Kačka Fashionistka

Milé cice, akosi nestíham. November mám každý rok hektický a nebolo tomu inak ani tohto roku. Najprv cesta do Švajčiarska, potom oslavy narodenín, ktoré skončili až na 1. adventnú nedeľu odchodom mojich priateliek (ktoré už tradične nemohli chýbať) späť na Slovensko. Pomedzi som ale aj fotografovala a veľa, materiálu na články mám doaleluja...
Vrátim sa však najprv takmer mesiac dozadu, na začiatok novembra. Fotografie sú z posledného dňa vo Švajci. V deň môjho odletu konečne svitlo slnko, a tak sú aj dajaké fotky švajčiarske konečne farbisté. Vraj, keď anjel cestuje, nebesá sa usmievajú 😇.


Tento článok je viac-menej o mojej bunde a jej variabilnom využití. Do lietadla som si zobrala len malý príručný kufor, bolo mi jasné, že si môžem vziať iba jeden zvrchník. A síce rovno na seba, kam inam? Vybrala som si teda ten najteplejší a obojstranne nositeľný. Trošku do elegantna, trošku na spôsob pilotských bomberov.



Dnes vám ukážem outfit pohodový, v ktorom som chodila na prechádzky pri Zurišskom jazere. Ale hlavne sa chcem podeliť o krásne jesenné zábery a predstaviť vám jednu neskutočnú kačicu...


Z modrákov mal Berner radosť, vraj konečne vyzerám normálne. Hodila som ich do kufra na povaľovanie sa doma a na spomínané prechádzky, čo boli v skutočnosti niekoľkokilometrové túry. Aj s dáždnikom a krokomerom! Nie, fakt neblbnem, samej by mi ani len na um nezišlo počítať si kroky a potom každý večer vyhodnocovať, či som ich odkráčala dosť. Je to dnes taká móda, tento trend ma však necháva absolútne chladnou.

To môj chlap nemá väčšej zábavy, než si tie kroky počítať. Okrem toho si denne vyrába smootie a ako sám hovorí, je skalopevne rozhodnutý raz umrieť úplne zdravý a fit.

Pri jeho večernom vyhodnocovaní, či sme splnili krokolimit na deň, sa zvyčajne pohádame. Nijako nechce uznať, že je ten jeho prístroj na figu. Lebo kým on urobí jeden krok, ja musím odcupitať dva! Či? Voľakedy nám celkom stačili kilometre.





Kačku Fashionistku som objavila počas jednej prechádzky v daždi. Široko-ďaleko bola jediná takto vystajlovaná. A veru sa aj tvárila ako najväčšia hviezda, lebo páru nemala.


V ten posledný deň som sa na cestu k jazeru vyzbrojila chlebom. Chcela som s touto krásavicou uloviť nejaké spoločné fotografie. Kačky nikde. Odkráčali sme tisícky krokov (prešli zopár kilometrov 😏) popri jazere, lákali hydinu na chlieb, nič. Nebolo jej viacej.

"Určite ju tie obyčajné uklovali", podpichoval ma Berner. "Takto to dopadne, keď chce byť niekto najinakší". Vrátil mi to za ten krokomer, dám na to krk!

Ponaučenie z krátkeho príbehu: do Švajčiarska berte len sivé handry a modré džínsy, pestré farby tam nikto neocení.


A tak ja hupky-dupky naspäť do Prahy k mojim pestrofarebným outfitom!

Outfit:
Bunda: Kara
Džínsy: Mango
Pulóver: Mango
Čiapka: Zara
Kabelka: Haily´s
Tenisky: Vagabond 




Baba Slováková

4 komentáre:

  1. Mila Evo,
    ta "vystajlovana" kacicka (tedy presneji kacer) za svuj outfit nemuze, je to kachna mandarinska, ktera pochazi z Asie a v Evrope nekdy unikde do volne prirody a se v ni i rozmnozuje.
    Mimochodem:u kachnicek mandarinskych je to presne opacne nez u Vas doma- ta seda myska po kacerovem boku je jeho partnerka! -:)
    Zdravim ze zmrzle Bratislavy
    Iveta

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Haha, už som len čakala, kto sa nedá ošáliť a napíše, že je to káčer. Však ja to viem, všetky kačky to majú tak, že je samček krajší. Ale káčer mi nesedel do konceptu... Ďakujem však za určenie druhu, lebo som nemala potuchy, o akú kačku vlastne ide. Tí Aziati sú fakt úplne všade :) Pozdravujem zo zamrznutej Prahy!

      Odstrániť
  2. Nejenom u kachen je sameček krásnější, asi je to tak u všech ptáků a většiny živočišných druhů. Ještě, že u lidí je to naopak, čeho jsi živým důkazem. Ta modrobéžová šála je moc krásná a ideálně doplňuje outfit.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ten šál som kúpila v outlete Pietro Filipi, ale nie je od nich, takže netuším, aká značka. Áno, pekný je a aj kvalitný a oblečeniu z džínsami dodá aspoň trošku-trošičku fajnejší vzhľad.

      Odstrániť

Ďakujem vám všetkým za komentáre. Komentovať môžete i anonymne, bez google účtu. Pripojte však, prosím, aspoň krstné meno alebo pseudonym :)

Môžete sa prípadne pýtať i prostredníctvom e-mailu, rada vám zodopoviem na otázky: babieleta@gmail.com
Móda nemá vek! Zdraví Baba

TÉMY

TÉMY ČLÁNKOV:

Instagram