Nepodarence

Máme tu Silvestra a ja sa od rána pokúšam dopísať tento článok. Akosi to nejde, zo všetkých sociálnych sietí sa na mňa valia vinše, celý svet dnes visí na internete. Priatelia sú kade-tade rozlezení, takže mnohí už polnoc mali. Moja Fairy je v Indonézii, tá už Nový rok tiež odbúchala. Spojila som sa teda s mojimi deťmi a následne sa odpojila od virtuálneho sveta. Tak tento článok o nepodarených záberoch snáď do polnoci slávnostne dobúcham, bo sa už teším na ohňostroj.
Chcela som opäť nájsť fotky vtipné, veselé a zase také nemám. Väčšinou ide (len) o technické nedostatky alebo nejaké nedopatrenia. Takže tohto roku uvidíte trošku i tie smiešne a ešte aj zákulisné.





Napríklad nasledujúca je inak dobrá - nafotili sme niekoľko záberov so "skľogávajúcim sa" dáždnikom a vôbec sme si to nevšimli, až kým mi definitívne nepristal na hlave.


Neočakávaný módny doplnok.


Smutná pravda o skutočnej tvári jednej elegantnej módnej blogerky...


Pre kieho frasa som sa ja na to blogovanie dala!


Jeden zo vzácnych záberov prípravy fotografovania. Obyčajne sme len dvojka: ja a fotograf/ka. Všetci amatéri. Tentokrát sme boli tri.


Najlepšie haluzné zábery robí Zuzanin Dano. Ten pre istotu fotí furt, jedno, či som už nachystaná, vystretá a very sexi. Všimnite si tú ruku na treťom zábere. Je Zuzkina, už sa nazdala, že sa aždaj zrežem dole.


Keď som už pri Danovi... Ako fotí sám seba, narcis jeden.


Sen všetkých žien mi vliezol rovno do záberu. Pozorne si všimnite môj blažený výraz a reč rúk.


Tuším si cvrknem...


... alebo aj dačo horšô!


Tohto roku u mňa vyhráva "Vrece krumplí kydnuté na zem". Inak sa na fotke reálne rehocem ako blázon a ešte sa aj natriasam!

V tento posledný deň (čo deň, hodinu!) roku 2018 zo srdca ďakujem všetkým, ktorí neváhali chytiť do rúk môj foťáčik a pomáhali mi s týmto blogom. A vám, ktoré (ktorí) moje výlevy čítate, ďakujem za priazeň. Stále akosi nemôžem uveriť, že sa zo mňa stala blogerka. Ono je to tak trochu hra, hrám sa. A čím som staršia, o to s väčšou chuťou. Šťastný nový rok 2019!
P.S. Ak sa mi podarí nakrútiť polnočný ohňostroj, ešte ho sem dodatočne zavesím. Akurát sa učím robiť video. Uff.

Nepodarilo sa. Tak aspoň fotka. PF 2019!







Baba Slováková

14 komentárov:

  1. Milá Baba, ďakujem za milý, svieži, vtipný i múdry blog. Tvoje články ma tešili celý rok a verím, že to bude tak aj naďalej. Prajem veľa zdravia a radosti v roku 2019.
    Iveta.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, Ivetka, za pochvalu i za vinš a tiež Ti želám šťastný celý rok 2019!

      Odstrániť
  2. Milá babulienka, želám Ti do nového roka 2019 veľa zdravia aj celej Tvojej rodinke.Želám Ti, aby sa ti splnili tvoje sny a túžby.A teším sa na Tvoj blog a Tvoje milé články.Všetko len to najlepšie! Ľubica

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľmi pekne ďakujem, Ľubica a tiež želám len to najlepšie!

      Odstrániť
  3. I když nakouknu jen občas,tak přeji zdraví, štěstí a spoustu prima nápadů jak na inspirativní čtení, tak i fotografie šik modelů. Hana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Děkuji, Hano a naspäť posielam vinš plný želaní len toho najlepšieho!

      Odstrániť
  4. Milá Evo, vždy se těším na nový článek a i tentokrát mi udělal radost. Ne každý se na sebe dokáže dívat s takovým nadhledem a humorem jako ty. Mimochodem ta fotka s deštníkem je barevně i kompozičně dokonalá.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, Dášo, tá fotka je ozaj dobrá... teda až na ten dáždnik, si vieš predstaviť, aká som bola sklamaná. Holt, stáva sa :)

      Odstrániť
  5. Drahá Babča Slováková a všetky Cice, prajem Vám po celý rok veľa optimizmu, ten správny nadhľad, dobrú náladu, zdravie, lásku a nekonečný úsmev. Zuzana
    PS: foto s taškami na facebooku? My, na blogu, sa nedozvieme o aktuálnych úlovkoch?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zuzi? Ty si? Opäť všetko dobré do nového roku!
      A blog čítaš? Však som o obsahu tašiek referovala už v predstihu. Je to v článku "O priateľstve zrelých žien". Tie tašky nie sú len moje :)

      Odstrániť
  6. Baba Eva, ste jednym z mojich pozitivnych objavov roku 2018. Tento clanok je super, pripomina mi bonusove nevydarene zabery z filmov, ktore bezia po titulkoch - a kazdy sa na nich skvele pobavi ; ))
    Zelam vam v novom roku pevne zdravie, pohodu a mnoho krasnych stretnuti a zazitkov.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľmi pekne ďakujem za toľké povzbudenie.
      Škoda len, že som mnohé fotenia z foťáku už vymazala, bolo by tých fotografií viac. Napríklad taká, na ktorej sa rozkošne vyvaľujem v dúhových mydlových bublinách a v zábere vidno, ako ich vyrába moja malá neter bublifukom :) A neviem ho nájsť.
      Všetko dobré v novom roku 2019!

      Odstrániť

Ďakujem vám všetkým za komentáre. Komentovať môžete i anonymne, bez google účtu. Pripojte však, prosím, aspoň krstné meno alebo pseudonym :)

Môžete sa prípadne pýtať i prostredníctvom e-mailu, rada vám zodopoviem na otázky: babieleta@gmail.com
Móda nemá vek! Zdraví Baba

TÉMY

TÉMY ČLÁNKOV:

Instagram