Instagram Husband

Keď som už na blog cez poviedky zatiahla chlapov, dám niečo aj o tom mojom: ťažké je byť módnou blogerkou, keď máte doma čistú konzervu. Môj partner uznáva len klasické strihy, z farieb sivú, svetlomodrú a tmavomodrú. Všetky ostatné sú podľa neho niečo príšerné a béžovú, ktorá mi veľmi pristane, za farbu ani nepovažuje.
Už som sa naučila, že sa nemám pýtať, ako vyzerám. Môžem si obliekať, čo len chcem, zásadne nikdy nič nekritizuje, vždy zachováva poker face. Vždy. Dobre vie, že móda je moja diagnóza. Len sa nesmiem pozabudnúť a opýtať sa na jeho názor. To obyčajne dostanem síce pokojnú ale vraj celkom úprimnú odpoveď, že je to celé otrasné, lebo je to červené, žlté, zelené... dosaďte si akúkoľvek farbu okrem spomenutých odtieňov modrej.


Akonáhle som zistila, že sa do módy vrátila svetlomodrá džínsovina, jedny plandavé modráky som si v letku kúpila. Nie je to kúsok, po ktorom by som bytostne túžila, ibaže som dobre vedela, že on sa mu poteší a veru aj tak bolo. Do neba ich vychválil, lebo čosi také roky rokúce nosí on sám, haha. Berner má rád kvalitné nadčasové, skôr športové veci a je celkom jedno, čo zo skrine vytiahne, vždy sa mu všetko k sebe hodí. Však len tri farby a nijaké vzory. Oháknutý vyzerá dobre ale nudne (ako väčšina chlapov) a vôbec to nerieši. Neriešim to ani ja. Občas spolu vyzeráme ako čudná dvojka, ale väčšinou, keď niekam spolu ideme len tak do mesta, skrotím radšej svoje fashion vášne ja a prispôsobím sa jeho nudnému štýlu. Dôvod je jednoduchý. Nech je spokojný, že obaja splývame s davom.

Happy Socks


Na Vianoce dostal Berner od mojej dcéry Pragmatickej krikľavé ponožky. Je programátor, vybrala teda motív s postavičkami z počítačových hier vo všetkých farbách dúhy a dopredu nikoho nevarovala. Úplne som stuhla, keď darček rozbalil. Toto bude prúseeeeer... Figu drevenú. Radosť preveliká, nehraná, v ponožkách začal chodiť rovno do práce a úplne všetkým sa nimi pochválil. Dodnes nevychádzam z údivu, čo sa mu porobilo. Toľký klasik a toto??? Dobrá skúsenosť: pripomeňte aj tomu najstaromilskejšiemu chlapovi jeho obľúbenú hračku a razom je z neho šťastný malý very trendy chlapec.

Nasledujúci outfit je taká voľnočasová klasika. Zberali sme sa na nákup, natiahla som teda jeho obľúbené svetlomodré džíny a prichystala si bundu, z ktorej bol napriek nijakej farbe tiež nadšený, lebo je teplá, teda praktická a je to klasický strih a má aj kapucňu a tak nejako. Možno aj postrehol, že mi celkom pristane, ale týmto som si vôbec nie istá. Radšej som sa neopýtala.


 Instagram Husband


"Jéj, mami, toto je dobré s tými džínami, nafoťte to!" zajasala mladšia Fairy, keď som na mastný chvostík zacapila k oblečeniu čapicu. Ach, jaj, to bude zasa rečí (nikdy by som si nebol pomyslel, že raz zo mňa bude Instagram Husband!)...  Ale áno, nafotíme, prefikane zareagoval Berner. Ak si aj ja natiahnem nejaké tie happy socks a poberiem sa v nich medzi ľudí.


Nas nedogoňat! Stačilo zaloviť v synátorovej skrini a vykutrať nejaké vhodné zrazené ponožky. Vylovila som aj zánovnú škoricovú kabelu, ktorú mi kúpil Berner osobne, bo je vraj praktická. Predstavujem vám teda tak trochu pilotský (RAF) look, ktorý konvenuje vkusu môjho drahého. Zároveň dúfam, že je to už posledný zababúšený outfit a že definitívne odložím teplé zvršky ta het, do kufrov.
Nosíte bláznivé ponožky, alebo ich radšej prenechávate mladým?


Outfit:
Džínsy: Mango
Pulóver: s.Oliver
Bunda: Kara
Čiapka: Zara
Šál: Mango
Kožené tenisky: Vagabond
Ponožky: netuším
Taška: Liebeskind

Ak chcete vedieť, ako strašne trpia polovičky blogeriek a instagrameriek, pozrite si toto vtipné video.  








Baba Slováková

10 komentárov:

  1. Perfektní článek. Dostala jsem od šéfa k Vánocům ponožky fialové s obrázky koček, kolegyně ty samé jen růžové - a obě je běžně nosíme, já například s černými lakovanými polobotkami. Oběma je nám 50+

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Čierne lakované poltopánky mám! Dobrá rada, musím sa po nejakých výrazných ponožkách porozhliadať.

      Odstrániť
  2. úžasný článek :D můj to také ze začátku nechápal, ale teď se kolikrát dožaduje nějakého produktu, když mi přijde balíček nebo si kupuji kosmetiku pro sebe :D


    TIPY NA JARNÍ A LETNÍ VŮNĚ Z ESHOPU ELNINO

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tí chlapi sú niekedy smiešni. Tak si len myslím, že ten môj sa na happy socks odhodlal PRÁVE preto, že som blogerka. Aj keď na to inak frfle.

      Odstrániť
  3. S bláznivými položkami jsem u nás začala já, všem jsem je nakoupila na Vánoce 2017 a všichni byli nadšení nebo to aspoň předstírali. Já je mám pochopitelně taky. Můj muž je co do oblečení minimalista, stačil by mu ode všeho jeden kus a to by nosil až do úplného roztrhání. Naštěstí syn není po něm a má rád barvy jako já .

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Môj synátor chodí zásadne v čiernej a aj ponožky kupoval len čierne a jednu značku, ohromná výhoda pri praní. Tu zasiahla jeho priateľka, už dajaký rok nosí len happy socks. Na Vianoce od nej fasoval zaujímavý darček: každý mesiac mu poštou príde nový originálny pár. Doma je teda pestrofarebných ponožiek hafo a ja neustále hľadám nejakú chýbajúcu do páru :)

      Odstrániť
  4. Ten projekt znám a moc se mi líbí. Pochopitelně jsem chtěla psát o položkách a ne o položkách, ale to ty automatické opravy... A taky můj slábnoucí zrak...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bavím sa. Stále píšeš o položkách :) Ale klídek, aj mne slabne zrak, ja som si totiž ten preklep vôbec nevšimla!

      Odstrániť
  5. To video je bohovské! Chudáci chlapi, čo už :)
    PS: u nás je modrá tiež dobrá, ale veselé ponožky napriek všetkému stále nie sú akceptovateľné :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Že je super?! My sme sa na ňom rehotali obaja ako kone.
      Tvoj chlap je ešte mladý, tak odoláva. Dočkaj, kým kus zosenilnie a nebudeš sa stačiť čudovať :)))

      Odstrániť

Ďakujem vám všetkým za komentáre. Komentovať môžete i anonymne, bez google účtu. Pripojte však, prosím, aspoň krstné meno alebo pseudonym :)

Môžete sa prípadne pýtať i prostredníctvom e-mailu, rada vám zodopoviem na otázky: babieleta@gmail.com
Móda nemá vek! Zdraví Baba

TÉMY

TÉMY ČLÁNKOV:

Instagram