Denimová košeľa


Tento článok vznikol v spolupráci s redakcoiu Tchibo Blogu.
Ahojte, cice! Dnes tu mám opäť odkazy na slovenskú a českú verziu Tchibo Blogu, pre ktorý som napísala ďalší článok. Tentokrát bolo mojou úlohou zostaviť niekoľko outfitov s jediným nosným prvkom - s denimovou košeľou.
Článok v českom jazyku nájdete TU, v slovenskom TU. Nebudem sa veľmi rozpisovať, všetko, čo som chcela k jednotlivým outfitom povedať, je v spomínanom článku. Sem dám len viac fotografií, než vybrala redakcia blogu a popisy zloženia jednotlivých outfitov.



Len zopakujem, že názvy outfitov sú orientačné, vždy ide o mix štýlov. Do šatníka mi pribudla teda "džínska" a inak som použila svoje veci, mnohé z nich už dávno poznáte.

1. Folklór




Outfit:
Košeľa: Tchibo
Sukňa: Pepe Jeans
Blúzka: George
Kabelka: Parfois
Okuliare: Mango
Topánky: Baťa (majú už viac ako 10 rokov, ale hranaté špice sú opäť in, takže som ich radostne vytiahla)

2. Marina



Outfit:
Košeľa: Tchibo
Tričko: Tchibo
Nohavice: Tchibo
Topánky: Caprice
Klobúk: Tonak
Kabelka: no name, darček z Bali
Náhrdelník: ko-ra-le

3. Riviéra



Outfit:
Košeľa: Tchibo
Nohavice: Zara
Sako: Mango
Kabelka: Mango
Topánky: Tamaris
Okuliare: Mr. Boho
Hodinky: Tchibo
Náramky: no name, mám ich už dávno


4. Hipster



Outfit:
Košeľa: Tchibo
Džínsy: Mango
Bunda: Mango
Topánky: Zara
Okuliare: no name
Kabelka: Adža Erdenebat
Náhrdelník: OVÁ
Prsteň a náušnice: Ing. arch. Kateřina Vocelová

5. Western




Outfit:
Košeľa: Tchibo
Nohavice: Tchibo
Opasok: Tchibo
Hodinky: Hi-Tech London
Náušnice a okuliare: no name
Klobúk: Tonak
Taška: Replay
Ktorý outfit sa vám páči najviac?





Baba Slováková

9 komentárov:

  1. Všetky super, ale keďže odlietam k moru, tak MARINA a RIVIERA. Eva M.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. za mě Riviéra...krásné jsou ale všechny ..těším se další fotky Sv.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. Riviéra vyzerala naozaj dobre, len ma mrzí, že sme ju v časovom strese fotili doslova pár minút pred strašnou búrkou: fotky sú "rozfúkané" a ani svetlo veru nebolo ideálne...

      Odstrániť
  3. Za mne riviéra a kovbojský styl. Shodou okolností jedu na prodloužený víkend na riviéru, takže košili s sebou! Můžu si vzít jenom pár věcí do minimalistického zavazadla, které zavedla jistá nízkonákladovka, ale košili dám na sebe.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za komentár a želám šťastnú cestu a príjemnú dovolenku!

      Odstrániť
    2. Ještě jedno použití košile doporučuji - výborně se hodí k plavkám (pokud je tak tenká, jako ta moje).

      Odstrániť
    3. Dášo: viem, akú tenkú máš na mysli, ale toto nie je taký denim. Je hrubší, ale zas nie taký ako rifle. Najviac ju vynosím s tielkom/tričkom na jar a na jeseň. Nie je to priam letná košeľa.

      Odstrániť

Ďakujem vám všetkým za komentáre. Komentovať môžete i anonymne, bez google účtu. Pripojte však, prosím, aspoň krstné meno alebo pseudonym :)

Môžete sa prípadne pýtať i prostredníctvom e-mailu, rada vám zodopoviem na otázky: babieleta@gmail.com
Móda nemá vek! Zdraví Baba

TÉMY

TÉMY ČLÁNKOV:

Instagram