Gaucho Style

Poznáte Sama? Niet väčšej radosti, ako keď sa to SAMO... Samo sa vypýtalo, samo sa to urobilo. Samo sa to. Točím o neuveriteľnej súhre novej kabelky a starých gatí. Vôbec som o nej nevedela, nezišla mi na um. Pokým som kabelu nezavesila k hotovému outfitu.
Z kabelky sa teším už nejaký ten týždeň, odkedy mi ju dcérenka priniesla z dovolenky. Veľmi som sa ňou ešte nezaoberala, reku - vytiahnem ju až na jar a v lete.




Tento outfit som mala vymyslený, nahodený na telíčku pred zrkadlom a s ním aj večný problém: akú kabelku? Fakt som vyhádzala zo skrine všetky, skúšala a s nijakou som nebola celkom spokojná. Odedzi niečo chýbalo a ja som raz nevedela, čo. Jednotlivé kúsky sú vlnené, siahala som po koži a osvietilo ma až vtedy, keď som už bola načisto v koncoch. Čo tak nejaký etnický doplnok?


Heuréka! Gaučo štýl pre skorú jar je na svete. Južná Amerika zmiešaná s Indonéziou, ja sa s tým nepáram, hlavná vec, že je gaťoškám kabelka rodnou sestričkou.





Outfit je reálny, ergo medzi ľudí, aj keď som ho na večer už musela doplniť kabátom. S bratom a so švagrinou sme šli ako každý rok na Břevnovský hřbitov ku hrobu Karla Kryla. Vždy tam stretávame priateľov a aj celkom neznámych ľudí, tohto roku nás bolo v podvečer okolo tridsať. 

Bráška zobral garmošku, podobný nápad mal však aj jeden gitarista, a tak sa striedali a všetci sme spievali krylovky. Na cintoríne sa akosi nepatrí tlieskať, mnohé nadčasové texty, najmä tie lyrické, nás však rozcitliveli, veľa sa toho nezmenilo. Predsa sme len aplaudovali. Len raz, celkom na konci. Zatlieskali sme Karlovi.


Ak vám je čudné, že som sa takto vyštafírovala na cintorín, vedzte, že to sa potom vždy ešte ide do hospody, kde sa nás tentokrát stretlo vyše päťdesiat ľudí.  Neviem, či som to už na blogu spomínala: práve česká hospoda, v ktorej svojho času všetci unisono spievali krylovky, rozhodla, že sa vrátim domov. Toto vo Švajčiarsku nezažiješ.

Outfit:
Pončo/šál: Something Special
Pulóver: Mustang
Nohavice: Pietro Filipi
Kabelka: no name, priletela z Bali
Topánky: Vagabond
Klobúk: DKNY
Náramky, no name, rohovina a bambus
Náušnice: Veronika Vysloužilová, drevo
Okuliare: Prada

Súvisiaci článok (vlani bolo oveľa smutnejšie): Temný týždeň





Baba Slováková

4 komentáre:

  1. Milá Evo, tvůj outfit a se mi natolik líbil, že jsem neodolala a objednala si stejnou šálu - pončo. Nemám k tomu sice takovou prďáckou kabelku jako ty, ale mám dva kabáty ne moc teplé, kterým bude, doufám, slušet. Díky za inspiraci.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Fíha, tak to sa teším. Myslím, že toto je tak neutrálna farba, že pri správnej kombinácii s vhodnými farbičkami pristane každému farebnému typu.

      Odstrániť
  2. Evka, skvelé, jak fotky, tak aj článok. Táňa

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám všetkým za komentáre. Komentovať môžete i anonymne, bez google účtu. Pripojte však, prosím, aspoň krstné meno alebo pseudonym :)

Môžete sa prípadne pýtať i prostredníctvom e-mailu, rada vám zodopoviem na otázky: babieleta@gmail.com
Móda nemá vek! Zdraví Baba

TÉMY

TÉMY ČLÁNKOV:

Instagram