Trendové farby jari 2017 - modré a ružové

Mango

Pokračujem v pátraní po trendových farbách jari 2017 v obchodných reťazcoch, tentokrát po tých viac vhodných pre studené farebné typy. Podľa môjho prieskumu sa nám trendovo začína vyfarbovať len Mango. Zvyšok akosi stále nič. Tu je teda prehľad ďalších odtieňov podľa spoločnosti Pantone:




1. Pale Dogwood


V púdrovej ružovej, ktorá sa mi páči rozhodne viacej ako tá minuloročná cukríková, je ponuka pomerne široká a nielen v tričkách. Nájdu sa svetríky, ba i elegantný kabát. Ten na obrázku je z vlnenej zmesi a stojí 4.500,- Kč. Kombinácie s orieškovo béžovou sú nádherné!

2. Lapis Blue


Ešte jej veľa v ponuke nie je. Obchod ju ponúka pod názvom "výrazná modrá", ak by ste hľadali. Tie šaty sú dokonca v zľave. Kráľovská farba, zimné studené farebné typy určite poteší.

Mango

3. Niagara


Denimovú sivomodrú nájdete najskôr v džínsovine, ale nešla som prvoplánovo po tomto materiáli. Príklady nájdete v staršom článku TU. Prekvapili ma čipkované šaty v zaujímavom tlmenom odtieni, ale aj tie pulóvre nie sú márne.

Mango

4. Island Paradise

5. Pink Yarrow


Zatiaľ celkom nič. Vypátrala som len tieto dva kúsky. Ale do jari je ešte ďaleko...

Mango, Zara


Tak ako? Už máte na jar vybraté, Snehulienky? Ja byť studený farebný typ, tak určite idem po tej púdrovej ružovej. Ako buldozér!

Súvisiaci článok /všetky farby jari 2017 podľa Pantone/:
Farby jari 2017. Každá si prídeme na svoje!



Baba Slováková

4 komentáre:

  1. farby ako stvorené pre mňa :3 taký jemný ružový kabátik som si kúpila v Mangu a jeho farbu úplne milujem.
    Ja sa nezvyknem riadiť tým, aká farba je akurát v kurze, ale toto mi fakt zahralo na strunu.
    World of Nicol

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ani sa tým veľmi riadiť netreba. Trendy sú len inšpiráciou.

      Odstrániť
  2. Pudrove ruzovou kosilovou halenku jsem si zkousela v orsay, ale byla jako obvykle moc pruhledna. Je to take moje oblibena barva, klidne bych v ni neco prikoupila, ale moc ji neni videt.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Prešla som len tie reťazce, ktoré majú e-shopy. Treba skúsiť to Mango. Zadala som do vyhľadávača "Růžová" a hneď mi vyskákal kopec vecí a aj v tomto odtieni.

      Odstrániť

Ďakujem vám všetkým za komentáre. Komentovať môžete i anonymne, bez google účtu. Pripojte však, prosím, aspoň krstné meno alebo pseudonym :)

Môžete sa prípadne pýtať i prostredníctvom e-mailu, rada vám zodopoviem na otázky: babieleta@gmail.com
Móda nemá vek! Zdraví Baba

TÉMY

TÉMY ČLÁNKOV:

Instagram