Tričko Diesel

Moje milé dcéry už na to prišli, že najväčšiu radosť mi spôsobí čokoľvek cool do šatníka - a to predovšetkým niečo také, nad čím by som pri kúpe v obchode váhala a vlastne ani nekúpila. Presne v tomto duchu ma prekvapila moja neter, keď vytiahla z tašky nenosené tričko Diesel. Je jej malé, trčí jej z neho pupok, či nevyskúšam.





Nič malé nie tak malé, aby mi to nebolo. Tričko ako uliate.
Nebolo treba skúšať klasické voľnočasové kombinácie s jeansami, tričko sa mi hodí ku polovici šatníka. Chce to nejaký nápad, sukňu, podpätky a nejakú tú farbičku výraznú.  S tými dvomi šálmi, celkom fajn, čo poviete? Srdiečko s mramorovaným vzorom ale nepôjde na krk, lež na ruku. Yes, môže byť!

Tričko: Diesel
Sukňa: Betty Barclay
Taška: Liebeskind Berlin
Šály: jeden Kenvelo a druhý "keine Ahnung"
Náramky: z kade-tade




Baba Slováková

1 komentár:

Ďakujem vám všetkým za komentáre. Komentovať môžete i anonymne, bez google účtu. Pripojte však, prosím, aspoň krstné meno alebo pseudonym :)

Môžete sa prípadne pýtať i prostredníctvom e-mailu, rada vám zodopoviem na otázky: babieleta@gmail.com
Móda nemá vek! Zdraví Baba

TÉMY

TÉMY ČLÁNKOV:

Instagram