Studený máj

To sa stáva: chcem niečo niekde nafotiť a napokon sa ocitnem na úplne inom mieste a v inom outfite, než som plánovala. Zaumienila som si, že vám predstavím slávny břevnovský "markodrap", pokým ho nezbúrajú. Ups, už ho zbúrali, márišku a zistila som to až na mieste činu. Neskoro som prišla.
No a outfit som si vymyslela jarný. Vytiahla som svoje ľanové sako, reku - konečne sa dopracujem k pôvodnému výtvarnému zámeru, keď som so sakom kúpila aj šál. Nikdy sa mi to ešte nepodarilo nafotiť spolu, lebo bolo na šál prihorúco. Alebo zima a to som k šálu natiahla iný, teplejší zvršok. Obrusoidný šál dobre poznáte, vláčim ho stále a keď sa mi zunuje, môžem ho hádam aj na ten stôl prestrieť.


A zase nevydalo. Pokým sme putovali za mrakodrapom, mala som na sebe hodený kabát, máme tu príšernú zimu. No a kým sme objavili tento most ako náhradný objekt na fotografovanie, voľajako sme si s Fairy (mrzla so mnou) na náhodný outfit zvykli. To spojenie teplej camel farby so studenou sivomodrou je totiž suprové.  


Pre kúlové fotky sa dobrá blogerka aj na most vyštverá. A bohvie prečo, mi pri pohľade na ne prichádzajú na um verše:
Na topole nad jezerem
seděl vodník podvečerem.





Kým sme fotili jarný kabát, bola síce zima svinská, ale ešte svietilo slnko. Keď sme pristúpili k hlavnému outfitu, zamračilo sa a začalo fúkať. Tak sme sa na to... viete, čo. Vybodli.

Takto to malo vyzerať. Chcela som ukázať trendové prepásanie saka opaskom a zastrčenie šálu do neho, predlžuje to postavu. Ľanové sako je pokrčené z váľania sa po moste a nohy už chytajú prekrásnu sivomodrú farbu, ladiacu s outfitom.

Kto povedal, že zrzky nesmú nosiť studené farby??? Krémová a škoricová farba to istia.
O mrakodrape nabudúce. Pri jame po ňom sa totiž nachádza čosi ešte vzácnejšie, čo si developeri ba ani komunisti nedovolili zbúrať. Jeden z posledných mohykánov zmiznutého starého Břevnova. Kto tuší, čo to je?

Outfit:
Sako: Mango
Pulóver: s. Oliver
Kabát: Zara
Džínsy: Mango
Šál: Mango
Kabelka: Mango
Topánky: Geox

Ľanové sako v letných outfitoch: Prúžky zvislé, vodorovné šikmé a Dobíjanie bateriek





Baba Slováková

10 komentárov:

  1. Brevnovsky mrakodrap som si aspon vygooglila...dalsia krasna nezachranena budova ; ((
    Outfit klasicky super, hlavne kabat a vase vlasy tie studene farby skvele ramuju, ale to ako su k nemu doladene brvna mosta, zabradlie mosta a budova za vami, to uz hranici s carami!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hehe, ďakujem, ale nijaké čary v tom nie sú. Neďaleko v parku je taký starý biely domček s úzkym štrbinovým oknom, keď nevyšiel mrakodrap, pobrali sme sa tam... a pred oknom parkovalo auto! Chcela som most a v pozadí ten domček, nevyšlo, nuž nezostalo nič iné, ako sa štverať na konštrukciu...

      Odstrániť
  2. ... v stodole RAJ! :) Ďuri

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vtipálek, zima by taká byť nemusela, stačil by dážď. A neprší!

      Odstrániť
  3. Tahle kombinace překvapivě svědčí i mému studenému typu, mám skořicovou bundu a modrá to zachraňuje :-).

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Odpovede
    1. Kláštor tam síce celkom blízko jeden je, ale neuhádla si. Je tam niečo ešte staršie.

      Odstrániť
  5. Odpovede
    1. Kajetánka je predsa široký pojem - územie v tvare dlhej šošovky okolo potoka Brusnice s niekoľkými jazierkami... áno, je to na Kajetánke. Prvý outfit sme fotili v blízkosti Usedlosti Na Panenské, most prekleňuje potok Brusnice. Samotná usadlosť je veľmi pekná, žiaľ neodfotiteľná, parkovalo tam auto.

      Odstrániť

Ďakujem vám všetkým za komentáre. Komentovať môžete i anonymne, bez google účtu. Pripojte však, prosím, aspoň krstné meno alebo pseudonym :)

Môžete sa prípadne pýtať i prostredníctvom e-mailu, rada vám zodopoviem na otázky: babieleta@gmail.com
Móda nemá vek! Zdraví Baba

TÉMY

TÉMY ČLÁNKOV:

Instagram