Farba roka 2019 - Living Coral

Už dvadsať rokov ovplyvňuje spoločnosť Pantone Color Institute farebnosť produktov v módnom priemysle, v interiérovom, priemyselnom a grafickom dizajne. Každý rok na Mikuláša vyhlasuje farbu roka pre nasledujúci rok. V roku 2019 bude kraľovať nežná korálová farba.




Color of the year 2019 - PANTONE 16-1546 Living Coral


Spoločnosť chce názvom "živý korál" zdôrazniť neuchopiteľnú krásu a žiarivosť korálu pod morom a tiež naznačiť, že korálové útesy sú zároveň útočiskom pre široké spektrum výrazných farieb.

PANTONE Living Coral je pestrá farba, ktorá sa objavuje v našom prirodzenom prostredí a súčasne vykazuje živú prítomnosť v sociálnych médiách - reprezentuje fúziu moderného života.


Svetlá korálová sa skutočne často vyskytuje v grafike sociálnych médií - v typografii i v rastroch, sama som si ju intuitívne vybrala ako doplnkovú farbu pre grafiku tohto blogu.

Táto teplá farba sa bude nosiť vo všetkých svojich odtieňoch: od svetlej oranžovoružovej až po sýtu oranžovočervenú i v odtieňoch lomených, akoby púdrových.


Ja si tu mädlím ruky, toto je moja najobľúbenejšia farbička. V sýtejších odtieňoch mám kopec handier, v tých svetlejších najmä rúže a laky na nechty, ja si s ňou už poradím. Čo na novú Farbu roka 2019 hovoríte? Páči sa vám?
 P.S. Kabelky na hornom obrázku už má v ponuke Mango, tí sú rýchli ako guľový blesk 😏




Baba Slováková

6 komentárov:

  1. Tak snad tu kabelku... Barva je to opravdu krásná, ale pro mě naprosto nevhodná. Korálové náušnice po babičce jsem věnovala snaše a dám jí i ty korály na krk, jen co je znova navléknu. Ale do interiéru super, je to neobyčejně "chutná" barva.



    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hehe, chutná veru, človek má chuť ju olízať :D Mne sa viac páčia tie jej tmavšie odtiene, nie sú až tak sladké.

      Odstrániť
  2. Páči sa mi, páči. Ta barva je krásná a bude se mi líbit i za deset let! Zdravím Vás. Lenka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Trendové farby uvádzam len pre informáciu, nie všetky sa masovo ujmú. Tohtoročnú fialovú veru na uliciach nevídať. Ale komu aktuálna trendová farba pristane a má ju dokonca v šatníku, tak ho taká správa určite poteší.

      Odstrániť
  3. Konecne farba, co mi pristane. Gabi

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám všetkým za komentáre. Komentovať môžete i anonymne, bez google účtu. Pripojte však, prosím, aspoň krstné meno alebo pseudonym :)

Môžete sa prípadne pýtať i prostredníctvom e-mailu, rada vám zodopoviem na otázky: babieleta@gmail.com
Móda nemá vek! Zdraví Baba

TÉMY

TÉMY ČLÁNKOV:

Instagram