Ardo

Mám mimoriadnu príležitosť nakuknúť do luxusného pražského hotela Aria. Návštevy hotelov mi akosi nehrozia, kto by chodil po hoteloch, keď v Prahe býva?! Asi aj to treba, lebo ako vidím, hotely ukrývajú mnohé výnimočné poklady.
V hoteli sa ubytovala moja americká priateľka. Pôvodný plán bol, že si dáme drink na strešnej terase hotela, z ktorej sú neuveriteľné výhľady na Hrad, na Malú Stranu a najmä na slávne barokové Vrtbovské zahrady. Som skoro skučala od radosti. To budú fotky!



Smola, terasa je rezervovaná pre uzavretú spoločnosť. Drink si teda dáme v hudobnom salóniku. Kým prekonávam sklamanie z neprístupnej strechy a čakám na recepcii na priateľku, rozhliadam sa a padá mi sánka.

Ardo


Vedela som, že je hotel zariadený v modernom štylizovanom Art Deco, nahodila som teda ľanové sako s dezénom zebry, Art Deco tento vzor používa v dekoráciách často. Interiér navrhovali dvaja vychýrení talianski dizajnéri Rocce Magnoli a Lorenzo Carmelli (chlapíci dizajnujú napríklad i interiéry butikov Versace). 

Že ma bude ale rovno vo dverách vítať taká konská pecka, akou je Ardo, to som veru netušila. Priestor recepcie je strohý, nie je luxusno-hotelovo prečačkaný. Ale stačí pohľad na tri sochy v rozľahlej hale a už viete, že ste vstúpili do bájneho sveta.

Socha koňa, nazvaná Ardo, je od Josefa V. Myslbeka, ja tu umriem na fleku.



Hotel Aria


Päťhviezdičkový hotel predstavuje skutočný raj pre milovníkov hudby. Vstupná hala víta mozaikovou dlažbou s vyobrazenou partitúrou gregoriánskeho chorálu.



Jednotlivé poschodia sú zasvätené rôznym hodobným žánrom - klasike, opere, jazzu... a každá z izieb jednému hudobnému velikánovi, napríklad Mozartovi, Dvořákovi, Armstrongovi...

Ako píšem - interiéry neohurujú príšinou zdobenosťou. Tá noblesa je veľmi nenápadná. Čo vám budem? Visia tu obrazy od Picassa cez Chagalla až po Dalího. Stačí?


Jan Štursa: Messalina


Julius Pelikán: Nahé dievča




S priateľkou dohadujeme program na budúci týždeň, možno i tá terasa vyjde. V dobrej nálade sa ťahám historickými uličkmi hore na Pohořelec. Keď zbadám poflakujúcich sa mestských policajtov, poprosím o fotku. Keď som sa už s tým koňom tak skvelo zladila, to by tak bolo - nemať aspoň jeden záber! Fotografia je veľmi srandovná, to viete, nemohla som sa nakrucovať, tvárim sa ako bezradná slovenská turistka. Takto vyzerá moja nemožná turistická fotka :D


Outfit so sakom ešte bude - ale v inej kombinácii. Zdá sa, že je poriadne nápadné, odrazu počujem celkom hlasné: Pani jest bardzo stylowa. To drgá poľská turistka do svojho manžela.

Ja viem... taká chodiaca zebra je neprehliadnuteľná. Ono o to trochu aj išlo :D To ani tí policajti neodolali, bo nevedeli, kde je sever. Nuž ale keď mohol do zebry vystajlovať Lukáš Kimlička 93-ročnú dámu, pokojne ju budem nosiť aj ja. Zvlášť, keď to je 100% tuhý ľan.

Trúfli by ste si?

 
Outfit:
Sako: CC Petite
Top: Zara
Nohavice: Bodyflirt
Kabelka: Zara
Topánky: Heine 
Náramky: luxusný strieborný s perleťou zo Švajčiarska a shitový zo saténových stužiek v zebrovom dekore zo sekáča na Bělohorskej






Baba Slováková

7 komentárov:

  1. Tak to je pecka!Myslím hotel i sako!Skvělé.Já bych si netroufla,mám bohužel trochu jiné rozměry.Nicméně je to tak pěkné,kdo ví,možná?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Klidně si troufnete, moje kolegyně má také "jine" rozměry než štíhlá paní Eva a výrazné vzory nosí s gracii. Dnes má na sobě šaty s opravdu velkými modrými puntíky na bílém podkladu a k tomu oranžovou kabelku, vypadá to skvěle. Stejný efekt jako červená kabelka k outfitu paní Evy.

      Odstrániť
    2. Ďakujem, babenky, za milé komentáre. Zebru som dosť predýchavala. A potom som si povedala, že to som aj tak celá ja. Tento vzor je v prvom rade veľmi grafický. Navyše v mojej najobľúbenejšej čierno-krémovej kombinácii. Tú otázku, či si trúfnem, som si v prvom rade položila sama sebe. Trúfla som si :D Postupne prichádzam a to, že s pribúdajúcim vekom je to často o poriadnej odvahe.

      Odstrániť
    3. Díky,pravda i já si připadám čím starší tím odvážnější.

      Odstrániť
  2. dle mého názoru je to jeden z Vašich nejkrásnějších outfitů. Úžasné sako a ještě úžasnější doplňky. Sekne Vám to :-).

    OdpovedaťOdstrániť
  3. bola som pri otvorení, krásny hotel, nádherný výhľad do záhrad M.M.

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem vám všetkým za komentáre. Komentovať môžete i anonymne, bez google účtu. Pripojte však, prosím, aspoň krstné meno alebo pseudonym :)

Môžete sa prípadne pýtať i prostredníctvom e-mailu, rada vám zodopoviem na otázky: babieleta@gmail.com
Móda nemá vek! Zdraví Baba

TÉMY

TÉMY ČLÁNKOV:

Témy

Instagram