Na palube Jazz Docku

Po pražských lokáloch som vás ešte nepovodila. Mám zopár obľúbených a najradšej tie, v ktorých sa konajú koncerty. V Prahe je fúra miest, kam sa dá ísť za dobrou muzikou. Pre mňa je číslom 1 bar a kaviareň Jazz Dock. Leží priamo na Vltave.





Bar&Café Jazz Dock


Ľahká oceľová konštrukcia s presklenými stenami stojí v zákutí smíchovskej náplavky pri Janáčkovom nábřeží. Použitím tradičných materiálov, napríklad obkladov z palubovky a umiestnením takmer na úrovni vodnej hladiny, využíva objekt industriálny vzhľad vodných stavieb na kultúrne účely. Autorom stavby je architektonická kancelária ARX studio.


Som dosť slušný klaustrofobik. Prostredie preskleného baru mi vyhovuje viac než pivnice, akokoľvek bývajú malebné. Jazz Dock je navyše projektovaný ako loď, má i "palubu" - terasu. Tu sedávam najradšej, aj odtiaľto sa dá koncert v lete počúvať.


Keď máte šťastie a natrafíte na hodinu otvárania vrát plavebnej komory Smíchov, v smere toku rieky sa popri vás promenádujú na vysokej hladine obrovské lode jedna za druhou. V bezprostrednej blízkosti. Táto komora je najvyťaženejšou plavebnou komorou na Vltave a Jazz Dock leží rovno v nej.



Toto nie je miesto, kam chodia len cudzinci. Koncerty bývajú každý večer, okrem dní, kedy sú priestory obsadené pre súkromné akcie. Niekedy sú za jeden večer i koncerty dva. Program je rozmanitý, štýlovo pestrý i keď zameraný predovšetkým na jazz&blues. Okrem zahraničných formácií tu môžete počuť i miestnych muzikantov. Oje, práve som zistila, že nasledujúci pondelok hrá v Jazz Docku Laco Deczi!

Celú stavbu som neodfotografovala, lebo tu bola práve súkromná akcia a na plochej streche párty stan. Zato mám terasu len pre seba! Ak chcete poznať atmošku, kuknite TU.


Outfit


Vymyslela som takúto kulehu: do dlhej sukne som strčila tenulinké viskózové šaty, ktoré už poznáte. Sú z kolekcie Resort od českej značky Pietro Filipi.

Rovno sa priznám, že to takto byť nemalo. V šatách som sem dorazila zo záhrad pod Hradom a keď som vylovila z oblekového vreca biele tričko, bolo dokrčené, zožuté ako krave z pysku. Nuž som natiahla sukňu na šaty a ajhľa! Funguje to. Ešte lepšie ako s obyčajným tričkom, niektoré nápady sa rodia v stave núdze.

Takto skvostne vyzerá moja nová sukňa, keď fotografka leží na zemi...


 ... ale inak normálka 😃


Outfit:
Šaty vo funkcii blúzky: Pietro Filipi
Sukňa: Pietro Filipi
Sako: Pietro Filipi
Sandály: Tamaris
Náušnice: Zara
Taška: Department Twórczosci
Okuliare: Mr. Boho




Baba Slováková

4 komentáre:

  1. Outfit nádherný. Vďaka za Tvoj vytríbený vkus aj v oblečení aj v architektúre. Vždy sa rada niečo nové naučím. Ľubica

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Oh, ďakujem krásne za toľký kompliment! Stále sa len učím a toto nie je nejaká falošná skromnosť. Skúšam, hľadám, kombinujem... najmä toľké farbičky sú pre mňa nové.

      Odstrániť
  2. Your look is sooo amazing! J.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak tam musím jít! A mimochodem zase ti to perfektně sluší, V.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám všetkým za komentáre. Komentovať môžete i anonymne, bez google účtu. Pripojte však, prosím, aspoň krstné meno alebo pseudonym :)

Môžete sa prípadne pýtať i prostredníctvom e-mailu, rada vám zodopoviem na otázky: babieleta@gmail.com
Móda nemá vek! Zdraví Baba

TÉMY

TÉMY ČLÁNKOV:

Instagram