Hra na princeznú

Pozvanie do luxusného butiku Blanky Matragi od samotnej dizajnérky nás obe so Zuzanou príjemne prekvapilo a náramne potešilo. Tiež to máte tak, že sa pred výkladmi drahých značiek akosi ošívate, očumujete, potláčate zvedavosť, dnu ale nevstúpite? Ja to mám veru tak a raz neviem, prečo vlastne.
Asi ma navždy poznačila arogantná predavačka z filmu Pretty Woman. To jej pohŕdavé správanie sa ku zákazníčke, ktorá nie je od hlavy po päty nahodená v značkách zvučných mien. Ja sa tiež zvyčajne vyskytujem v pražských vychytených nákupných zónach v džínsoch, teniskách a s obrovskou nákupnou taškou. V nijakých omamujúcich modeloch.





Ten môj postoj je určite smiešny. Nie sme v Hollywoode a i v tých najluxusnejších butikoch pracujú naše normálne ženy. Solventné klietky tiež behajú po meste v ležérnom oblečení. Navyše som už dosť stará na to, aby som sa červenala len preto, že som iba zvedavá a nehodlám stroviť dajakú veľkú sumičku. I tak je náš vpád do Boutique Blanka Matragi na pozvanie oveľa uvoľnenejší. Ideme skúšať šatôčky a tešíme sa ako také pubertiačky.


S usmievavou mladou asistentkou predaja rovno šmírujeme, čo by tak bolo vhodné pre dámu "neurčitého" veku, rozumej - pre mňa. Mne už slinky tečú na nadýchané rozprávkové šaty, už sa vidím ako princeznička, ale slečna sa len smeje.  To naše dievčenské nadšenie ju baví.

Napokon sme spolu vybrali pre postavu i vek ozaj vhodné krásne šaty, cenovo dostupné, veď posúdite samy. Medzitým sa nám ale stratila Zuza! Kam zmizla?

V zadnej časti butiku visia večerné šaty. Zuzana sa tu cíti ako v rozprávke z Tisíc a jednej noci.


Priateľka si vyvolila pajetkami ručne vyšívané večerné šaty, ktoré sme už videli i na výstave Timeless. Všímate ten zasnený pohľad?


Miestnosť s róbami pripomína dámsky budoár.



Späť ale do hlavnej miestnosti, ktorej kraľuje viac ako metrový luster z tvorby pani Matragi. Inšpiráciou jej bola drapéria sukne.

Idem sa obliecť, budeme fotografovať.


Vyberali sme v časti koktejlových šiat.


Tradááá! Saténové šaty z kolekcie Lilac. Zdobí ich digitalizovaná autorská maľba inšpirovaná orgovánom a odopínateľná brošňa v tvare orgovánového kvetu. Šaty sú šité ako tunika. Po odstránení pásiku a brošne sa dajú nosiť i s nohavicami.


Ešte veľká šatka z rovnakej kolekcie a môžem štartovať rovno na svadbu. Ako matka nevesty, isteže.



Na fotografovanie takýchto šiat som nebola pripravená. Chcelo by to vyčesanú frizúru, spoločenskú kabelku, úplne iné okuliare... Zato náušnicami som sa trafila, sú s kamienkami Swarovski. Ku tomu veľkému kvetu nápadnejšie ani netreba.


Tento konkrétny butik sa nachádza v tesnej blízkosti Prašnej brány, v priestoroch najkrajšej pražskej secesnej stavby Obecní dům. Ešte ho však neopúšťame. Objavila som totiž čosi, čo ma mimoriadne zaujalo, a tak bude z tejto našej výpravy ešte jeden článok.

Outfit:
Šaty, brošňa, veľký šál z kolekcie Lilac: Blanka Matragi
Lodičky: Blanka Matragi
Náušnice: Swarovski







Baba Slováková

4 komentáre:

  1. Milujem hry na princeznu...od malička. Anna

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Občas sa treba i pohrajkať. Dokonca i v šesťdesiatke :D

      Odstrániť
  2. Radosť zo skúšania šiat nie je len pubertiacka záležitosť, frizúru Vám netreba, vyzerá to výborne aj takto :) A tie lodičky, úplná nádhera :-O Ja som si kúpila podobné, je to tá istá farba? https://www.eobuv.sk/lodicky-eva-minge-em-21-05-000022-102.html
    Ďakujem aj za odpoveď :)) Majka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kukla som, nie je to presne tá istá farba. Tie na fotkách sú viacej krémové.

      Odstrániť

Ďakujem vám všetkým za komentáre. Komentovať môžete i anonymne, bez google účtu. Pripojte však, prosím, aspoň krstné meno alebo pseudonym :)

Môžete sa prípadne pýtať i prostredníctvom e-mailu, rada vám zodopoviem na otázky: babieleta@gmail.com
Móda nemá vek! Zdraví Baba

TÉMY

TÉMY ČLÁNKOV:

Instagram