúpila. Posledné boli leopardie lodičky, tie už ale poznáte. Zato mi dcéra Fairy zase priniesla nejaký ten "odpad" zo svojho šatníka, medzi ostatnými handrami aj túto zaujímavú sukňu. Akú by som si ja teda nikdy nekúpila, lebo by som nemala odvahu. Spodnička je prikrátka, ibaže taká byť musí, vpredu je sukňa zavinovacia.

Vyskúšala som, zapáčilo sa mi to a hneď sme milú sukňu aj šli odfotiť k Lorete. Deň to bol ako maľovaný, kukajte to azzurro. O kláštornom komplexe Loreta som už písala dávno TU.



Zmyslela som si, že sa vyškriabem na balustrády, v štekľoch to vážne nejde, musela som ich vyzuť.





Mimochodom: napriek tomu, že dnes mladé blogerky hlásajú do sveta, že telové pančuchy sú fúúúj, ja ich nosím. Tenulinké, 7-8 DEN. Zjednocujú farbu pokožky, trochu stiahnu vystupujúce kŕčové žily, zakryjú zostarnutú kožu.

Outfit:

Sukňa: Rock Religion
Tričko: Zara
Kabelka: Calvin Klein (cez e-shop Different)
Lodičky: Steve Madden
Náramky: co dům dal, náramok s príveskami je vlastne náhrdelník od Zara, k outfitu sa mi páčil, ale nie na krku
Okuliare: doniesla Fairy z Bali 

Cicovský outfit ste už teda videli a tu je realita z toho istého dňa. Z domu som išla v teniskách, samozrejme. Zeleno-modrá kombinácia funguje, vlastne je to druhý outfit. Sukňa je inak čierna so zlatým vláknom a podľa všetkého mení farbu, ako sa jej zachce.



Instagram @babie.leta





Baba Slováková

4 komentáre:

Ďakujem vám všetkým za komentáre. Komentovať môžete i anonymne, bez google účtu. Pripojte však, prosím, aspoň krstné meno alebo pseudonym :)

Môžete sa prípadne pýtať i prostredníctvom e-mailu, rada vám zodopoviem na otázky: babieleta@gmail.com
Móda nemá vek! Zdraví Baba

TÉMY

TÉMY ČLÁNKOV:

Instagram