Praha vianočná

Opekance upečené, kapustnica sa už chladí v hrnčisku na terase, misy so zemiakovým šalátom pekne uložené v chladničke... uff, predvianočnú prípravu mám za sebou. Všetci doma už spia, ale ja som tak naspídovaná, že ešte stíham aj tento kratučký článok.
Dnes sme vyrazili na Staromák, len tak - dať si langoš a bez nákupného zhonu nasať vôňu Vianoc. Kŕmiť čajky na Karlovom moste. 



Spravila som niekoľko fotografií z atmosféry v Matičke. Počasie sa nám v priebehu dňa pomaličky kazilo a v tejto chvíli už výdatne leje. Je po polnoci, už sú vlastne Vianoce! Teším sa na moje deti, dorazia v plnom počte. Nastane chaos, zmätok, všetko v letku zjedia, ale nech, o tom sú predsa Vianoce. Bude veselo.
Želám vám všetkým pokojné, radostné sviatky a najmä, nech nikto nie je sám.






Vianoce spájajú rodinu a priateľov dokopy. Pomáhajú nám uctiť si lásku v našich životoch tak často, ako je to len možné. Nech pravý zmysel Vianoc naplní vaše srdcia a domov mnohými požehnaniami.
Šťastné a veselé!




Baba Slováková

4 komentáre:

  1. Pekne Vianoce cekej rodinke zelam. Elena

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dievčatko zlaté, všetulinko najšťastnejšie, najkrásnejšie a najspokojnejšie dlhé, dlhé roky. e.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Cestovanie je vždy skvelé! Chcel som navštíviť Taliansko, ale nanešťastie to nemohol urobiť kvôli pandemickej situácii. Dúfam, že sa tam dostanem v zime, takže šetrím peniaze tým, že pracujem http://www.forex-broker-rating.com/instaforex plošina. Ako žiješ v týchto dňoch?

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám všetkým za komentáre. Komentovať môžete i anonymne, bez google účtu. Pripojte však, prosím, aspoň krstné meno alebo pseudonym :)

Môžete sa prípadne pýtať i prostredníctvom e-mailu, rada vám zodopoviem na otázky: babieleta@gmail.com
Móda nemá vek! Zdraví Baba

TÉMY

TÉMY ČLÁNKOV:

Instagram