Trendy 2015 - veľké kvetinové vzory

http://www.fashionisers.com
Nemám rada kvetinové vzory, hoci tradične patria ku jarnej a letnej sezóne. V nadchádzajúcej sezóne sú výrazné a často nadrozmerné, mnohokrát vyložene grafické alebo s orientálnym nádychom. Farebnosť veľmi kontrastná. Trend tzv. "nočných kvetov" preferuje kvetinovú potlač na tmavomodrom podklade, perlovobielom i nebesky modrom. Vo svojich kolekciách ich predstavili Preen Line, Escada, Sonia by Sonia Rykiel, Clover Canyon, Lela Rose, Valentino a Dolce & Gabbana.

Nikdy som kvetinové vzory nenosila, ale nikdy nehovor nikdy! Tu sú dva moje outfity z tejto jari.

Sako a blúzka: Zara
Dole pulóver: next


Celé outfity tuto:
Hipster Twister
Pončo?


Dostala ma táto sukňa s čiernymi grafickými kvetmi na krémovom podklade, tá je božská!
A to je, žiaľ, asi tak všetko, čo som našla vhodné pre päťdesiatničku v ponuke obchodných reťazcov na tému veľké kvety. Rôzne legíny s kvetinovou potlačou ma nechávajú chladnou. Ak ešte niečo normálne objavím, vložím.

sukňa s kvetinovou potlačou, 1.499,- CZK, Zara


Baba Slováková

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem vám všetkým za komentáre. Komentovať môžete i anonymne, bez google účtu. Pripojte však, prosím, aspoň krstné meno alebo pseudonym :)

Môžete sa prípadne pýtať i prostredníctvom e-mailu, rada vám zodopoviem na otázky: babieleta@gmail.com
Móda nemá vek! Zdraví Baba

TÉMY

TÉMY ČLÁNKOV:

Instagram