Prúžky zvislé, vodorovné, šikmé

Tuším mám nevyliečiteľnú prúžkovanú obscesiu. Nech robím, čo robím, vždy sa z nákupov vrátim s nejakým tým pásikovaným kúskom. Ľaľa: ďalšia košeľa. Keď som ju zočila, mala som na sebe akurát ľanové prúžkované sako. Tie dve vecičky ku sebe tak neskutočne pasovali, že som neodolala.
Dokonca i gombíky majú podobné. Nik by nepovedal, že som túto skvelú kombináciu splašila v dvoch rôznych obchodoch. Prúžky lietajú všetkými možnými smermi, táto hra ma nesmierne baví.



V tomto konkrétnom outfite som cestovala v júli na Slovensko. Košeľa je mäkkulinká, voľná, pohodlná, vo vlaku sa v nej dobre povaľovalo. Cestové oblečenie bolo inak určené pre Bratislavu. Aj preto som vymyslela v hlavom meste takmer trojhodinovú cestovnú prestávku. Predstavovala som si úchvatné fotografie s Dunajom, Mostom SNP v pozadí... a tak nejako. Vltavy mám na blogu hafo, túžila som po slovenskom veľtoku ako malé decko. Nevydalo. V Blave vtedy lialo ako z krhly. Smola.



Spolužiak Ďuri (to je ten, čo obetavo nafotil outfit s Jánošíkom) ma nalákal na stretnutie hneď úvodnou vetou: "Valím sa s rodinou do Prahy, nepotrebuješ dobrého fotografa???"

Ako miesto stretávky určil na poslednú chvíľu stanicu metra Hradčanská, a tak celkom neplánovane a veľmi rýchlo vznikli tieto parádne fotografie. 


Košeľu obrovských rozmerov (zobrala som najmenšiu XS) nosím s obľubou do práce, keď mám niečo merať a tak. No a inak je z kontextu jasné, kam sa takýto pohodový mestský outfit nosí. Na stretnutia s priateľmi, do krčmy na pivo, milé dámy. Na pivo!

Keď je brucho nafúknuté, stačí zakasanú košeľu vytiahnuť z gatí. 😋



Outfit:

Košeľa: bavlna, Zara
Sako: ľan, Mango
Nohavice: bavlna, Lindex
Kabelka: Mango
Okuliare: Mango
Tenisky: koža, Pepe Jeans

 


Baba Slováková

4 komentáre:

  1. Proužky jsou vždycky prima, zvlášť ty modrobílé, a sako a košile k sobě sedí dokonale. Materiál košile mi připomíná mé mládí, kdy byly módní košile z "fáčoviny", které se vozily z pro nás dostupného Maďarska. Ovšem ty byly daleko víc "na tělo", mezi zapnutými knoflíky se dělaly mezery - průhledy.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A neskôr aj z Turecka sa nosili :D Nie je to celkom TÁ fáčovina, materiál je hustejší, ale nosí sa to rovnako dobre.

      Odstrániť
  2. Úžasná kombinácia.... na 1 * Pre mňa aj farebne TOP. Kde možno uloviť takú košeľu? Pasiem po takej už veeeeeľmi dlho. E. K.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám všetkým za komentáre. Komentovať môžete i anonymne, bez google účtu. Pripojte však, prosím, aspoň krstné meno alebo pseudonym :)

Môžete sa prípadne pýtať i prostredníctvom e-mailu, rada vám zodopoviem na otázky: babieleta@gmail.com
Móda nemá vek! Zdraví Baba

TÉMY

TÉMY ČLÁNKOV:

Instagram