Šialený nápad?

Znovu prízvukujem, že najradšej chodím od hlavy po päty v čiernej. Ibaže po skriňovom záchvate, keď som vykutrala všetky tie oranžovočervené handričky, som pokračovala  v nájazde na túto žiarivú farbu aj v drogérii. Nehovoriac o tom, že mali zľavy. Lak L´Oréal za 75,- kačiek, no nekúp to!

Nechty som radostne lakovala už včera. Dve vrstvy. Čuduj sa svete, lak drží aj dnes a krásne sa leskne. Idem krájať kapustu, uvidíme, koľko vydrží...



Netuším, kam ja budem s takouto "bučavinou" na nechtoch chodiť. Na stretnutie s klientami??? Hm.. možno môj pracovný ancúg, čiže vsjo čierne a ku tomu len tento šál a nechtiská šokujúce.

V každom prípade pôjdem ešte kuknúť z tejto série nejaký ten neutrálny odtieň. Fakt kvalitný lak.

Súvisiace články:
Celosia Orange sama od seba...
Celosia Orange

Baba Slováková

1 komentár:

Ďakujem vám všetkým za komentáre. Komentovať môžete i anonymne, bez google účtu. Pripojte však, prosím, aspoň krstné meno alebo pseudonym :)

Môžete sa prípadne pýtať i prostredníctvom e-mailu, rada vám zodopoviem na otázky: babieleta@gmail.com
Móda nemá vek! Zdraví Baba

TÉMY

TÉMY ČLÁNKOV:

Instagram