Darčeky pre babičku Babu


Stavím sa, že mi sem chodí šmírovať celé moje najbližšie príbuzenstvo! Ku narodeninám som podozrivo dostala všetko, po čom mi duša piští.


Kedysi som sem vložila článok Tipy na darčeky pre babičku - a pozrime sa!  Dostala som:
- parfém,
- CD-čka s obľúbeným folkovým spevákom,
- knihu Coco Chanel,
- čokoládu,
- kyticu nádherných ruží...

... a jupíííí! Permanentku do sauny.

Tak sa tu chválim, dávam len jednu fotku a to je celý článok. Včera som bola totiž na módnej prehliadke v Rudolfine. Mám kopec fotografií, idem chystať tie!



Baba Slováková

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem vám všetkým za komentáre. Komentovať môžete i anonymne, bez google účtu. Pripojte však, prosím, aspoň krstné meno alebo pseudonym :)

Môžete sa prípadne pýtať i prostredníctvom e-mailu, rada vám zodopoviem na otázky: babieleta@gmail.com
Móda nemá vek! Zdraví Baba

TÉMY

TÉMY ČLÁNKOV:

Instagram